夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5391


1#
發表於 17-6-16 08:05 |只看該作者
我同老公結左婚就快4年,差唔多每一晚,都係我自己上床訓覺。真係無咩試過一齊上床訓。連行埋都少之有少。真係無話訓覺前傾下計。。。我其實好唔鍾意咁。我覺得少溝通好寂寞,我自己在感情上已慢慢對佢無咩依賴。只係大家共同生活咁。點解唔一齊訓?因為由我10年前識佢開始,佢已經在職進修,可能未結婚時都好夜訓,但婚後一齊住,佢晚晚都做功課做到三更半夜。開頭我地都因為佢在房做野我訓唔到而鬧過好多次交。到後來, 書枱搬左出廳,終於唔洗為阻住我訓而嘈。但有左bb到生,佢都係忙到連幫我搬野去媽到坐月都話要等佢做曬功課先。又嘈左好多次,佢話我唔體諒佢多野做迫佢,我話bb唔會等你做完功課先出世。最終都係bb出左世,佢先唔知執左d咩去我媽到。好喇,書讀完喇,又話接左project在家做,一樣做到3更半夜,都係唔會一齊上床訓。。。叫佢做任何野,都只會話我唔體諒佢多野做唔夠休息,仲要迫佢。但對我來講,我識佢10年,10年都係無人會幫我手做野,家務、執野、粗重、結婚所有野都唔幫手。只會覺得自己好多野做。而在我來講,頭家你都有份唔係只係關我事唔關你事!你一段時間忙我可以幫你頂曬屋企野,但10年喇,都仲係我頂,真係我頂。。你個肺!好厭倦。係,佢係做到3更半夜唔夠休息。但我覺得係佢自己攞嚟。唔識分配時間!定係我真係唔識體諒佢辛苦?係我唔支持佢同佢計較?


複式洋房

積分: 495


48#
發表於 17-6-26 00:57 |只看該作者

回覆樓主

好多人唔識分人生的先後次序,老了孩子長大了,老婆離開了,自己身體差了,甚至臨死才醒覺自己錯。 祝他早日醒過來。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


47#
發表於 17-6-25 07:52 |只看該作者
少少分享:我個例子係我夜瞓老公早瞓,佢份工要早開工,所以佢每晚9點前上床,仔女都跟佢去瞓,我9點至開始做下自己嘢上網,有時煮第二日嘅午餐或整小朋友點心,9點都未煮完,唔可以去瞓住,老公一直冇出聲話我唔啱,但佢會話咁我會冇精神架,咁夜瞓朝早起身都唔夠8小時睡眠,佢星期六日都習慣早起,佢唔會嘈醒我,會自己帶仔女出去洗衫買嘢,八九點打俾我(我多數已起身)約去食早餐。

我自己其實夜晚幾個鐘做D咩呢?睇下email,做下online banking,online shopping,上FB上BK,煲劇睇新聞。。。其實都唔係唔做會死嘅嘢,返學時間會每星期幫下學校做義工翻譯(呢個就真係有時間限制,要同日或一兩日內做起),老公真係好少問我做D咩,佢認知除咗我幫學校做義工之外,我有時會打下遊戲睇下電影煲劇,都係消遣嘢,仔女又會話媽咪唔好做咁多嘢啦,陪佢地去瞓覺,佢地已經過咗要陪瞓嘅日子,但佢地會想我早D休息,因為覺得我辛苦。。。於是耐不耐會早D去瞓,佢地幾個都好開心。

好啦,我有冇時間同老公談心?係有嘅,有時我上床瞓會嘈醒咗我老公,咁佢會同我講幾句,有時佢唔醒,但我拖住佢隻手一陣,佢會有反應拖番,咁一陣大家就瞓著。另外,我老公返工有時間會打電話俾我傾幾句,食飯時會有計傾下。其實兩夫妻溝通係要,但唔一定要佢集中晒所有時間喺你身上至係對你好,如果老公進修做PT都係為頭家,佢已經好辛苦,如果身邊人仲要投訴,明顯地唔欣賞自己咁辛苦嘅動機,你怨幾多次佢都唔會改變,只會覺得個老婆唔理解唔體諒自己。

少少建議:試下坐低傾下,但語氣態度唔係指責佢怨佢,一句起兩句止表示你嘅關心:佢身體會捱壞;佢要有時間同BB互動親子;每日俾少少時間同你一齊,唔好貪心,佢真係忙的話,由每日10分鐘開始,叫佢離開工作枱,同你坐喺梳化,冇嘢講冇回應唔緊要,佢唔講嘢你可以講佢聽(不過一定唔好抱怨,俾D正面嘢,講下BB今日點點點。。。),一齊睇下電視又得,一定唔準玩手機,你要求feel到being loved,佢冇理由10分鐘都唔肯花啩。

你自己唔好過份將自己上床瞓呢樣嘢放大,幾多夫妻輪更一日見唔到幾多時間,大前提係大家個心喺邊,要兩個人腳步一致,一段關係要相互維繫,就好似二人三足咁,要一齊同步至會向前行,希望對樓主有幫助。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


大宅

積分: 2513


46#
發表於 17-6-25 03:25 |只看該作者
我都好難過,另一半永遠都好忙,同佢講,佢肯哄我既,話之後無咁忙,之後搞掂邊個project 就得,搞掂一個project又接一個 。我終於明白係永無止境的等待。我明佢都好努力好辛苦,但我都好辛苦。。等下等下已經五年,我覺得我等不下去了。。。


男爵府

積分: 5203

熱血金章


45#
發表於 17-6-19 11:47 |只看該作者
dativebond 發表於 17-6-18 05:03
樓主,其實問題唔係客觀上佢時間放左係邊,因為事實上如果佢係咁上進既人,你要佢改變,等於阻佢發達。因為 ...
很好的見解、分析和建議。樓主可以好好參考一下啊!
其實當男人專注於一樣事情時係會忽略好多事情,但到當他們醒覺時才發現想再番轉頭都已經太遲。

我以前都會專注於工作而忽略了另一半、家人、朋友......以及很多美好的事情。慶幸嘅係我好好彩,上天給我一個改過的機會,那一刻我再次重新訂下自己嘅人生目標,到而家我終於找到生命的真意義,總算不太遲呢!


男爵府

積分: 5391


44#
發表於 17-6-18 13:30 |只看該作者
bedwinfi 發表於 17-6-18 06:16
佢咁努力進修賺錢,你唔請番個女佣/鐘點幫做家務,一來唔俾面佢,二來好屈就自己,仲怨.真係好傻 ...
請人幫手真係好想。但,經濟唔充裕,唔捨得請。


男爵府

積分: 5391


43#
發表於 17-6-18 13:29 |只看該作者
dativebond 發表於 17-6-18 05:03
樓主,其實問題唔係客觀上佢時間放左係邊,因為事實上如果佢係咁上進既人,你要佢改變,等於阻佢發達。因為 ...
我覺得你睇中左我地之間的「問題」。我會好好參考下。


大宅

積分: 4224


42#
發表於 17-6-18 06:21 |只看該作者
bedwinfi 發表於 17-6-18 06:16
佢咁努力進修賺錢,你唔請番個女佣/鐘點幫做家務,一來唔俾面佢,二來好屈就自己,仲怨.真係好傻 ...

其實都係,如果有能力,請個姐姐,少好多日常家務既煩惱,兩公婆少好多無聊既磨擦。。。個姐姐點衰法都總會幫輕好多。。。


大宅

積分: 4130


41#
發表於 17-6-18 06:16 |只看該作者
佢咁努力進修賺錢,你唔請番個女佣/鐘點幫做家務,一來唔俾面佢,二來好屈就自己,仲怨.真係好傻


大宅

積分: 4224


40#
發表於 17-6-18 05:03 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 dativebond 於 17-6-18 05:22 編輯

樓主,其實問題唔係客觀上佢時間放左係邊,因為事實上如果佢係咁上進既人,你要佢改變,等於阻佢發達。因為佢而家做既野係佢熱愛架嘛,夫妻唔係應該支持對方熱愛既野咩?

問題核心未必係時間上的分配,因為熱愛既野係好佔用時間,況且佢又唔係打機,佢做緊正經野喎,你又點可能做得出反對呢?(題外話,夫妻關係好忌成日將自己的地位和佢熱愛既野對立,最愛你,唔通就要放棄其它野咩?聰明人唔會咁諗,搵自己笨。況且,佢而家熱愛工作,係男人角度,某程度等於愛你,為頭家付出。你和工作不是對立,反而係共生關係。)

問題核心反而係你倆有無互相感激對方的付出。家務和讀書工作擺明要做,但點樣做得開心?就係互相感激和支持,要用把口講出黎比對方知,唔係估估下,或覺得老奉。

你試諗下,如果佢日日都表達比你知佢好感激你為頭家的付出,你做家務做得辛苦,但心都甜啦。同樣,如果你日日都表達比佢知你好感激佢為頭家努力進修和工作,佢都肯定覺得幾辛苦都值。呢個係幾理想既夫妻關係!

所以,要解決問題唔係要求佢點分配時間先,佢唔會理解,仲可能覺得你唔體諒佢,瞓都唔夠時間瞓,仲要搞我既時間?

你首先要做既係日日都表達比佢知,用把口大大聲話佢知,你好感激佢為頭家努力。開得呢個頭好,要佢每晚抽十五分鐘陪你上床傾下計先再做野,就變得好簡單。兩公婆傾計時間長短唔係重點,係咪一齊瞓都唔係重點,係兩人對對方的態度,有無互相感激,相處時間的質素,先係重中之重。

其實,問題唔難解決,只不過都係普遍夫妻通病,感激對方又唔講,兩個估估下,又覺得對方不理解自己,好事都變壞事。

點評

Bob_Lennon    發表於 17-6-19 11:41


大宅

積分: 2472


39#
發表於 17-6-18 00:06 |只看該作者

回覆樓主

好辛苦喎佢都,忙到咁佢搵得多唔多先?
係既我會睇開d囉


大宅

積分: 3028


38#
發表於 17-6-17 18:06 |只看該作者
AAV 發表於 17-6-17 17:53
讀完喇,但又接左project 返屋企做。即係自己正職加part time

不如叫佢畀個時間表你,幾時先可以過返正常夫妻生活啦


男爵府

積分: 5391


37#
發表於 17-6-17 17:53 |只看該作者
s7824 發表於 17-6-17 16:50
佢仲要讀幾耐?
讀完喇,但又接左project 返屋企做。即係自己正職加part time


大宅

積分: 3028


36#
發表於 17-6-17 16:50 |只看該作者
AAV 發表於 17-6-16 08:05
我同老公結左婚就快4年,差唔多每一晚,都係我自己上床訓覺。真係無咩試過一齊上床訓。連行埋都少之有少。 ...

佢仲要讀幾耐?


男爵府

積分: 5391


35#
發表於 17-6-17 16:17 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-17 00:00
得架啦, 繼續都係單方面佢享受架咋...

得到你認同佢咪仲加倍開心咁繼續做繼續唔理你囉, 我身邊嗰個咪就係 ...
我自己爸爸都係一個只顧工作「不顧家」的爸爸、老公。我諗我懂性前,都同爸爸無咩機會建立過感情,淨係會睇我地功課,好驚佢。到大個,知道爸爸返工好辛苦去養家,慢慢覺得爸爸好偉大,我而家好尊重佢。我媽無在我地面前提過佢唔開心,反而心底好感激。對爸爸來說,佢對家庭「愛」我付出就係工作,唔會用把口話你聽我好錫你好愛你。所以,我覺得我媽做到,但我會唔開心,我係咪小器唔成熟?係咪計較?我唔知。


男爵府

積分: 5391


34#
發表於 17-6-17 16:07 |只看該作者
何首烏龍茶 發表於 17-6-17 12:24
唉....有冇機會比佢了解下你既難處?
我會試下表達下我想佢關心下我。


男爵府

積分: 5391


33#
發表於 17-6-17 16:05 |只看該作者
canies 發表於 17-6-17 14:03
呢個係簡單又有效嘅建議,
其實時間再短少少都可以,
最緊要係有俩人交心嘅優質時間。
我會試下。


禁止訪問

積分: 257


32#
發表於 17-6-17 15:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 97287


31#
發表於 17-6-17 14:03 |只看該作者
流星花丸 發表於 17-6-16 18:12
咪叫佢每晚抽半個鐘出嚟陪你瞓一陣先再做嘢囉

呢個係簡單又有效嘅建議,
其實時間再短少少都可以,
最緊要係有俩人交心嘅優質時間。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


複式洋房

積分: 378


30#
發表於 17-6-17 12:24 |只看該作者
唉....有冇機會比佢了解下你既難處?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo