美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 41


1#
發表於 17-6-24 09:53 |只看該作者
我2個月前第1次做gel 甲
以前指甲都易分開2層開乂咁, 但gel 完甲後
直頭幾日一斷咁,搞到而家成日隻隻指甲唔同長度
點先可以令佢好返?
我以後都唔敢做gel 甲喇


禁止訪問

積分: 933


5#
發表於 17-6-24 22:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1869


4#
發表於 17-6-24 13:24 |只看該作者

回覆樓主

我之前用過opX都幾好,你可以去SX SX或者屈X氏度睇下,佢好似甲油咁搽


洋房

積分: 41


3#
發表於 17-6-24 11:42 |只看該作者

回覆樓主:

係呀,有咩硬甲既推介?


大宅

積分: 1869


2#
發表於 17-6-24 10:33 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 queenie101221 於 17-6-24 10:34 編輯

係咪拆咗gel 甲後?
如果係可以先修返整齊,買支硬甲油搽再留返長


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo