夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 5569


1#
發表於 17-6-2 22:39 |只看該作者
我地結左婚9年,拍拖到而家12年,有一個7歲小朋友

先生o係5月3號提出離婚,佢話無第三者,主要係咁多年我地兩個都唔識解決問題,嘈完大家黑面就算咁,問題愈來愈多不停累積

其實實際咩問題我都唔係好知,佢只係話「問題就係我覺得重要,你唔覺得」

佢而家唔想去解決或者唔識解決,所以揀離婚

我地兩個既付出,對於大家來講好似都吃力不討好咁

中間先生肯同我去明愛睇過一次(around 2.5 hours),但佢好反感.佢以為個會面係講晒所有睇法再傾下solution...但中間講的野好似一直問佢係咪confirm confirm confirm走,目的為左了解佢咁

先生話等個女考完個試先再傾,之前我一直煩佢要傾,同不停喊喊喊,我知可能越迫佢越遠

我依家都無再搵佢,佢依舊因為OT好夜返屋企或者等我瞓左先番。我而家見到佢都唔敢再同佢講野 :(

小朋友下個星期就考完試啦,我應該點做?


男爵府

積分: 5408


74#
發表於 17-6-10 17:41 |只看該作者
JustForty 發表於 17-6-2 22:39
我地結左婚9年,拍拖到而家12年,有一個7歲小朋友

先生o係5月3號提出離婚,佢話無第三者,主要係咁多年我地兩 ...

覺得你地都要冷靜下,睇你地仲珍唔珍惜段婚姻,講清楚大家之間存在咪問題,大家可唔可以改變下


大宅

積分: 3480


73#
發表於 17-6-9 16:43 |只看該作者
老公唔中2食凍飯..你又唔幫佢整返熱..佢話唔洗你就真係由佢..男人都會口不對心的
收得夜你地食飯先OK!但一個男人為家工作到咁夜...夜媽媽自己一個食飯你咩感受?
我比我男友早收工,我都預定時間等佢返來沖完涼同佢一齊食....愈夜食係愈肥但我都咁做
因為我想陪佢食飯....
就算你唔同佢一齊食....佢食既時候咪坐佢格離傾下計,講下野,食完幫佢收碗囉
做老婆唔止床上OK顧家都要OK 男人都係人..都會呷醋...
你咩都個女行先..久而久之係人都唔中2啦..
佢同你講你有咩唔好你聽唔入耳...到佢話離婚你就嘈嘈閉問你衰咩...
點解你自己唔冷靜下諗下一路以來你對佢係點...態度係點....相處係點?
男人怕煩呀!!!呢個時候你就收聲等佢靜下啦...


男爵府

積分: 7184


72#
發表於 17-6-9 15:47 |只看該作者
唔同你講有第三者只不過是唔想你難堪啫!咪傻啦!通常男人唔到最後都唔會行最後果步!
我的當初話自己搬出去想自己一個人生活!結果咪證實是已經有小三,要同佢一齊

發覺只有離開幸福, 才能看清幸福, 但代價總不低, 但是,沒有錯過, 又何嘗會知道什麼是對的.


大宅

積分: 1212


71#
發表於 17-6-8 00:22 |只看該作者
本帖最後由 瑪莉婭 於 17-6-8 00:22 編輯
RAY媽 發表於 17-6-7 22:36
我同意。
不過都要體諒吓,如果婚姻失敗,其實都寧願對方係因為有第三者,好過因為自己一無是處所以被放棄 ...

係,兩個人分開最痛唔係有第三者介入,而係相處好耐發覺大家幾努力都係唔適合對方


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


70#
發表於 17-6-7 22:36 |只看該作者
瑪莉婭 發表於 17-6-7 03:52
其實我唔明點解有d JM 實牙實齒咁話有第三者⋯ 我又唔覺wor。
講真個句,哀莫大於心死。
如果我係呀老公, ...

我同意。
不過都要體諒吓,如果婚姻失敗,其實都寧願對方係因為有第三者,好過因為自己一無是處所以被放棄。
我有個親戚就係問佢老婆:而家係咪要有第三者先可以離婚?如果係我盡力搵。

計吓都講咗3、4年啦,都未搵到女朋友。佢搬出嚟都差不多一年,表嫂都未放低。


大宅

積分: 1212


69#
發表於 17-6-7 03:52 |只看該作者
其實我唔明點解有d JM 實牙實齒咁話有第三者⋯ 我又唔覺wor。
講真個句,哀莫大於心死。
如果我係呀老公,比老婆忽視左我情緒/將我擺到咁低層,成9 至12 年wor...
可能唔係真係完全9 至12 年啦,但性格好難會無啦啦變,就算以前無依家咁差,我都相信唔會好太多。

大佬呀,一諗到人生流流長,難道都要對住個不重視自己,會令自己唔開心/情緒低落既人過一世?
我真係做唔到囉⋯
咁我情願自己一個,起碼唔使再因爲呢樣野唔開心。
咁當然,日後會唔會遇到個重視自己既人而再投入感情就另計啦。
有緊係好ga,但日後既野邊個知?
解決呢刻困擾自己咁多年既不開心好過啦。

我相信佢作出呢個決定係自己思前想後左好耐先會提出,
你可以再同佢傾下既,但你真的可以改變到自己個部分的問題嗎?
改變唔係改一兩星期就算,係要長久,
如果佢已經提出過一次離婚,即使佢呢刻願意同你一齊嘗試再解決問題,
而如果日後你又觸犯佢心靈問題時,我相信佢會即時非常負面。

不過,唔想分開,你可以嘗試下改變既,咪當同時睇下你有幾愛佢,佢有幾愛你囉。

Btw, 我都係好憎食凍飯菜既人黎⋯ 辛勞了一天回家,為何想好好吃餐溫暖住家飯放鬆自己也不行呢⋯ 放入電飯煲保溫都可以吧?


子爵府

積分: 10522

畀面勳章


68#
發表於 17-6-7 01:32 |只看該作者

回覆樓主:

呢d突然離婚情況,特別係男人,10個有8個係有第三者只是搵籍口離開,希望你老公唔會係8個其中一個


大宅

積分: 4025


67#
發表於 17-6-6 23:18 |只看該作者

回覆樓主:

好痛苦,但佢咁堅持代表佢諗得好清楚,再繼續冇意思,緣分已盡唯有做返普通朋友。。。sad but true。 你可以遇到更適合你的


複式洋房

積分: 138


66#
發表於 17-6-5 14:39 |只看該作者


大宅

積分: 2766


65#
發表於 17-6-5 14:26 |只看該作者
spikenard 發表於 17-6-4 23:53
明你,某d事情又唔係死人塌樓,佢地會覺得超嚴重,要好認真對待,但嗰d事係我地的角度只係濕濕碎,有時可 ...

咩方法?想請教下你?但係唔係一定要改我既性格?


子爵府

積分: 10538


64#
發表於 17-6-5 09:51 |只看該作者
盡力挽救,囡囡考完試,可以遲些睡,等埋他一起食晚飯,或者囡囡食先,你和他一起食,星期六、日不約其他親友,一家人family day. 多些傾計和關心,如果最後他仍堅持離開,放他走吧!


禁止訪問

積分: 845


63#
發表於 17-6-5 09:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 788


62#
發表於 17-6-5 01:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74809


61#
發表於 17-6-4 23:53 |只看該作者
莎拉公主 發表於 17-6-4 22:08
我老公都係呢啲人。。我地都有共同問題但佢永遠唔接受我意見,有時想表達就話我發脾氣,我話佢唔 ...

明你,某d事情又唔係死人塌樓,佢地會覺得超嚴重,要好認真對待,但嗰d事係我地的角度只係濕濕碎,有時可能是無聊tim,佢會認定係你的錯,而你亦會感到莫名奇妙的無奈,這樣的執著令你頭痛

不過,日後佢會明,會改但要有正確的時間,方法,真的


用戶要求終止服務

積分: 7055


60#
發表於 17-6-4 23:19 |只看該作者
確定冇第三者?男人好少會咁決絕,如果係相處問題,仲有個女添


大宅

積分: 2766


59#
發表於 17-6-4 22:08 |只看該作者
spikenard 發表於 17-6-3 14:02
呢類性格的人,好執著,唔變通,成日黑面,好小事就發脾氣,但善良,做事認真,對家人好,全心全意的付出
...

我老公都係呢啲人。。我地都有共同問題但佢永遠唔接受我意見,有時想表達就話我發脾氣,我話佢唔明白我,佢唔理,一味擺佢嗰套落我到。


瑪瑙宮

積分: 139710


58#
發表於 17-6-4 21:35 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-6-5 09:53 編輯
JustForty 發表於 17-6-4 00:46
本帖最後由 JustForty 於 17-6-4 00:57 編輯

我其實唔係真係叫佢做司機
只不過有時假期我會帶小朋友出去玩,咁我又想佢有休息,所以會叫佢join我哋食晚飯(我想佢可以親子)。因為之前呢活動唔知道幾時完,同好多時候都要轉plan要佢等,所以佢有啲感覺做司機咁

你都仍然係自說自話, 想老公親子可以佢醒左去附近公園玩 ge 姐, 跟住下午茶, 然後番屋企佢都可以同小朋友相處, 你煮飯一齊食. 成日得晚飯 join, 食住飯點親子, 又好似叫佢出黎比錢咁. 有咩活動唔知幾時完? join 之前唔知幾時完? 你話完就可以完. 你都係唔係好留意你老公.


子爵府

積分: 11636

虎到金來勳章 最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


57#
發表於 17-6-4 20:07 |只看該作者
RAY媽 發表於 17-6-4 19:47
點會?一年前仲好地地。
最緊要知錯,如果唔覺得自己錯,真係覺得對方錯晒先至好離婚。
...

已經沒有對錯了,佢決心分開,佢對我做的事情已經好絕


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


56#
發表於 17-6-4 19:47 |只看該作者
活C人 發表於 17-6-4 16:46
我現在經歷和你一樣,結婚9年,佢提出離婚,我們已經去到冇可挽救的地步,我只可以接受
...

點會?一年前仲好地地。
最緊要知錯,如果唔覺得自己錯,真係覺得對方錯晒先至好離婚。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo