母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1852


1#
發表於 17-6-4 07:49 |只看該作者
全人奶左11個月,奶量一直卜降,琴晚第一次出現食唔飽勁喊的情況......

本來諗住到佢足1歲就轉飲侢脂奶,但而家冰奶的存貨又唔夠佢食到1歲,點算???

暫時係咪應該先補奶粉直至1歲? 如果係,2號/3號奶粉??


大宅

積分: 4343


10#
發表於 17-6-6 23:19 |只看該作者

回覆樓主:

可以試下 more milk plus, 我一個月時食過上到奶,之後間中少左奶都會食,但到成12個月要追就唔知得唔得。


民房

積分: 8


9#
發表於 17-6-6 20:54 |只看該作者
饮多d水休息多d,奶量都会多,我仔快一岁我一直喂人奶。加油啦!


大宅

積分: 1248


8#
發表於 17-6-6 18:25 |只看該作者
MakMakMakMak 發表於 17-6-4 07:49
全人奶左11個月,奶量一直卜降,琴晚第一次出現食唔飽勁喊的情況......

本來諗住到佢足1歲就轉飲侢脂奶, ...

2號奶粉




大宅

積分: 1228


7#
發表於 17-6-5 21:50 |只看該作者
回覆 MakMakMakMak 的帖子

其實補奶粉都幾好呀唔駛自己太大壓力
冇咪冇囉 有其他嘢可以代替唔駛擔心


水晶宮

積分: 52654


6#
發表於 17-6-5 16:01 |只看該作者
加左固其實補粉都ok x3
其實bb都11個月了,
媽媽你都好勁...唔好咁緊張


大宅

積分: 1874


5#
發表於 17-6-5 11:55 |只看該作者
MakMakMakMak 發表於 17-6-4 07:49
全人奶左11個月,奶量一直卜降,琴晚第一次出現食唔飽勁喊的情況......

本來諗住到佢足1歲就轉飲侢脂奶, ...

加咗固,其實補粉都ok 丫


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 17-6-5 08:45 |只看該作者
我會揀補粉. 我一向係揀番啱小朋友年齡既奶粉.


男爵府

積分: 6327


3#
發表於 17-6-5 07:25 |只看該作者
MakMakMakMak 發表於 17-6-4 15:16
有冇人幫到我? 而家阿囡三餐奶(早餐、下午茶&睡前)
下午荼轉芝士/其他野代替?


大宅

積分: 1852


2#
發表於 17-6-4 15:16 |只看該作者
有冇人幫到我? 而家阿囡三餐奶(早餐、下午茶&睡前)

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo