母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7749


1#
發表於 17-6-27 21:23 |只看該作者
塞左差不多2星期, 因為bb入左醫院,所以都唔得閒泵,咁就塞成咁,其實好痛,但日日擔心b同陪b我都無咩理。。
但最近真係痛得好勁

請問我可以點

有無媽媽都係塞成咁但後尾無事?如果係,請教下用咩方法!感謝!
myimage.jpg


別墅

積分: 752


16#
發表於 17-7-12 11:58 |只看該作者
本帖最後由 CCC_234 於 17-7-12 11:58 編輯

見到都覺得痛,媽媽辛苦了,快快處理!


子爵府

積分: 11357


15#
發表於 17-7-11 01:57 |只看該作者

回覆樓主

之前食不2塊3文魚就塞左,塞左成個禮拜,食通乳寶、卵磷脂都唔多得,搵埋通乳師,2次都搞唔掂,最後去葯房執通奶茶,有王不留下、通草、路路通,飲左一劑,再用唔同位置餵奶,終於無事。


複式洋房

積分: 443


14#
發表於 17-7-3 17:15 |只看該作者
回覆 magpik 的帖子

首先要冷輔,止左痛先。

然後叫爸爸吸啜,最少10分鐘。

再用嘗試手唧,一定痛的,要忍下,出左奶就舒服喇。



大宅

積分: 3906


13#
發表於 17-7-2 23:27 |只看該作者
blinkgogo 發表於 17-7-2 16:44
我有一個白點嚮乳頭,點整走?

我用消毒左既針 挑走小小皮~ 通常一爆 流好多奶出黎~~~


男爵府

積分: 9780


12#
發表於 17-7-2 16:44 |只看該作者
amandak0714 發表於 17-6-28 15:41
看看Nippon 有沒有白頭塞住,有就清左白頭就通好多架啦,要快啦,咩方法都試,再清唔到嚴重起來要做手術博 ...

我有一個白點嚮乳頭,點整走?


大宅

積分: 1465


11#
發表於 17-7-1 23:18 |只看該作者
magpik 發表於 17-6-27 21:23
塞左差不多2星期, 因為bb入左醫院,所以都唔得閒泵,咁就塞成咁,其實好痛,但日日擔心b同陪b我都無咩理。 ...

你快d泵清佢,因為一塞左,唔清好易乳缐炎


複式洋房

積分: 300


10#
發表於 17-6-29 19:21 |只看該作者
mj007 發表於 17-6-29 17:07
醫院有得借泵架, 可以幫你雪住, 隨時可以問佢拎黎餵BB

我仔2個幾月大果陣入院住左1星期, 每日同老公輪住陪 ...

醫院有泵奶房同消毒晒用具借比你,你探B可以的話就泵吓啦


大宅

積分: 4257


9#
發表於 17-6-29 17:07 |只看該作者
醫院有得借泵架, 可以幫你雪住, 隨時可以問佢拎黎餵BB

我仔2個幾月大果陣入院住左1星期, 每日同老公輪住陪BB,
我都係每日問佢借泵泵奶, 夜晚等老公餵佢 (個泵好好用, 係M字頭牌子)


別墅

積分: 687


8#
發表於 17-6-29 16:00 |只看該作者
快D去健康院睇醫生, 唔理一陣嚴重到有膿就要做手術嫁啦


複式洋房

積分: 476


7#
發表於 17-6-28 15:41 |只看該作者

回覆樓主

看看Nippon 有沒有白頭塞住,有就清左白頭就通好多架啦,要快啦,咩方法都試,再清唔到嚴重起來要做手術博喉清架


別墅

積分: 958


6#
發表於 17-6-28 12:49 |只看該作者
mrshong2011 發表於 17-6-28 09:59
嘩紅晒。叫老公幫手啜,冷敷,食通乳寶。

老公啜同食通乳寶都係好方法


別墅

積分: 958


5#
發表於 17-6-28 12:47 |只看該作者
一定好痛啦...千祈唔好熱敷!你而家係塞咗,熱敷會刺激製造更多乳汁,只會愈塞愈多
可以冷敷舒緩,但你腫成咁擠唔到,最好比bb 埋身食 同埋快快睇醫生


大宅

積分: 4343


4#
發表於 17-6-28 09:59 |只看該作者

回覆樓主:

嘩紅晒。叫老公幫手啜,冷敷,食通乳寶。


大宅

積分: 1776


3#
發表於 17-6-28 01:38 |只看該作者
要按摩,按返通佢,BB不再身邊叫老公幫手


大宅

積分: 1771


2#
發表於 17-6-27 22:52 |只看該作者

回覆樓主

好大鑊喎!你比唔比到bb埋身啜呀?唔得就熱敷+推+手唧, 不過可能好痛, 暫時忍下食必利痛

聽朝即係打去母嬰健康院搵姑娘幫手或者有發燒就睇醫生啦,希望你快d通返啦

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo