母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1336


1#
發表於 17-6-20 16:57 |只看該作者
在職媽媽,早晚埋身,返工pump 奶。
Pump 咗18個月。想停pump 只早晚埋身,可行嗎?
而家下午茶飲4oz milk.
佢又好似好like. 唔pump 會好快收奶嗎?
Thanks


大宅

積分: 4343


8#
發表於 17-7-2 23:09 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 mrshong2011 於 17-7-2 23:10 編輯

我自從早兩個月想懷第二個,便只早晚泵,奶真係少好多,初初早晚夾埋都有十四五安,現在只得八安,相信遲早八安都冇。不過阿仔已兩歲多,我早餐比子母奶佢飲都ok.


大宅

積分: 2680


7#
發表於 17-7-2 22:22 |只看該作者
sum2er7719 發表於 17-6-27 08:38
我13個月已經無泵,只早晚埋身,到15個半月只埋早,真係會無咁多奶,不過我由佢,佢中意食就食,唔想食要介 ...

我都就嚟13個月,其實我好想繼續全人奶,但依家唔受泵又越嚟越少奶,我要返工的,今日雪櫃已沒有存貨,除時要面臨補粉


別墅

積分: 983


6#
發表於 17-6-27 08:38 |只看該作者

回覆樓主

我13個月已經無泵,只早晚埋身,到15個半月只埋早,真係會無咁多奶,不過我由佢,佢中意食就食,唔想食要介就由佢,佢話事。


禁止訪問

積分: 380


5#
發表於 17-6-27 01:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11931

瞓得好勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 17-6-22 17:22 |只看該作者

回覆樓主

請問唔泵, 個胸唔會硬哂同塞嗎?
我3個鐘未泵個胸都已經開始實實地啦


別墅

積分: 884


3#
發表於 17-6-22 16:25 |只看該作者

回覆樓主:

我同你差吾多, pump到19個月,想停pump只早晚埋身,不過係因為見bb吾係好飲雪奶,反而我返到屋企就即刻要拖我入房飲


男爵府

積分: 6111


2#
發表於 17-6-20 23:10 |只看該作者

回覆樓主

唔泵都得啦,keep 住埋喂唔會收奶嘅
(我第二個女的經驗,喂到24個月)

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo