夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1035


1#
發表於 17-6-11 20:13 |只看該作者
事情係咁,之前上網睇左架bb車我話太大架入唔到門口唔好買,但c6堅持話買因為好平。到最後真係太大架入唔到門口,跟住放左雜物房到尋日。放左上網冇人要,跟住c6話扔左去佢仲將個責任推卸左俾我叫我醒啲,我話當初係佢話堅持要買唔係我話要買,佢尋日無啦啦揾我黎出氣,跟住我好唔開心佢係知,佢唔理我不特止仲要話好攰要休息對住部電話成一點先問我咩事唔好喊成件事唔關我事,佢講咩我宜家都好嬲。佢有時喺我地聯名戶口拎錢俾99我問點解,跟住佢話冇所謂,佢宜家緊張99仲緊張過我。佢宜家咩都聽晒佢大個細佬講,將佢戶口號碼俾左佢大個細佬,我叫佢改密碼佢又話唔洗,證明佢緊張佢細佬都唔緊張我。我之前同c6嘈佢話我諗野有問題,之後我喊左好耐,佢最後同我認錯。同我媽食飯前一晚佢仲鬧我做咩約我媽食飯?(因為要c6埋單),證明佢唔想見我阿媽,最後c6都有去,係我家姐埋單。我唔小心買多左韭菜,c6話左我大半日我就喊左,佢話想我好。跟住99講話之前我未識c6想介紹佢同事個女俾c6識,但對方要求高就冇回應,最近聽99講佢同事個女想識c6,但99同對方講左c6已經同我結婚。99同事個女仲啲m記玩具俾我姪仔,佢真係死前爛打。


大宅

積分: 2311


29#
發表於 17-6-25 12:09 |只看該作者
世界真小 發表於 17-6-11 20:13
事情係咁,之前上網睇左架bb車我話太大架入唔到門口唔好買,但c6堅持話買因為好平。到最後真係太大架入唔到 ...

樓主你唔好聽葛滴動不動就叫人離婚既人講,佢地只認為結婚離婚係葛一千幾百既事,根本無考慮過實際情況.聯名戶口呢單野,你試下平復心情冷靜滴同佢傾,唔好抱住發嬲既情緒,否則你C6會好反感,可能佢同屋企人既感情真係特別好,現實中亦確實有兄弟姊妹將對方睇得俾自己重要既人,從另一方面霖,佢好重感情,應該係一個顧家既男人,呢樣都吾係壞事既。但你話佢唔鐘意你約你媽出來食飯就真係有問題,佢係咪同你媽相處得唔愉快?如果吾係一個對屋企人咁好既男人無乜理由對你媽咁差,係咪可以穩出當中既原因化解下?至於你99同事葛女,係佢自己一廂情願嗟,你99都表明你C6已經同你結婚,證明佢完全企你呢邊,而你C6都唔見你話有理葛個女人,咁就無乜嚴重性啦,平時對C6好滴咪俾佢動心就得


禁止訪問

積分: 905


28#
發表於 17-6-17 12:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3684


27#
發表於 17-6-17 10:28 |只看該作者
回覆 minipinky017 的帖子

講得好


大宅

積分: 1712


26#
發表於 17-6-17 10:19 |只看該作者
世界真小 發表於 17-6-11 20:13
事情係咁,之前上網睇左架bb車我話太大架入唔到門口唔好買,但c6堅持話買因為好平。到最後真係太大架入唔到 ...

做女人唔好成日喊
係錫你既人面前喊佢會心痛你
係唔錫你既人面前喊佢只會更厭倦你
有左bb情緒係易喊d
就算忍唔住都唔好係佢面前喊
聯名戶口你有冇份入錢落去
如果有,從此就唔好再入直到佢肯改密碼為止


伯爵府

積分: 19137


25#
發表於 17-6-16 12:54 |只看該作者
世界真小 發表於 17-6-11 20:13
事情係咁,之前上網睇左架bb車我話太大架入唔到門口唔好買,但c6堅持話買因為好平。到最後真係太大架入唔到 ...

覺得唔適合過得唔開心就分開


民房

積分: 19


24#
發表於 17-6-16 10:00 |只看該作者
其實當初未結婚前,會否已經FEEL到C6係一個會推責怪於他人身上,不會尊重另一半感受的人? 而99 會於個仔的太太面前說D 這樣的說話,已經反映到他們一家人說話都不會考慮其他人感受,為說而說。所以你一定聽不小難聽看說話... 辛苦你了~

也許你只是想書法下感覺,為左自己同BB,可以認真考慮一下走/留的問題。其實父母有沒有愛,小朋友將來大大下已經會FEEL到。我同個D 父母離婚的朋友傾過,佢地好細過時已經知道父母有問題,有的會勸父母離婚TIM, 小朋友好簡單,只係想父母開心~

以前我同EX. 差不多結婚,但發覺到他同他家人都係不會理人感受,好多事都不會考慮我,一心要我生仔而已,似工具多個似人.... 當時我就諗: 係未這樣就一世,自己會開心嗎?

祝福你,未來人生找回自己,活得開心~^^~


民房

積分: 20


23#
發表於 17-6-16 00:33 |只看該作者
世界真小 發表於 17-6-11 20:13
事情係咁,之前上網睇左架bb車我話太大架入唔到門口唔好買,但c6堅持話買因為好平。到最後真係太大架入唔到 ...

一樣一樣傾 唔好將問題疊埋


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


22#
發表於 17-6-13 10:34 |只看該作者

回覆樓主

你好多post都係數你6299,少少事非常不滿佢地但又要搬入佢度住,又成日話懷疑你老公出面有女人,現在又話勁憎你老公,其實你會唔會係因為大肚所以影響情緒呢?你咁多負面情緒對大家也有關響的。


瑪瑙宮

積分: 139700


21#
發表於 17-6-13 09:21 |只看該作者
做個靚太 發表於 17-6-13 00:37
真的嗎
最衰我唔記得人名。。。
掛字睇字


伯爵府

積分: 18628


20#
發表於 17-6-13 08:58 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-13 00:10
你响性版又勁冧你 c6 喎

嘴里說不,身體卻很誠實


水晶宮

積分: 51137


19#
發表於 17-6-13 00:37 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-13 00:10
你响性版又勁冧你 c6 喎

真的嗎
最衰我唔記得人名。。。


大宅

積分: 1035


18#
發表於 17-6-13 00:31 |只看該作者
做個靚太 發表於 17-6-12 23:54
其實你老公無咩大問題,不過就好明顯好計較錢囉~
BB就快出世,你自己都儲多個錢旁身啦~係錢銀方面,你老 ...

知道。我會提防……但6299我唔夠佢地黎由其99,佢地實有小動作但又唔知點提防


大宅

積分: 1035


17#
發表於 17-6-13 00:30 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-13 00:10
你响性版又勁冧你 c6 喎

最後佢講左係佢唔岩。不過都要小心小心,因為可能6299喺背後搞小動作,由其99成個管家婆咁


瑪瑙宮

積分: 139700


16#
發表於 17-6-13 00:10 |只看該作者
你响性版又勁冧你 c6 喎


水晶宮

積分: 51137


15#
發表於 17-6-12 23:54 |只看該作者

回覆樓主:

其實你老公無咩大問題,不過就好明顯好計較錢囉~
BB就快出世,你自己都儲多個錢旁身啦~係錢銀方面,你老公絕對信唔過~


男爵府

積分: 5979


14#
發表於 17-6-12 22:43 |只看該作者
幸福林少奶 發表於 17-6-12 03:02
其實我係妳角度到睇都幾委屈,

有冇諗過搬一搬返娘家住,

同意。仲要聯名戶口拎錢俾奶奶?痴線!

陀住果陣都當你係草,生左出黎仲唔當你地底泥要仔唔要媽?

祝好運


複式洋房

積分: 253


13#
發表於 17-6-12 03:02 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 幸福林少奶 於 17-6-12 03:03 編輯

其實我係妳角度到睇都幾委屈,

有冇諗過搬一搬返娘家住,

睇下C6會有咩反應?

明明係佢自己責任都推哂落你到,

買多左條韮菜都鬧...

其實妳係咪一識佢佢已經係咁既性格?


大宅

積分: 1035


12#
發表於 17-6-11 23:23 |只看該作者
KAVEN 發表於 17-6-11 23:22
回覆 世界真小 的帖子

唔好輕易聽人講離就離,你C6唔系咩大錯,又唔系嫖賭,系好小事,到BB出世你地用錢多 ...

知道。多謝你


男爵府

積分: 7399


11#
發表於 17-6-11 23:22 |只看該作者
回覆 世界真小 的帖子

唔好輕易聽人講離就離,你C6唔系咩大錯,又唔系嫖賭,系好小事,到BB出世你地用錢多咗佢自然會改變諗法

點評

la_source    發表於 17-6-12 12:09
簡簡單單,開開心心!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo