夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   3


別墅

積分: 911


1#
發表於 17-6-14 01:00 |只看該作者
佢有左第2個要離婚又死口唔認,
點解...敢做唔敢認,好委屈,想返天堂


大宅

積分: 1622


31#
發表於 17-7-6 13:59 |只看該作者
本身關係都有問題, 勉強無幸福。要是繼續一起, 是否真心開心?明啦


大宅

積分: 1141


30#
發表於 17-7-6 13:40 |只看該作者
回覆 figure438 的帖子

有些人係自私自我中心的,沒有人能百份百滿足另一個人,出軌者本質就是人格有問題,她要走,就只有隨她,傷心過後就要振作,加油!


洋房

積分: 42


29#
發表於 17-7-4 18:02 |只看該作者
明天會更好


大宅

積分: 4742


28#
發表於 17-7-4 15:25 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Danny3101 於 17-7-4 15:26 編輯

你有你嘅選擇
佢亦有佢嘅選擇
放下,明天或者會更好


別墅

積分: 911


27#
發表於 17-7-4 15:12 |只看該作者
Danny3101 發表於 17-6-16 14:43
其實有冇想過老婆找第二個
閣下有冇問題?
難道只是她有問題?
我有問題係真,但我一直改變想佢回頭,但都冇用


別墅

積分: 911


26#
發表於 17-7-4 15:10 |只看該作者
回覆 hamsterma 的帖子

佢既行為反應已經答左我佢已跟左另一個


別墅

積分: 911


25#
發表於 17-7-4 15:08 |只看該作者
幾日冇上嚟見到好多正面意建,而家佢已完全同我斷絶聯絡,例如唔聽我電話,只話叫我等離婚通知簽紙,可能要帶埋個女申請综緩先得,佢有另一個男人,冇可能跟佢


複式洋房

積分: 378


24#
發表於 17-6-17 12:17 |只看該作者
我拍拖年代都試過....很難過的....加油


大宅

積分: 4742


23#
發表於 17-6-16 14:43 |只看該作者

回覆樓主:

其實有冇想過老婆找第二個
閣下有冇問題?
難道只是她有問題?


大宅

積分: 1473


22#
發表於 17-6-16 08:40 |只看該作者
jacky1666_hk 發表於 17-6-14 10:32
佢親口認你一樣吾好過

佢認吾認你都一樣難過。女人比男人更絕情,由佢拉,佢要死你吾比咩,係好男人,一街都女人。其實依嫁你呢啲係吾甘心,過幾年,回頭望,你會多謝佢走得快,浪費少你幾年光陰,加油。


民房

積分: 20


21#
發表於 17-6-16 00:30 |只看該作者
figure438 發表於 17-6-14 01:00
佢有左第2個要離婚又死口唔認,
點解...敢做唔敢認,好委屈,想返天堂

只能接受 會過去的 唔好亂做傻事


伯爵府

積分: 19137


20#
發表於 17-6-14 23:29 |只看該作者
figure438 發表於 17-6-14 01:00
佢有左第2個要離婚又死口唔認,
點解...敢做唔敢認,好委屈,想返天堂

佢認都唔認結果都係一樣,俾你知道你更加難受


侯爵府

積分: 24385


19#
發表於 17-6-14 22:37 |只看該作者
figure438 發表於 17-6-14 01:00
佢有左第2個要離婚又死口唔認,
點解...敢做唔敢認,好委屈,想返天堂

女人如衣服,人係求生而唔係求死,堅強D


伯爵府

積分: 19809


18#
發表於 17-6-14 16:29 |只看該作者

回覆樓主

我未婚夫之前都係前妻有男人 前妻因爲一句:你放過我啦 而決定放棄挽留離婚

佢真係唔唔開心左幾年

你問佢 當時婚姻生活開心嗎 他說其實好多問題 唔開心 但離婚一定唔捨得(我肯定知佢無講大話係因為我識佢兩公婆 同佢前妻仲係好朋友)

話唔定你會搵到一個懂珍惜你既人呢


琥珀宮

積分: 152982


17#
發表於 17-6-14 13:48 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 tansyneko 於 17-6-14 13:48 編輯

有第三者的女人仲要嚟做咩?同有小三的男人一樣都係衰格!放手,你值得擁有更好的女人!


男爵府

積分: 5953


16#
發表於 17-6-14 12:51 |只看該作者

回覆樓主

認左又點?認左你會死心?咁使唔使要俾你捉姦先放手?
有時有d野,緣去冇份就放手,對自己要開心過活。佢唔愛你,亦可能係事實。但要去到返天堂咁灰?
我離婚當年,唔係因為第三者(我提出離婚),我仲要死攬一對子女撫養權添!人生不如意事 十常八九,要開心去過。男女都一樣,俾對方知你冇佢,你一樣活得開心


水晶宮

積分: 50566


15#
發表於 17-6-14 11:47 |只看該作者
本帖最後由 tammy2008 於 17-6-14 11:47 編輯

而且女人下得決心搵第二個, 好大情況係呢段結婚有多方面的不被滿足.....可是是沒有勇於表達, 又或是已表達了可惜配偶不改/ 改不了.....

不肯認你就當係佢唔想再 HURT 你囉.....何必要再HURT 一次呢...


大宅

積分: 2174


14#
發表於 17-6-14 11:36 |只看該作者

回覆樓主:

女人唔同男人,如果女人有得第二個,多數已經唔愛,放心找個真心愛自己的


翡翠宮

積分: 79228


13#
發表於 17-6-14 10:33 |只看該作者
認又點, 你離得開心D?
結果完全係一樣既; 我真係唔care佢有仔定有女
既然佢絕, 你亦無謂留戀, 快刀斬等自己過新生活
唔好再浪費時間呻吟

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo