夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   8


別墅

積分: 698


1#
發表於 17-6-3 11:53 |只看該作者
本帖最後由 CTC2010 於 18-5-11 20:05 編輯

Del


複式洋房

積分: 378


70#
發表於 17-6-17 12:38 |只看該作者
加油!贊成!


複式洋房

積分: 170


69#
發表於 17-6-11 15:23 |只看該作者
佢留係到朝見口晚見面 盞大家面左左同唔開心 暫時分開下等大家冷靜下都好D既


男爵府

積分: 6552


68#
發表於 17-6-10 23:47 |只看該作者
二小姐 發表於 17-6-3 11:58
可以叫佢即走

即走吾需要理佢事業佢都無理你感受


子爵府

積分: 12075


67#
發表於 17-6-10 19:30 |只看該作者
yui1625 發表於 17-6-5 17:44
點解要委曲求全呢?!??!?!?!
過來人表示,傻豬黎既
伸佢走啦梗係!!!!!!

你講得岩
我都要提醒自己不要睇少自己


複式洋房

積分: 404


66#
發表於 17-6-10 18:20 |只看該作者
姐妹首先考慮一下個小朋友先,佢嘅感受,對佢嘅影響,始終父母關係唔好,對小朋友嘅影響最大。無論你定你先生,都要考慮清楚,是否繼續番起呢段關係。要你先生選擇要家定小三,只可簡一樣。佢當然想享齊人福,但要迫佢選擇,唔同小三分開,你就走啦。


男爵府

積分: 6956


65#
發表於 17-6-6 17:18 |只看該作者
叫佢立刻滾啦。。。駛鬼理佢上唔上軌道咩。正賤男


子爵府

積分: 10788

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章


64#
發表於 17-6-6 13:30 |只看該作者
佩服你咁忍得,比我離左婚~~


大宅

積分: 2158


63#
發表於 17-6-6 09:25 |只看該作者
skac 發表於 17-6-3 15:26
佩服你咁忍得。



複式洋房

積分: 229


62#
發表於 17-6-6 09:11 |只看該作者
本帖最後由 cpac129 於 17-6-6 09:12 編輯

回覆 全為愛 的帖子

我好認同JM所講.
樓主不如先先問自己...妳原諒到嗎? 能重新開始嗎? 仲有感情嗎? 如果冇, 加上經濟又獨立, 咁就放開佢, 去過自己O既生活.


到呢刻, 想得通O既人, 會明白佢個小三已經唔係重點, 重點係, 妳仲想唔想同呢個人一齊.

冇論樓主做咩決定, 都支持呀~


男爵府

積分: 5702


61#
發表於 17-6-5 17:44 |只看該作者
點解要委曲求全呢?!??!?!?!
過來人表示,傻豬黎既
伸佢走啦梗係!!!!!!

1. 一年,係一年時間WOR
大家仲係咁拉鋸,又冇改善,
唔通你想咁樣直到永遠?

2.一段關係係要2個人共同經營
大佬,跌落山崖,你就算瞓身拉住佢
都要佢肯捉實你爬上黎先得架
而家你一味"椗"住佢,但佢都唔郁
冇幾耐你都一齊攬炒架咋

3. 女人,唔好俾佢睇死你唔走
大家FAIR既,佢覺得有另一個更好
你都得架! WHY NOT BOTH?

我係過來人,我知道C6搞出個大頭佛
我第二日就即刻執野返娘家
跟住用時間俾自己RECOVER
同埋將個FOCUS集中係自己身上
人人公平,你都可能隨時遇上更好
同埋,唔認真分開一下
大家唔會知道自己想要咩︳同埋對方係心中到底係咩位置
放過自己啦,委曲求全,男人唔BUY架
黎,勇敢,世界聽日一樣會轉
READY就伸佢出街,唔使大吵大鬧
出發點係為你,記住,係為你自己唔係為佢
你唔想再係咁樣落去,你要放過自己
加油!! GOGOGO!!!


禁止訪問

積分: 845


60#
發表於 17-6-5 17:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 79228


59#
發表於 17-6-5 13:02 |只看該作者
其實佢過左一年; 而家唔走留底, 根本係佢已經whatever reasons 甩左第三者/準備甩; 而你又唔趕佢走; 何樂而不為 我係佢都留

你接受呢個結局, 佢一定唔會走; 個家一定唔會散; 不過隔一輪佢又黎料; 你繼續接受就OK了.


別墅

積分: 698


58#
發表於 17-6-5 12:08 |只看該作者
全為愛 發表於 17-6-4 01:22
JM,那段說話是要配搭intention 的。

你說 "叫他離開這個家,只是想他認真想下我和他的關係" ...... 你為 ...

不好意思,我忽略了intention. 你令我當頭棒喝。是的,現他每日也留在這個家。他應該有認真想過,只可惜那邊仍然吸引著他。當然我仍在努力維繫中,我每時每刻仍想要這個家丶他和女兒。

我已常常與女兒表現得好快樂的,找話題與他建立關係,只是對方回應冷淡。我沒有放棄,要繼續努力。

其實全為愛你真的能引導和啓發了我思考,沒有了你,我撐不到今天,但自己有時又忘記了或想歪了。多謝你令我再思考,檢討自己,從今天再好好學習愛的功課!


民房

積分: 11


57#
發表於 17-6-5 03:35 |只看該作者
你準備好了不如而家做。


禁止訪問

積分: 788


56#
發表於 17-6-5 01:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9553

DHA勳章


55#
發表於 17-6-5 00:43 |只看該作者
你好勇敢,因為你真係好愛佢~我當初發現時,即刻離開,最後佢又跪又做好多野先留低。明明係佢既錯,你不應該自扁身價,愛自己多一些


子爵府

積分: 10499


54#
發表於 17-6-5 00:09 |只看該作者
樓主忍耐力很強,忍耐變成忍辱.... 你幫他按摩,也是想他回頭是岸吧!但已經一年了,給自己一個限期吧!他不回頭便和他完結吧!(當然唔好話佢知個限期)

仲有,佢見你喊,佢反而發脾氣,而唔係安慰,悔疚... 他已不愛你了~

放生自己吧,爲甚麼仲要忍,抑壓/收埋情緒!?


公爵府

積分: 28062

好媽媽勳章


53#
發表於 17-6-4 20:30 |只看該作者
樓主的底線去到邊? 仲會同佢按摩?
真係好難想像, 俾我day one 己踼咗佢出街九萬幾里
網上世界咩人都有 ,謝絕介紹買賣 ,謝絕代購!


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


52#
發表於 17-6-4 20:02 |只看該作者
我自己就覺得 如果你想離婚你可以叫佢走
如果唔想離就諗辦法去解決二個人之間既問題
如佢有朋友有親戚 你叫佢走總有人會收留佢
我都收留過幾個朋友 有D最後離埋婚 忍左好耐
搬出黎之後覺得個世界原來如此美好

樓主最重要係你自己想點 而唔係你覺得佢會點
好多野都不設預期 唔一定會跟住你個plan去走
做人有二手準備好

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo