母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1335


1#
發表於 17-6-5 19:25 |只看該作者
想問下如果泵奶出來上機餵BB(BB唔肯埋身啜),得唔得㗎?知道唔准帶液體上機,係咪入左閘之後先泵就可以帶上機餵呢?
黎緊會同BB飛曼谷,可能喺機上要飲奶。thanks!


子爵府

積分: 11135


19#
發表於 17-6-16 23:04 |只看該作者
baby food 用玻璃樽裝的都可以上機嗎?


大宅

積分: 1335


18#
發表於 17-6-16 00:49 |只看該作者
bbellchung 發表於 17-6-15 19:22
媽媽辛苦了,再唔係嗰一兩餐飲奶粉會舒服啲

因為全人奶,如果帶奶粉又唔知邊隻好


別墅

積分: 992


17#
發表於 17-6-15 19:22 |只看該作者
Bk091011 發表於 17-6-15 13:10
明白了!衰在我B已經唔肯埋身,唯有早D去機場泵定出來啦!

媽媽辛苦了,再唔係嗰一兩餐飲奶粉會舒服啲


大宅

積分: 1335


16#
發表於 17-6-15 13:10 |只看該作者
bbellchung 發表於 17-6-15 00:09
無帶冰種呀。通常機場有溫奶器就坐暖飲,搵唔到就就咁飲。再唔係搵育嬰室埋身,枝奶當spare。我亦會帶定格 ...

明白了!衰在我B已經唔肯埋身,唯有早D去機場泵定出來啦!


別墅

積分: 992


15#
發表於 17-6-15 00:09 |只看該作者
Bk091011 發表於 17-6-14 12:19
1個人帶B上機好犀利呀!
咁你係上機坐返熱D奶?機上有冇器皿坐奶㗎?同埋你果時有冇帶冰種冰住D奶 ...

無帶冰種呀。通常機場有溫奶器就坐暖飲,搵唔到就就咁飲。再唔係搵育嬰室埋身,枝奶當spare。我亦會帶定格格奶粉做後備。

上到機的話,可自己帶杯,上機請空姐畀熱水坐奶。
亦見過有人叫空姐畀水沖奶粉^^當然我上次直情披張大紗布巾響機上埋身(emoji)


大宅

積分: 1335


14#
發表於 17-6-14 12:19 |只看該作者
bbellchung 發表於 17-6-14 08:26
我同BB去過三次旅行,孭住BB,母乳用奶樽裝住放袋無拎出嚟。可能見我一個人帶B呢hea,都從來未試過拎出嚟檢查 ...

1個人帶B上機好犀利呀!
咁你係上機坐返熱D奶?機上有冇器皿坐奶㗎?同埋你果時有冇帶冰種冰住D奶呀?


別墅

積分: 992


13#
發表於 17-6-14 08:26 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 bbellchung 於 17-6-14 08:27 編輯

我同BB去過三次旅行,孭住BB,母乳用奶樽裝住放袋無拎出嚟。可能見我一個人帶B呢hea,都從來未試過拎出嚟檢查。所以ok ge^^


大宅

積分: 1335


12#
發表於 17-6-13 00:11 |只看該作者
powfish 發表於 17-6-12 18:54
可以的,只要是for baby就ok; 我就用袋袋曬所有bb要食的東西,安檢時分開放,佢可能會叫你打開叫你食一啖or ...

明白了,多謝回覆
咁就好了,BB可以機上飲人奶


別墅

積分: 512


11#
發表於 17-6-12 18:54 |只看該作者
可以的,只要是for baby就ok; 我就用袋袋曬所有bb要食的東西,安檢時分開放,佢可能會叫你打開叫你食一啖or聞下咁lor, 人奶當然唔會啦,唔麻煩的!


別墅

積分: 930


10#
發表於 17-6-8 01:35 |只看該作者
Bk091011 發表於 17-6-7 11:05
攞你身上嘅乜野去驗?

可能纖維之類啦,我都唔知呀


大宅

積分: 4171


9#
發表於 17-6-7 23:43 |只看該作者
Bk091011 發表於 17-6-6 13:01
原來咁好㗎?!係咪check in 時同佢講就得?

我岩岩去完台灣嗰轉係...將bb既糊仔同埋水用密實袋袋埋一齊,過安檢時直接放上個兜兜度,同佢講係bb食物。咁佢地都冇出聲既~所以我諗係ok的~


禁止訪問

積分: 16558


8#
發表於 17-6-7 12:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1335


7#
發表於 17-6-7 11:05 |只看該作者
Haileyy 發表於 17-6-7 01:47
安檢時佢見到你有bb通常都唔會話你啲液體。但試過喺日本轉機時佢要我入房搜身。喺我身上攞咗啲野驗。我估 ...

攞你身上嘅乜野去驗?


別墅

積分: 930


6#
發表於 17-6-7 01:47 |只看該作者
Bk091011 發表於 17-6-6 13:01
原來咁好㗎?!係咪check in 時同佢講就得?

安檢時佢見到你有bb通常都唔會話你啲液體。但試過喺日本轉機時佢要我入房搜身。喺我身上攞咗啲野驗。我估睇下有無啲化學品成分痴咗我身。之後都無問題。


大宅

積分: 1335


5#
發表於 17-6-6 19:27 |只看該作者
julilee 發表於 17-6-6 19:04
我直頭係機上泵, 帶條巾遮住就泵, 仲可以轉頭比埋bb 飲

係啊,都有諗過呢個方法(emoji)(emoji)


大宅

積分: 2446


4#
發表於 17-6-6 19:04 |只看該作者
我直頭係機上泵, 帶條巾遮住就泵, 仲可以轉頭比埋bb 飲


大宅

積分: 1335


3#
發表於 17-6-6 13:01 |只看該作者
Haileyy 發表於 17-6-6 03:28
嬰兒食品可以帶上機,包括液體

原來咁好㗎?!係咪check in 時同佢講就得?


別墅

積分: 930


2#
發表於 17-6-6 03:28 |只看該作者
Bk091011 發表於 17-6-5 19:25
想問下如果泵奶出來上機餵BB(BB唔肯埋身啜),得唔得㗎?知道唔准帶液體上機,係咪入左閘之後先泵就可以帶 ...

嬰兒食品可以帶上機,包括液體

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo