母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 174


1#
發表於 17-6-17 17:40 |只看該作者
寶寶出生一星期,算係全人奶!
一餐飲3安,99話人奶奶好易餓,寶寶1喊就餵!
這樣好嗎?遲啲介夜奶會5會好難戒?


男爵府

積分: 8794


29#
發表於 17-7-15 20:56 |只看該作者

回覆樓主

每個bb不同,我第一胎泵奶多,6個月大先戒到夜奶,第二個全埋身,就1個半月戒了夜奶。


洋房

積分: 99


28#
發表於 17-7-15 12:22 |只看該作者

回覆樓主

我個仔未滿月之前都係咁~滿月之後就好d啦⋯⋯
不過到依家就來4個月都未戒夜奶~


禁止訪問

積分: 380


27#
發表於 17-6-27 01:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 174


26#
發表於 17-6-21 17:51 |只看該作者
wcm991101 發表於 17-6-21 13:34
我bb係滿月自己就戒左夜奶,宜家3個月大每晚11點訓到第2日9點左右先起床,我冇定時餵佢,佢一哭一肚餓就要 ...

如果可以1睡訓到9:00都已經很好了(emoji)(emoji)


男爵府

積分: 5733


25#
發表於 17-6-21 13:34 |只看該作者

回覆樓主:

我bb係滿月自己就戒左夜奶,宜家3個月大每晚11點訓到第2日9點左右先起床,我冇定時餵佢,佢一哭一肚餓就要啜啜,啜完就自然訓,大囡果時唔係咁,同你情況一樣


複式洋房

積分: 174


24#
發表於 17-6-20 21:43 |只看該作者
jeanne1120 發表於 17-6-20 21:37
點解要咁緊張,你有無數BB濕片啊?BB 夠一日五至六塊濕片就得喇。夠濕片好少話體重下降個喎。如果BB 食唔夠 ...

那就好!


子爵府

積分: 11135


23#
發表於 17-6-20 21:37 |只看該作者
Amberlam 發表於 17-6-20 14:26
噢,如果健康院發現寶寶體重下降,是不是就證明我真的不夠奶水,好大壓力,怕是我奶水不夠,他沒吃到!
...
點解要咁緊張,你有無數BB濕片啊?BB 夠一日五至六塊濕片就得喇。夠濕片好少話體重下降個喎。如果BB 食唔夠,兩個指標都唔掂啦。
同埋BB 食唔夠會喊架嘛,佢唔夠食都唔會放過你,放心啦。我係超窮媽都餵到全人奶。


複式洋房

積分: 174


22#
發表於 17-6-20 14:26 |只看該作者
jeanne1120 發表於 17-6-20 13:49
其實所謂2-3 小時一次餵,係以開始餵的時間計... 不過你唔使咁擔心個時間啦,總之BB 喊咪俾佢食。就係食得 ...

噢,如果健康院發現寶寶體重下降,是不是就證明我真的不夠奶水,好大壓力,怕是我奶水不夠,他沒吃到!


複式洋房

積分: 174


21#
發表於 17-6-20 14:13 |只看該作者
jeanne1120 發表於 17-6-20 13:43
BB 只係一星期,食咁密係非常正常。
BB 喊唔一定係肚餓,但只要知道佢係肚餓,就要餵,咁細個唔可以train ...

我也慢慢左習慣,寶寶肚子餓我就餵他,晚上我就餵1點奶粉。


子爵府

積分: 11135


20#
發表於 17-6-20 13:49 |只看該作者
本帖最後由 jeanne1120 於 17-6-20 13:50 編輯
Amberlam 發表於 17-6-19 19:25
其實係開始餵開始計到下1次開始餵,定係食飽開始計?bb依家係12:00-2:00-4:00-6:00-8:00這樣,是不是我奶 ...

其實所謂2-3 小時一次餵,係以開始餵的時間計... 不過你唔使咁擔心個時間啦,總之BB 喊咪俾佢食。就係食得咁密,你身體先收到足夠訊號去造多d 奶。
同埋你已經全人奶,唔需要擔心自己唔夠奶。補左奶粉先需要擔心。唔補的話,你埋身餵,身體點都會造夠奶 (泵就未必,要好勤力追奶)。你小心mon 住BB 有無日日五至六塊濕片同埋體重有無增長 (健康院會幫你睇)。呢兩個先係BB 食得夠唔夠的指標。


子爵府

積分: 11135


19#
發表於 17-6-20 13:43 |只看該作者
Amberlam 發表於 17-6-17 17:40
寶寶出生一星期,算係全人奶!
一餐飲3安,99話人奶奶好易餓,寶寶1喊就餵!
這樣好嗎?遲啲介夜奶會5會好 ...

BB 只係一星期,食咁密係非常正常。
BB 喊唔一定係肚餓,但只要知道佢係肚餓,就要餵,咁細個唔可以train 佢定時定候食奶 (人奶)。係要feed on demand,放題式俾佢食。

無得話好唔好,而係需要,初生bb 胃仔好細,人奶又易吸收,一定係少食多餐架。

戒夜奶你就唔好諗住。我之前聽過母乳醫生的講座,話BB 六個月大前食夜奶係正常,不適宜由大人主動幫佢戒(佢如果自己戒就OK)。特別係頭三個月,對BB 黎講係食緊要過訓覺,所以佢半夜你都要俾佢食架。就算佢夾硬幫佢戒,佢身體未適應到,熱量不夠BB 成晚所需,佢點都會喊住搵食架。

慢慢BB 就會自自然然戒到架啦,佢慢慢俾佢分日夜,夜晚全黑咁訓覺,夜晚餵密點,你自己臨睡又俾佢一次dream feed,佢就慢慢可以。我自己個B 就係用呢個方法,六個月大時戒左夜奶。


伯爵府

積分: 17545


18#
發表於 17-6-19 20:47 |只看該作者
Amberlam 發表於 17-6-19 20:27
剛開始是3個小時,現在2個小時是正常嗎?好像沒那麼多奶給他!

一個禮拜bb 2小時食一次好正常呀。距追你奶你身體就自然會做多d奶,完全係供求問題,唔會因為距食多左食密左就唔夠食。


複式洋房

積分: 174


17#
發表於 17-6-19 20:27 |只看該作者
大豬既老婆 發表於 17-6-19 20:25
開始餵到下次再開始餵黎計㗎。
一開始係會食得密d,無緊要,主要距夠濕片就唔需要擔心。距食得密即係幫你 ...

剛開始是3個小時,現在2個小時是正常嗎?好像沒那麼多奶給他!


伯爵府

積分: 17545


16#
發表於 17-6-19 20:25 |只看該作者
Amberlam 發表於 17-6-19 19:25
其實係開始餵開始計到下1次開始餵,定係食飽開始計?bb依家係12:00-2:00-4:00-6:00-8:00這樣,是不是我奶 ...

開始餵到下次再開始餵黎計㗎。
一開始係會食得密d,無緊要,主要距夠濕片就唔需要擔心。距食得密即係幫你追奶,好事。


複式洋房

積分: 174


15#
發表於 17-6-19 19:25 |只看該作者
大豬既老婆 發表於 17-6-19 12:26
其實初生滿月所謂戒夜奶都係12-6最多可以唔洗餵。你12點餵完距到訓著都接近1:00,你頂曬都係訓到5個鐘頭。 ...

其實係開始餵開始計到下1次開始餵,定係食飽開始計?bb依家係12:00-2:00-4:00-6:00-8:00這樣,是不是我奶水不夠?


伯爵府

積分: 17545


14#
發表於 17-6-19 12:26 |只看該作者
Amberlam 發表於 17-6-18 20:15
每日凌晨都要起來餵奶!好累(emoji)可能剛開始我不適應吧

其實初生滿月所謂戒夜奶都係12-6最多可以唔洗餵。你12點餵完距到訓著都接近1:00,你頂曬都係訓到5個鐘頭。

所以唔好對戒夜奶期望咁大,覺得戒左就一天光曬。重點你最好跟住bb訓覺,距9點訓你跟距訓,12點餵完又跟距訓。


複式洋房

積分: 174


13#
發表於 17-6-18 20:21 |只看該作者
leungna520 發表於 17-6-18 20:19
會的,之後就會慣啦,加油吧!

真正感受到母親的偉大。


大宅

積分: 2827


12#
發表於 17-6-18 20:19 |只看該作者
Amberlam 發表於 17-6-18 20:15
每日凌晨都要起來餵奶!好累(emoji)可能剛開始我不適應吧

會的,之後就會慣啦,加油吧!


複式洋房

積分: 174


11#
發表於 17-6-18 20:15 |只看該作者
leungna520 發表於 17-6-18 16:40
本帖最後由 leungna520 於 17-6-18 16:40 編輯

我系甘架,但我女冇意思要戒夜奶,現在5個月了!

每日凌晨都要起來餵奶!好累(emoji)可能剛開始我不適應吧

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo