夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 494


1#
發表於 17-6-9 08:51 |只看該作者
上個月已whatapp問佢去唔去,要填通告,C6無覆,咁我照當佢去先啦(我以為佢諗:個仔畢業緊係去啦)所以先唔覆...今個月我見到佢再問多佢一次啦直接(因不同住),點知佢話:到時睇下點先,我點知到時得唔得閒。真係聽完火火地,我咪所以而家一早同你講定囉,我夠要返工啦,都同我老闆攞假去,佢自己揸車打自己工架者,你咪個日唔好接job啦。平時佢一個月先揾個仔一次,已經無陪過個仔成長,雖然而家幼稚園畢業者,可能對佢黎講只係小事卦...但個仔都好想見到爸爸媽媽一齊去...我記得K1阿仔上台攞獎時,見到我原來係度睇住,佢開心到不停揮手唔識落台...個仔都會重視親人,但C6無...


大宅

積分: 2311


55#
發表於 17-6-25 15:23 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-9 11:21
我話佢無養過個仔,佢仲掉返轉話我嬲我,佢真係覺得自己一個月陪個仔食一次飯,有時買下玩具比佢就當有養 ...

完全唔理解你地既生活模式,點解要分開住?一個月見一次擺明就係離婚之後既相處方式啊,又吾係因為工作需要先分開,自己揸車其實時間都好自由


複式洋房

積分: 170


54#
發表於 17-6-11 14:58 |只看該作者
本帖最後由 kingchows 於 17-6-11 14:59 編輯

有冇搞錯 呢D野一生人得一次 咁都叫小事?


公爵府

積分: 25047


53#
發表於 17-6-11 14:46 |只看該作者

回覆樓主:

你在公揸車搵食,搵錢除左為供車就有無錢剩?
點解可以唔養養老婆唔養仔

8-)


伯爵府

積分: 16555


52#
發表於 17-6-11 10:07 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-11 10:00
本帖最後由 sherry14hk 於 17-6-11 10:01 編輯

本帖最後由 sherry14hk 於 17-6-11 10:00 編輯

感恩,重要日子佢都盡可能出席


複式洋房

積分: 494


51#
發表於 17-6-11 10:00 |只看該作者
SJ6 發表於 17-6-11 09:53
我記得上年我小朋友幼稚園畢業
我預早幾星期同老公講
但我老公星期六都要返工,佢個project 又臨近埋尾,成 ...

本帖最後由 sherry14hk 於 17-6-11 10:01 編輯

本帖最後由 sherry14hk 於 17-6-11 10:00 編輯

你老公真係好 :mother:


伯爵府

積分: 16555


50#
發表於 17-6-11 09:53 |只看該作者

回覆樓主:

我記得上年我小朋友幼稚園畢業
我預早幾星期同老公講
但我老公星期六都要返工,佢個project 又臨近埋尾,成日ot 好趕,本來請唔到假因為無人替到佢去開會,最後佢話個日朝早半日一定返唔到,唔得都要放,跟住完咗畢業典禮影完相即刻下午飛返公司做嘢,跟手當晚十二點先收到工。。。


瑪瑙宮

積分: 139700


49#
發表於 17-6-10 23:58 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-10 22:01
仲以為審查完就得添,估唔到咁既係

好在有 jm 提你.


複式洋房

積分: 494


48#
發表於 17-6-10 22:01 |只看該作者
hanbb 發表於 17-6-10 20:53
派樓時,到屋邨辦事處簽租約,要所有18歲人士出席架,所以你唔可能唔話佢知。 簽租約前唔好離婚啦,否則你 ...

仲以為審查完就得添,估唔到咁既係


伯爵府

積分: 16230


47#
發表於 17-6-10 20:53 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-10 20:27
我做申請人丫間屋,我諗住到時派左唔話佢聽囉,還掂佢咁少揾我都唔知架啦,住到咁上下先報話分居唔知得唔 ...

派樓時,到屋邨辦事處簽租約,要所有18歲人士出席架,所以你唔可能唔話佢知。 簽租約前唔好離婚啦,否則你簽唔到約架,因人數戶口有變,拎左樓先,兩公婆之後先坐低慢慢傾之後的生活,睇下有無轉機先。


複式洋房

積分: 494


46#
發表於 17-6-10 20:27 |只看該作者
hanbb 發表於 17-6-10 20:12
間公屋邊個做申請人?如係你老公做戶主,離婚要分屋定可以踢佢走? 審查左應好快派樓,因通常係清水樓要預 ...

我做申請人丫間屋,我諗住到時派左唔話佢聽囉,還掂佢咁少揾我都唔知架啦,住到咁上下先報話分居唔知得唔得⋯⋯
其實而家同離左婚既生活都無咩分別,只係唔想去諗搞離婚,好似好煩d手續。早幾日炒架佢仲大我話離婚囉,(心諗我又唔係靠你養、你係離先好講),但過兩日又好似扮無事咁話下星期有錢比我供車,到時睇下有無啦(emoji)


複式洋房

積分: 494


45#
發表於 17-6-10 20:20 |只看該作者
angellate 發表於 17-6-10 17:25
恕我直言。。你老公真係好廢柴下喎。。痴線。。男人老狗問老婆攞錢洗

用我d錢都算了,當佢個生意未上軌道一齊捱,最慘係佢無感激我不得止,仲要咁對我...捱左六年啦,到賺唔到錢,叫佢賣車出黎打工又唔聽


伯爵府

積分: 16230


44#
發表於 17-6-10 20:12 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 hanbb 於 17-6-10 20:16 編輯

間公屋邊個做申請人?如係你老公做戶主,離婚要分屋定可以踢佢走? 審查左應好快派樓,因通常係清水樓要預錢裝修。
但你老公咁樣,我估入伙後全部的開支都係你出?小朋友邊個湊?都好多野要處理


ps:最初睇 頭幾個樓主post,以為你係離左婚,所以個阿爸先咁過份。再看先知根本不是離婚不是分居,但個男人的態度同離左婚無分別囉


禁止發言

積分: 4571


43#
發表於 17-6-10 17:25 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5270


42#
發表於 17-6-10 00:28 |只看該作者

回覆樓主

仲對佢可以有咩期望呀
慳啖氣同個囡行完禮開心食餐好


翡翠宮

積分: 97287


41#
發表於 17-6-10 00:00 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-9 11:55
原本我仔未出世阿奶奶話可以湊,我同我老公奶奶一齊住,到我生之前個兩個月,我奶奶先話佢要照顧佢老豆唔 ...

吓!有名無實咁好消極喎。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 6304


40#
發表於 17-6-9 23:42 |只看該作者

回覆:C6唔去個仔既畢業典禮

K型家不成家?有老公等於冇?似單親多啲?揾佢有屁用早抖!


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


39#
發表於 17-6-9 23:08 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-9 10:42
C6唔去都算了,最嬲係whatapp問佢佢都隻字唔覆,直接問佢又話自己唔知得唔得閒,但其實佢咁樣講得都唔方會 ...

你哋唔一齊住關係會變差。


翡翠宮

積分: 86657

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


38#
發表於 17-6-9 22:36 |只看該作者
樓主你同你老公感情淡到咁,真係一齊同分開冇咩分別


男爵府

積分: 5408


37#
發表於 17-6-9 17:36 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-9 08:51
上個月已whatapp問佢去唔去,要填通告,C6無覆,咁我照當佢去先啦(我以為佢諗:個仔畢業緊係去啦)所以先 ...

個仔佢都有份,既然你C6都唔著緊,佢唔去就算,廢事同佢嘈影響自己心情

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo