我好明白你既心情,感覺自己重要人唔體諒自己。我係屋企最細個收入最小,因為仲讀緊書屋企人成日覺得我好得閒。想我做灑所有家務咁。但係自己有自己既忙碌生活,因為唔洗碗/遲左汁碗/洗碗洗得唔夠好就會被全世界指責。
我覺得好多時候吵往往都係因為一句說話而引起。你老公可能係番工有壓力,又覺得你應該去做,所以一見到你遲左少少做/未做就會鬧你;你因為照顧家庭做左好多覺得無人珍惜自己所以回左嘴同埋番左娘家。
所以係再火爆既心情之下都唔好隨便講傷人既說話,好似你C6講個句,真係非常令人傷心,而且會有好大反彈。以後既溝通一定都要基於尊重既原則之下,大家都要有共識。假如你感覺佢係一個環境係唔識得尊重你既,建議你都離開對話等大家冷靜一下先再討論。