夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2491


1#
發表於 17-6-12 16:21 |只看該作者
原本約左人食飯,咁岩掛8號,但佢選擇唔即刻返屋企,竟然繼續同朋友食飯,完全唔諗下我地會否擔心佢,又唔諗下我地會否有危險,心都淡。。。。


別墅

積分: 914


49#
發表於 17-6-13 23:04 |只看該作者
Benaffleck 發表於 17-6-13 08:03
完全明白你感受,我果個仲要返左大陸揼骨,無話俾我知,到我打俾佢打唔通又驚佢有事,周圍搵人搵佢
...

JM你情況唔同, 你C6自己走去玩無話你知當然抵打,但樓主係知佢C6去同朋友食飯,而且係一早約左,既然大家都ok咪繼續食飯囉,係香港打風只要唔係行山玩水其實危險極有限,佢咁都不滿真係有啲小器


翡翠宮

積分: 97287


48#
發表於 17-6-13 22:15 |只看該作者
power_jong 發表於 17-6-12 18:39
我既感覺係,只許州官放火,不許百姓點燈,唔怪得而家咁多人唔想生小孩,又或者係交俾工人湊仔,因為帶住小 ...

就係做阿爸嘅唔識諗
你做阿媽先要更加成熟啲嘛

你有乜嘢唔滿意咪直接同老公講囉
人哋姊妹俾下意見
你好似仲發埋我哋脾氣咁
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 10424


47#
發表於 17-6-13 17:06 |只看該作者

回覆樓主:

個問題係打風都唔返屋企陪佢,而走去陪朋友,所以條氣頂住左


大宅

積分: 1162


46#
發表於 17-6-13 13:07 |只看該作者
Lovelovebear 發表於 17-6-13 08:33
真心覺得你做法好幼稚,根本你就係覺得佢打風都唔返屋企陪你地,條氣唔順多於關心佢安全吧!香港地打風其實 ...

本帖最後由 eg86 於 17-6-13 13:08 編輯

我都覺得係唔順氣多啲。
口口聲聲話出面危險、擔心C6安危,但自己又帶埋個小朋友出街喎。轉頭又話去圖書館商場好安全,咁去餐廳留喺室內都唔危險喎。

州官放火?佢依家咪一樣攬埋個小朋友一齊放火。


禁止訪問

積分: 3388


45#
發表於 17-6-13 11:29 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8516


44#
發表於 17-6-13 10:52 |只看該作者
下, 地鐵咁迫,出去食埋飯先訓仲好啦


珍珠宮

積分: 31496


43#
發表於 17-6-13 08:33 |只看該作者

回覆樓主:

真心覺得你做法好幼稚,根本你就係覺得佢打風都唔返屋企陪你地,條氣唔順多於關心佢安全吧!香港地打風其實有幾危險大家都知啦… 不過我唔係支持你c6做法,只係你身為媽咪,應該做個好榜樣俾小朋友睇,打風應該逗留安全嘅地方,唔係為左鬥氣而帶小朋友落街,同小朋友講爸爸咁樣係唔岩。

如果小朋友唔係你老公親生,就算你地出去,佢內心都未必care啦


複式洋房

積分: 446


42#
發表於 17-6-13 08:03 |只看該作者
power_jong 發表於 17-6-12 16:21
原本約左人食飯,咁岩掛8號,但佢選擇唔即刻返屋企,竟然繼續同朋友食飯,完全唔諗下我地會否擔心佢,又唔 ...

完全明白你感受,我果個仲要返左大陸揼骨,無話俾我知,到我打俾佢打唔通又驚佢有事,周圍搵人搵佢


水晶宮

積分: 73584

BK Milk勳章


41#
發表於 17-6-13 01:39 |只看該作者

回覆樓主:

吾好介意我咁講
如果真係有咁既想法
你都幾幼稚
你理佢呀
你吾係擔心
係為啖氣姐


男爵府

積分: 9847


40#
發表於 17-6-13 00:42 |只看該作者
power_jong 發表於 17-6-12 18:45
另外,我想帶出,問題所在於,點解要咁自私,單單諗住早左收工就去玩,但又唔諗下作為家人有幾擔心你呢? ...
明,我會話帶呀仔入西貢睇浪,關電話但留係屋企,等佢食得咁開心


公爵府

積分: 27258


39#
發表於 17-6-12 23:39 |只看該作者
你揾JM出氣都無用架,用你d咁串嘅咀面,去爆個男人好過啦。


複式洋房

積分: 246


38#
發表於 17-6-12 23:31 |只看該作者
power_jong 發表於 17-6-12 16:21
原本約左人食飯,咁岩掛8號,但佢選擇唔即刻返屋企,竟然繼續同朋友食飯,完全唔諗下我地會否擔心佢,又唔 ...

我老公都係,打電話又唔聽,依家都未見人


男爵府

積分: 5549


37#
發表於 17-6-12 22:45 |只看該作者

回覆樓主

咁樣就心淡,咁究竟一生人可以心淡幾多次


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


36#
發表於 17-6-12 22:06 |只看該作者
power_jong 發表於 17-6-12 18:57
其實我只知道究竟一般既人點諗呢d安全性問題姐,就算8號波都要落街買送既!估唔到,個個都話帶小孩的人有問 ...

其實每個人都有佢自己既一套既
自己個套未必適用於對方身上
就好似我地成日都話 我咁係為你好 我愛你
但有時所謂既為你好同愛 又係唔係對方所需要的
係唔係無商討既空間

有時二公婆既關係 好似跳舞咁要互相配合
有時都會踏到對方 咁踏到之後既處理好重要

人生不如意事 十常八九 重點係處理既方式
有時可以先退一步 之後再傾下個問題
退一步有時係為左行得更遠或是更順利
硬碰硬好易爆 未只會嘈得更勁 但又拿唔到想要既效果

我媽以前就係咁既人 所以佢拍好多次拖都衰哂
最後改改自己 反思一下 處理方法 都一樣搵到個好
唔好幻想人係唔會變 當年105磅 4年後都會變 可能重左可能輕左 咁係有變數既情女況下keep到大家關係好先最重要

如果我仲好似當初識我老公時咁款咁一早離左婚
我當年識佢16歲 而家28歲


侯爵府

積分: 20164


35#
發表於 17-6-12 21:59 |只看該作者
power_jong 發表於 17-6-12 18:39
我既感覺係,只許州官放火,不許百姓點燈,唔怪得而家咁多人唔想生小孩,又或者係交俾工人湊仔,因為帶住小 ...

當事人覺得無問題,甘邊個仲可以覺得有問題?
你帶個仔出街我地就算覺得有問題,你都一樣覺得無問題照帶啦,甘我地又可以點?同樣地,你老公覺得繼續食飯無問題,甘你又可以點?


大宅

積分: 4289


34#
發表於 17-6-12 21:28 |只看該作者
power_jong 發表於 17-6-12 16:21
原本約左人食飯,咁岩掛8號,但佢選擇唔即刻返屋企,竟然繼續同朋友食飯,完全唔諗下我地會否擔心佢,又唔 ...

佢明知掛八號都要出去嗎?係咩朋友黎?如果係一班朋友出去無計,男人係咁㗎啦,平時對你同小朋友都照顧得好好的就算了,不要下下管到咁嚴


大宅

積分: 2174


33#
發表於 17-6-12 20:59 |只看該作者

回覆樓主

或者咁講,每個人對打風危唔危險都有唔同想法,我自己就唔覺危險,我老公有時打8號出去同友打牌睇波,有次仲渣電單車,我都有叫佢坐的士去,佢係要渣,我都冇佢咁好氣,有得佢,我果晚睇電視,打機,訓覺到大天光,因為我覺得,條路自由揀,xx唔好喊。有次9號風球我同老公同幾個朋友自己渣車出去食雞煲,難得佢9號波都照常營業,個場大把人,full 晒,回程時仲變十號風球,但又唔覺有咩危險,小心睇清楚條路就ok。
其實人人性格唔同,標準都唔同,我媽就係類似樓主咁,以前同媽住都覺得好煩,一落雨翻風就叫我快d番屋企,真心覺得好煩,擔心黎呢樣擔心果樣,攪到我好唔舒服。到嫁左同老公住,覺得爽到爆,終於都解脫,老公同我都唔會擔心呢樣擔果樣。所以我覺得如果樓主c6唔覺有問題,樓主唔駁擔心佢咁多,男人對呢d好反感。


琥珀宮

積分: 152982


32#
發表於 17-6-12 20:52 |只看該作者

回覆樓主:

八號風球最好的活動係去睇戲我以前都試過呀,仲要其實戲院都好多同道中人 商場食肆都好多人,其實唔係露天郊野地方都唔會點危險法的,樓主relax,其實你想帶小朋友落商場都無問題架我覺得,好多人一家大細都唔煮落商場食,小心d無咩問題喎


珍珠宮

積分: 36096

畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 17-6-12 20:26 |只看該作者
同朋友食歺飯會有幾危險呀?不能太專制!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo