影視娛樂

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4808


1#
發表於 17-6-22 14:20 |只看該作者
不明白為什麼收視不亮!我介紹同事看,個個贊囗不絕!近期韓國好劇!


珍珠宮

積分: 31895

父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章


26#
發表於 17-7-17 13:14 |只看該作者

回覆樓主:

我尋日睇完,都唔錯,幾好睇


大宅

積分: 2323


25#
發表於 17-7-3 00:03 |只看該作者

回覆樓主:

女一喺第一集成日碌大對眼做戲已經唔想睇...


大宅

積分: 4387


24#
發表於 17-6-27 11:53 |只看該作者
K20 發表於 17-6-27 11:52
你唔好古裝就無計,不過呢套真係好好睇

thanks


大宅

積分: 1063


23#
發表於 17-6-27 11:52 |只看該作者
Happymami8 發表於 17-6-27 11:45
古裝

你唔好古裝就無計,不過呢套真係好好睇


大宅

積分: 4387


22#
發表於 17-6-27 11:45 |只看該作者
K20 發表於 17-6-27 11:44
咁你快D睇6龍,亞仁做得都好好㗎!

古裝


大宅

積分: 1063


21#
發表於 17-6-27 11:44 |只看該作者
Happymami8 發表於 17-6-27 11:37
咁又係,呢套芝加哥,好劇,跟看新聞劉亞仁不用當兵,好多好劇喇(我第一次睇佢,對上成均館唔出眾)
...

咁你快D睇6龍,亞仁做得都好好㗎!


大宅

積分: 4387


20#
發表於 17-6-27 11:37 |只看該作者
K20 發表於 17-6-27 11:34
好多時人都係睇一集去決定,好唔好睇、追唔追落去…… 開頭唔明佢講咩時,真係睇到一頭霧水
...

咁又係,呢套芝加哥,好劇,跟看新聞劉亞仁不用當兵,好多好劇喇(我第一次睇佢,對上成均館唔出眾)


大宅

積分: 1063


19#
發表於 17-6-27 11:34 |只看該作者
Happymami8 發表於 17-6-27 10:49
唔明點解d人覺得悶,好啱我,敘事好,編劇好,三個都做得好好,尤其劉亞仁分演兩角,睇完久唔久回億角色和 ...

好多時人都係睇一集去決定,好唔好睇、追唔追落去…… 開頭唔明佢講咩時,真係睇到一頭霧水


大宅

積分: 4387


18#
發表於 17-6-27 10:49 |只看該作者

回覆樓主

唔明點解d人覺得悶,好啱我,敘事好,編劇好,三個都做得好好,尤其劉亞仁分演兩角,睇完久唔久回億角色和劇情,水準之作!


男爵府

積分: 5252


17#
發表於 17-6-27 00:01 |只看該作者
至愛朱古力 發表於 17-6-22 22:19
下星期無線J2 夜晚 11點 有得播

唔係呢套,做“嫉妒的化身“


大宅

積分: 1063


16#
發表於 17-6-26 17:45 |只看該作者
Ryanma 發表於 17-6-26 17:39
我會遲d上返船, 等我一陣...

唔好太耐啊!


珍珠宮

積分: 48780

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 17-6-26 17:39 |只看該作者
K20 發表於 17-6-26 16:59
六龍好睇呀!係開頭講背景有D悶,但阿仁出場之後就
我會遲d上返船, 等我一陣...


大宅

積分: 1063


14#
發表於 17-6-26 16:59 |只看該作者
Ryanma 發表於 17-6-26 16:04
未睇過亞仁, 第1次睇就中毒!
經呢度JM 介紹去睇六龍飛天, 跳0左兩次船,

六龍好睇呀!係開頭講背景有D悶,但阿仁出場之後就


珍珠宮

積分: 48780

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 17-6-26 16:04 |只看該作者
@@MH 發表於 17-6-26 14:21
呢套劉亞仁好正!!
未睇過亞仁, 第1次睇就中毒!
經呢度JM 介紹去睇六龍飛天, 跳0左兩次船,

會努力上番船.

芝加哥裡的亞仁太正!!


大宅

積分: 1625


12#
發表於 17-6-26 14:21 |只看該作者
呢套劉亞仁好正!!

點評

Ryanma    發表於 17-6-26 15:21


珍珠宮

積分: 48780

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 17-6-26 11:53 |只看該作者
至愛朱古力 發表於 17-6-22 22:19
下星期無線J2 夜晚 11點 有得播
嘩! 0甘快有得播! 可惜太夜...


男爵府

積分: 9433


10#
發表於 17-6-26 00:27 |只看該作者

回覆樓主

第五集開始好睇!

這劇剛巧碰上了亞仁兵役體檢和罹患骨瘤的輿論爭議,TvN在宣傳上只能最低調處理的情況下,收視率和熱度就不太高,超級可惜的!


伯爵府

積分: 19987

虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 17-6-26 00:00 |只看該作者
我睇到第5分鐘就已經跳船,覺得好悶咁.


水晶宮

積分: 73034

2024年龍年勳章


8#
發表於 17-6-22 22:44 |只看該作者
bebe303 發表於 17-6-22 14:20
不明白為什麼收視不亮!我介紹同事看,個個贊囗不絕!近期韓國好劇!
可能真係頭兩集有D拖, 我睇咗兩集就放棄了.

追埋CIRCLE開呢套睇埋佢先.

從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo