母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   3


大宅

積分: 3092


1#
發表於 17-6-22 00:01 |只看該作者
今日帶BB去健康院打針,到夜晚開始燒。
第一次發燒五知點處理同餵藥?
有人同我講可以一邊吃人奶一邊餵藥?



大宅

積分: 3092


4#
發表於 17-6-27 17:51 |只看該作者
rachel_tim 發表於 17-6-27 15:39
可以比嬰兒食得既退燒藥..多數打完針都會配埋

KEEP 住探熱(每4小時), 多數低燒...著少件衫, 抹身, 一晚都 ...

嗯,好的謝謝


伯爵府

積分: 17369


3#
發表於 17-6-27 15:39 |只看該作者
可以比嬰兒食得既退燒藥..多數打完針都會配埋

KEEP 住探熱(每4小時), 多數低燒...著少件衫, 抹身, 一晚都退到燒.
如果高到38.5就用藥...但打針好少會高燒..

間中比啲水佢飲.../或人奶


禁止訪問

積分: 380


2#
發表於 17-6-27 01:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo