母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1066


1#
發表於 17-6-7 15:05 |只看該作者
如題,指教
Screenshot_2017-06-07-14-33-42.JPEG


大宅

積分: 1248


6#
發表於 17-6-15 18:04 |只看該作者
pariscat 發表於 17-6-7 15:05
如題,指教

用過大部雙泵的,好用


別墅

積分: 860


5#
發表於 17-6-9 19:14 |只看該作者
好用。冇喉超方便,都夠吸力,帶出街又方便。我兩胎也有用。
我已掛泵,你有意可平讓給你試下
myimage.jpg


大宅

積分: 1066


4#
發表於 17-6-8 18:53 |只看該作者
MMM0221 發表於 17-6-7 17:25
我未用過, 但我有朋友講過Unimom好用, 但係大部雙泵
我覺得呢個model會唔好用, 個設計係輕巧, 但個機身連喇 ...

係咼,仲林住佢無管好像方便啲,hold得耐真係會累,請問我有Phillip,泵奶機,可配什麼喇叭同管呢?邊度買會方便啲?感謝!


大宅

積分: 4975


3#
發表於 17-6-8 18:10 |只看該作者
好用, 不過我係用雙泵個款


別墅

積分: 958


2#
發表於 17-6-7 17:25 |只看該作者
我未用過, 但我有朋友講過Unimom好用, 但係大部雙泵
我覺得呢個model會唔好用, 個設計係輕巧, 但個機身連喇叭, 有返咁上下重, hold住佢嚟泵奶會好手攰
一次半次就話ok...如果係日日泵真係手軟呀

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo