母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6067

好媽媽勳章


1#
發表於 09-1-20 23:59 |只看該作者
仲有1個月返工,應該幾時開始儲奶呢
駛唔駛而家開始pump定
每日又應該pump幾多(餐)呢
同埋應該幾時開始訓練bb用奶樽


別墅

積分: 523


7#
發表於 09-1-22 14:02 |只看該作者
我果時就早兩個星期
開始泵既時候係好少架~
唔少擔心, 要等慢慢適應
我返工前就早到8餐到!
我睇書就話要起碼六星期先好餵佢樽...


複式洋房

積分: 467


6#
發表於 09-1-22 05:14 |只看該作者
有媽咪話炒米水飲咗之後的奶就無羶味, 你可以試吓


大宅

積分: 1041


5#
發表於 09-1-21 22:23 |只看該作者
有人話冰奶會好羶, 有咩辦法可以令D奶無咁羶呢?


複式洋房

積分: 467


4#
發表於 09-1-21 18:51 |只看該作者
用奶袋裝好, 可以放係雪櫃的, 下格最多放5日 (但唔好放門位置), 冰格最多放 3 個月, 食果時加熱就得


民房

積分: 10


3#
發表於 09-1-21 18:23 |只看該作者
原來人奶可以儲定係雪櫃的嗎?? 怕唔怕壞架??


複式洋房

積分: 467


2#
發表於 09-1-21 06:14 |只看該作者
我自己就差唔多一個月前開始儲, 係冰箱可以放最多3個月, 應該無問題的. 你可以餵一邊pump另一邊, 咁就儲得快d, 可以遲d先開始儲都得... 我自己就差唔多係全泵, 所以有剩先有得儲.. 我都係滿月後慢慢開始俾bb用奶樽, 而家除咗夜晚係埋身餵, 日頭多數用樽的, 同埋多數俾婆婆餵, 自己係旁邊陪住, 因為婆婆第日要照顧bb, 等bb習慣吓唔係媽咪餵奶..

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo