夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 5800


1#
發表於 17-6-22 23:10 |只看該作者
0溝通,每日講嘅野10隻手指都數得晒,同佢講野又冇咩反應,攪到無癮都唔想講,長遠咁係唔係好大問題

點評

Nasaph    發表於 17-6-23 15:54


複式洋房

積分: 468


67#
發表於 17-7-9 18:13 |只看該作者

回覆樓主:

各位Jm,我剛相反。。我老公好多野講,但我可以一句都唔講!成日因為呢個問題嘈,我應該可以點做?但我真係唔中意講野。。。請求教。。


大宅

積分: 3643


66#
發表於 17-7-5 12:50 |只看該作者
x2.

佢需要返shift ,一個禮拜見一日都系冇嘢講!佢個耳又聾聾地,講嘢要講到好大聲先聽到,聽到又話點解咁大聲,發咩脾氣,系咪想嗌交!所以根本唔想講。同個仔講得多過佢。


禁止訪問

積分: 277


65#
發表於 17-7-3 16:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 355


64#
發表於 17-7-3 00:58 |只看該作者

回覆樓主

我都係咁,我好鍾意講嘢,同佢講完一大堆嘢,佢只會答"哦", "係呀","好呀","原來係咁"
但佢對住佢啲朋友就變咗開籠雀...
久而久之我都好少出聲,因為講完無人理,好似白痴咁。佢同我講嘢我又會答返佢平時答我嘅說話,之後我就會比佢鬧,佢會鬧我"發咩神經,我得罪咗你呀,你又咩事呀"
就憑佢呢啲說話,我就知佢對我非常唔耐煩。所以我都有時諗,到底我哋段關係仲可以幾耐


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


63#
發表於 17-6-29 22:51 |只看該作者

回覆樓主

我諗我囉,我老公佢基本上返屋企淨係同佢娘傾計,佢完全冇諗過搵我傾計。久而久之,我都關左吾想同佢講野。
.........................................


大宅

積分: 1286

最關心BB問題熱投勳章


62#
發表於 17-6-28 09:33 |只看該作者
好似生完BB, 才發現溝通吾到.

有時諗自己已經做好自己, 但好像對方好過份.

可能對方覺我難頂, 但我也頂吾到幾耐.

想知有幾多人也是生BB後, 頂吾順對方最後要離婚?


大宅

積分: 4540


61#
發表於 17-6-28 08:47 |只看該作者

回覆樓主:

我同c6 由拍拖到結婚到生埋小朋友,1X年無溝通,因為根本無共同話題。咁都無分手無離婚,我都覺得自己係聖人。

入正題,無溝通會有好多問題。正視一下。


大宅

積分: 4092


60#
發表於 17-6-28 01:02 |只看該作者
我.認識到結婚10多年,岩岩先互當透明咁過左一晚,個心慢慢要識睇開d, 已習慣左「單親」生活lu, 為緊自己同細路未來打算


子爵府

積分: 10354


59#
發表於 17-6-27 22:54 |只看該作者

回覆樓主

有,我,拍拖到而家5年,發生左太多事,一言難盡,我同小朋友訓,有時我亦唔多想同佢傾計,無咩好講,亦無興趣知佢d野,平時whatsapp 講小朋友野or屋企野。
我已經心淡,佢有凖時比家用就比佢留低,昨日因,今日果,要求過分開佢唔願意,睇在小朋友份上當同屋住,始終小朋友需要爸爸。
如果佢想分開我無所謂。


大宅

積分: 1718


58#
發表於 17-6-27 18:25 |只看該作者
馬明嫂 發表於 17-6-24 18:01
我同前夫個時一個月講唔夠十句
佢放工返黎 關心一句:工作忙唔忙丫
佢一句:你好煩丫
我同C6之前,就好似你同前夫咁,一個月十句都無,關心一句都係話我煩,我都忍唔住講過離婚,傾下小朋友要點安排啦......佢唔肯離婚, 不過而家好過之前,起碼一星期應該有十句~掛~恭喜你搵到個用心待你既人


男爵府

積分: 5800


57#
發表於 17-6-26 08:51 |只看該作者
Moonrose 發表於 17-6-25 21:32
唔好意思, 其實咩叫C6?

C6=死佬(老公)


男爵府

積分: 5800


56#
發表於 17-6-26 08:47 |只看該作者
caterpillarbean 發表於 17-6-25 22:13
有冇 whatsapp? 我同 c6 都好少放工後交流, whatsapp 多

WhatsApp 都有,係會多過面對面講野,不過d回應黎黎去去都係OIC,OK,哦,嗯......


男爵府

積分: 7392


55#
發表於 17-6-25 22:38 |只看該作者

我同佢完全無野講。 連打電話,whatsapp都無


大宅

積分: 1983


54#
發表於 17-6-25 22:13 |只看該作者

回覆樓主:

有冇 whatsapp? 我同 c6 都好少放工後交流, whatsapp 多


洋房

積分: 34


53#
發表於 17-6-25 21:32 |只看該作者
唔好意思, 其實咩叫C6?


洋房

積分: 97


52#
發表於 17-6-25 19:22 |只看該作者

回覆樓主:

同佢講野,無反應無回應,唔望你,心不在焉,都費時同佢講。。。之後又話你唔講,唔提佢,痴根,對住佢人都顛,所以無咩必要唔講野


洋房

積分: 97


51#
發表於 17-6-25 19:20 |只看該作者

回覆樓主:

same here


伯爵府

積分: 19398


50#
發表於 17-6-25 02:47 |只看該作者
唔會冇啦啦變成咁,亦唔會冇啦啦對對方冇反應,諗下拍拖時點樣sweet 同溝通?日日錫下攬下,改下D sweet 花名,就算平時日子都可寫張 love note/card 比佢,呢D不論男女都喜歡。


珍珠宮

積分: 46551


49#
發表於 17-6-24 18:01 |只看該作者
YWCCL 發表於 17-6-24 10:17
除咗冇野講平時關係好唔好?

如果只係我兩相處就都係各有各玩手機,如果小朋友在家就我陪小朋友,佢繼續打機似同屋主多

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo