自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 17-6-25 13:12 |只看該作者
本帖最後由 milky_red 於 17-6-25 13:33 編輯

小朋友上星期牙肉、下腭腫,睇私家講到好恐怖,叫我哋即刻去急症,等好耐,急症醫生又話無乜事,只係牙肉發炎搞到口水腺又發炎,只開消炎、抗生素,而家只係牙肉腫消咗,但口水腺嗰度仲係腫,而且嚿嘢仲好硬,已經再睇醫生,只話得閒按摩,但好似無乜用,即問有無家長有類似經?係咪要搞好耐?thx


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 17-7-6 09:14 |只看該作者
jadepearl 發表於 17-7-5 10:47
請問口水腺炎有什麼病徵 ? 我小朋友耐不耐就話臉內痛, 痛到哭&無胃口.
有睇過西醫, 耳鼻喉科都沒說什麼 ...

下顎位腫咗,但我小朋友胃口無問題


侯爵府

積分: 24920

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


46#
發表於 17-7-5 10:47 |只看該作者
請問口水腺炎有什麼病徵 ? 我小朋友耐不耐就話臉內痛, 痛到哭&無胃口.
有睇過西醫, 耳鼻喉科都沒說什麼.....通常要5天左右才好


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 17-7-2 21:04 |只看該作者
adam112 發表於 17-6-30 09:27
回覆 milky_red 的帖子

要,但唔記得係全身定局部




男爵府

積分: 8328


44#
發表於 17-6-30 09:27 |只看該作者
回覆 milky_red 的帖子

要,但唔記得係全身定局部
我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 17-6-30 09:05 |只看該作者
adam112 發表於 17-6-30 08:37
唔係割,類似洗水管咁用野穿過口水線通

要麻醉嗎?


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 17-6-30 09:04 |只看該作者
ajfamily 發表於 17-6-30 08:36
我老公都試過,佢一開始睇私家醫院門診,即係要照超聲波,我唔敢講佢情況是否跟你仔一樣,但我老公之後要約 ...

而家係睇緊私家


男爵府

積分: 8328


41#
發表於 17-6-30 08:37 |只看該作者
milky_red 發表於 17-6-30 08:33
即要造手術,但唔係割?
唔係割,類似洗水管咁用野穿過口水線通
我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !


男爵府

積分: 5499


40#
發表於 17-6-30 08:36 |只看該作者
milky_red 發表於 17-6-25 13:12
小朋友上星期牙肉、下腭腫,睇私家講到好恐怖,叫我哋即刻去急症,等好耐,急症醫生又話無乜事,只係牙肉發 ...
我老公都試過,佢一開始睇私家醫院門診,即係要照超聲波,我唔敢講佢情況是否跟你仔一樣,但我老公之後要約時間入院做抽膿,因為口水線附近好多神經線,要一邊用超聲波一邊抽,不過唔洗留院,做完即走。你最好搵個私家睇睇。


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 17-6-30 08:34 |只看該作者
ching-kimmi 發表於 17-6-29 20:09
我46仲有一粒嘢係度,未清哂。

幾耐?


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 17-6-30 08:33 |只看該作者
adam112 發表於 17-6-30 08:28
結果私家搵唔到醫生收佢,好彩有熟人介紹佢去瑪麗(好似係),個度有個醫生有經驗,做左通口水線手術 ...

即要造手術,但唔係割?


男爵府

積分: 8328


37#
發表於 17-6-30 08:28 |只看該作者
milky_red 發表於 17-6-29 19:30
請問結果?
結果私家搵唔到醫生收佢,好彩有熟人介紹佢去瑪麗(好似係),個度有個醫生有經驗,做左通口水線手術
我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !


大宅

積分: 1728

Poo得好勳章


36#
發表於 17-6-29 20:09 |只看該作者
milky_red 發表於 17-6-29 19:30
佢而家唔㩒唔痛㗎!

我46仲有一粒嘢係度,未清哂。


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 17-6-29 19:30 |只看該作者
ching-kimmi 發表於 17-6-29 01:27
我46上星期都感冒,應該都係感冒菌入佐口水線發炎塞佐,之後去睇私家食佐4日抗生素,消腫好多。最起碼食嘢 ...

佢而家唔㩒唔痛㗎!


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 17-6-29 19:30 |只看該作者
adam112 發表於 17-6-29 09:20
我朋友情況係咁
口水線發炎,仲要長期,咁間唔時就會有D白白黃黃既野係口水線走出黎,D野就好似暗倉D膿實左 ...

請問結果?


男爵府

積分: 8328


33#
發表於 17-6-29 09:20 |只看該作者
milky_red 發表於 17-6-29 00:52
今日睇咗個兒科外科,佢話係口水腺發炎,搞到淋巴都發炎同含膿,但嚿嘢未熟(我唔係好明,我 ...
我朋友情況係咁
口水線發炎,仲要長期,咁間唔時就會有D白白黃黃既野係口水線走出黎,D野就好似暗倉D膿實左咁

但後來清唔到,塞得好緊要,塊面腫晒,所以醫生建議一係通一係割




我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !


大宅

積分: 1728

Poo得好勳章


32#
發表於 17-6-29 01:27 |只看該作者
milky_red 發表於 17-6-25 13:12
小朋友上星期牙肉、下腭腫,睇私家講到好恐怖,叫我哋即刻去急症,等好耐,急症醫生又話無乜事,只係牙肉發 ...

我46上星期都感冒,應該都係感冒菌入佐口水線發炎塞佐,之後去睇私家食佐4日抗生素,消腫好多。最起碼食嘢唔再痛啦


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 17-6-29 00:59 |只看該作者
mandy952 發表於 17-6-28 14:00
本帖最後由 mandy952 於 17-6-28 14:01 編輯

食晒西藥後得閒煲d涼茶比佢下火,或得閒煲魚腥草,可消 ...

已經搞到淋巴發炎啦


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 17-6-29 00:52 |只看該作者
adam112 發表於 17-6-28 08:40
口水線塞難搞又高風險
D醫生可能唔識OR扮唔識


今日睇咗個兒科外科,佢話係口水腺發炎,搞到淋巴都發炎同含膿,但嚿嘢未熟(我唔係好明,我聽C6轉述),話一係做手術抽、一係就咁用針抽⋯⋯我兩樣都堅唔想


琥珀宮

積分: 191277

馬年勳章


29#
發表於 17-6-28 14:00 |只看該作者
milky_red 發表於 17-6-25 13:12
小朋友上星期牙肉、下腭腫,睇私家講到好恐怖,叫我哋即刻去急症,等好耐,急症醫生又話無乜事,只係牙肉發 ...

本帖最後由 mandy952 於 17-6-28 14:01 編輯

食晒西藥後得閒煲d涼茶比佢下火,或得閒煲魚腥草,可消炎。n年前試過口水線發炎之後就好容易淋巴位發炎,講到底都係抵抗能力差所致

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo