懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9789


1#
發表於 09-1-21 01:06 |只看該作者
點樣決定 bb 幾耐食一餐, 每餐食幾多呢?

我係全泵既,
lee 2,3個星期 bb 都係大約3個鐘一餐,
每餐大約150ml~
我唔知幾時要加多d俾佢食
同埋應該點樣加呢?
半安半安咁加, 定係點呢?

可否話我知你地既經驗俾我參考下
thanks 呀~


大宅

積分: 1413


31#
發表於 09-2-9 23:00 |只看該作者
Would like to know where to buy medela swing mode pump 奶器 ??


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


30#
發表於 09-2-4 07:18 |只看該作者
原帖由 pyepye 於 09-2-3 21:53 發表


alice615

你講的我都一定會做... 因為次次都唔夠一餐...咁我就一路泵...但都係滴滴仔 ,要隔半小時再泵才上返少少奶,加加埋埋就夠一餐奶

lalaland

我會加油,多謝你鼓勵 現在看完 ...

唔緊要,最緊要仲有奶奶飲,加油,好多奶媽支持你.


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


29#
發表於 09-2-4 07:16 |只看該作者
原帖由 LaLaLand 於 09-2-3 21:31 發表
ALICE615,

題外話, 你bb好可愛!


多謝你既讚賞.


大宅

積分: 1335


28#
發表於 09-2-3 21:53 |只看該作者
原帖由 ALICE615 於 09-2-3 16:59 發表

多謝你讚賞呀?部暖風機都幾暖下架,沖涼之前開左5分鐘到,反為屋企用緊既仲無呢部咁暖.
係呀?有得飲都好好,起碼有一定既抵抗力.慢慢嚟啦!會多返架.你每次泵完試下再泵多5-10分鐘,等身體知道要多D奶,再做多D呀.你有無 ...


alice615

你講的我都一定會做... 因為次次都唔夠一餐...咁我就一路泵...但都係滴滴仔 ,要隔半小時再泵才上返少少奶,加加埋埋就夠一餐奶

lalaland

我會加油,多謝你鼓勵 現在看完仔仔回家都會泵一泵,刺激吓佢!少少哋都有1安!


男爵府

積分: 9789


27#
發表於 09-2-3 21:35 |只看該作者
pyepye,

你加油呀!
有兩餐都好好呀!



原帖由 pyepye 於 09-2-2 21:57 發表


alice615

囡囡沖涼好鬼得意呀???果款暖風機夠熱嗎??

d奶量都係差不多,現在飲兩餐,好過沒啦...我有姊妹囝囝感染咗輪狀病毒...真係要比多d人奶...希望抵抗力好d! ...


男爵府

積分: 9789


26#
發表於 09-2-3 21:31 |只看該作者
ALICE615,

題外話, 你bb好可愛!


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


25#
發表於 09-2-3 16:59 |只看該作者
原帖由 pyepye 於 09-2-2 21:57 發表


alice615

囡囡沖涼好鬼得意呀???果款暖風機夠熱嗎??

d奶量都係差不多,現在飲兩餐,好過沒啦...我有姊妹囝囝感染咗輪狀病毒...真係要比多d人奶...希望抵抗力好d! ...

多謝你讚賞呀?部暖風機都幾暖下架,沖涼之前開左5分鐘到,反為屋企用緊既仲無呢部咁暖.
係呀?有得飲都好好,起碼有一定既抵抗力.慢慢嚟啦!會多返架.你每次泵完試下再泵多5-10分鐘,等身體知道要多D奶,再做多D呀.你有無比BB食呢隻防疫疫苗呀,我有比到呀.


大宅

積分: 1335


24#
發表於 09-2-2 21:57 |只看該作者
原帖由 ALICE615 於 09-2-2 07:41 發表

我返囡囡既鄉下呀?不過真係要拎好多野.好快就大架啦,到時你地又可以去輕鬆下.
你如果想多d,可以飲多d水,同埋食增奶食品,返工既時候,如果唔泵得既話,就係家泵密d,等身體知道你要多d奶,咁先會多返架.放鬆d,休息夠都好 ...


alice615

囡囡沖涼好鬼得意呀???果款暖風機夠熱嗎??

d奶量都係差不多,現在飲兩餐,好過沒啦...我有姊妹囝囝感染咗輪狀病毒...真係要比多d人奶...希望抵抗力好d!


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


23#
發表於 09-2-2 07:50 |只看該作者
原帖由 幸福黃太太 於 09-1-31 13:48 發表
我都想同babe轉全人奶, 不過佢好懶埋身食, 而且一 係唔食, 一食就食過幾鐘, 我太攰餵唔到, 加上我pump奶唔順, 又慢又少 (頭10min pump 得一安半, 之後 成大半鐘先pump到另外一安至安半) 日日都花唔少時間pump奶, 有 ...

我頭一兩個月都要補奶粉架,之後由2個月開始全人奶,其實頭一個月未上定奶,係要埋身食得d先好架.我頭一個月係瞓前先泵出嚟,4個月開始轉全泵架.初生係會食得耐d架.我餵既時候要45-1小時,2小時一次.大d就會食得快d.
想快d的話,有無泵前20分鐘飲熱水,熱full,或者沖個涼呀?都有幫助架.


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


22#
發表於 09-2-2 07:41 |只看該作者
原帖由 pyepye 於 09-2-1 10:46 發表


alice615

唔駛唔好意思...帶埋囡囡去旅行呀???真係開心!唔知我幾時可以帶埋仔仔一家大細....去旅行呢!!

思思baby, lalaland
唉!!現在想盡量餵多d...但已經少咗好多了....我只係食咗一次乳鴿和豬潤...就搞成咁... ...

我返囡囡既鄉下呀?不過真係要拎好多野.好快就大架啦,到時你地又可以去輕鬆下.
你如果想多d,可以飲多d水,同埋食增奶食品,返工既時候,如果唔泵得既話,就係家泵密d,等身體知道你要多d奶,咁先會多返架.放鬆d,休息夠都好重要,唔好比咁大壓力自己呀?餵得幾多咪比幾多囉,最重要係bb知道你好有心想比好野佢食.


男爵府

積分: 9789


21#
發表於 09-2-1 17:03 |只看該作者
食番多d上奶野啦~
放鬆心情, 有幾多就俾bb食幾多~
唔好俾壓力自己

原帖由 pyepye 於 09-2-1 10:46 發表


alice615

唔駛唔好意思...帶埋囡囡去旅行呀???真係開心!唔知我幾時可以帶埋仔仔一家大細....去旅行呢!!

思思baby, lalaland
唉!!現在想盡量餵多d...但已經少咗好多了....我只係食咗一次乳鴿和豬潤...就搞成咁... ...


大宅

積分: 1335


20#
發表於 09-2-1 10:46 |只看該作者
原帖由 ALICE615 於 09-1-31 07:28 發表

唔好意思咁遲先覆你,因為唔係香港過年,希望你睇到我覆你啦!
如果唔想咁辛苦,可以係廁所支少少出嚟,又唔會谷得咁辛苦,太谷會發炎架,又可以有奶量.
係呀?我囡囡仲係用tt奶樽架,我會每半年換一次,因為用太耐唔係咁好. ...


alice615

唔駛唔好意思...帶埋囡囡去旅行呀???真係開心!唔知我幾時可以帶埋仔仔一家大細....去旅行呢!!

思思baby, lalaland
唉!!現在想盡量餵多d...但已經少咗好多了....我只係食咗一次乳鴿和豬潤...就搞成咁...点算...点樣可以多噃呢??


大宅

積分: 4255


19#
發表於 09-2-1 07:29 |只看該作者
原帖由 幸福黃太太 於 09-1-31 13:48 發表
我都想同babe轉全人奶, 不過佢好懶埋身食, 而且一 係唔食, 一食就食過幾鐘, 我太攰餵唔到, 加上我pump奶唔順, 又慢又少 (頭10min pump 得一安半, 之後 成大半鐘先pump到另外一安至安半) 日日都花唔少時間pump奶, 有 ...

我上星期先生咗個小B女,但已經每餐都PUMP到3-4安奶,因為醫院的護士教我要一邊PUMP,一邊按摩,我每天的PUMP奶量也愈來愈多,由第三天的10ml到今天第八天有130ml.
你按摩的時候最好配合你個PUMP個RHYTHM,個PUMP一吸你就按帳起的乳腺,我每邊會PUMP 5分鐘,來回2個CYCLE, 即係每次PUMP奶都係20分鐘左右.


複式洋房

積分: 333


18#
發表於 09-2-1 01:10 |只看該作者
幸福黃太太:

如果你有決心轉全人奶, 又pump得又快又多的話, 你可以買medela swing mode pump 奶器, 不過都成$1620, 我之前買左個chu chu, 都pump 到, 不過慢d, 之後我就買左medela, 又快又pump 得清


公爵府

積分: 28558

分享愛


17#
發表於 09-1-31 13:48 |只看該作者
我都想同babe轉全人奶, 不過佢好懶埋身食, 而且一 係唔食, 一食就食過幾鐘, 我太攰餵唔到, 加上我pump奶唔順, 又慢又少 (頭10min pump 得一安半, 之後 成大半鐘先pump到另外一安至安半) 日日都花唔少時間pump奶, 有冇人 奶媽可以分享下點先可以pump得又快又多~~


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


16#
發表於 09-1-31 07:28 |只看該作者
原帖由 pyepye 於 09-1-24 10:22 發表


Alice615

咁啱....谷咗成日才有2餐奶的份量!我公司沒得泵奶,否則昨天都不用谷成12時啦!我有推,痛到唔想推,搞到今朝早才消失,但仍有痛楚,上一次我沒咩有飲水,那天又出現硬塊,泵極都唔出,硬塊又不散,真係比佢嚇死:t ...

唔好意思咁遲先覆你,因為唔係香港過年,希望你睇到我覆你啦!
如果唔想咁辛苦,可以係廁所支少少出嚟,又唔會谷得咁辛苦,太谷會發炎架,又可以有奶量.
係呀?我囡囡仲係用tt奶樽架,我會每半年換一次,因為用太耐唔係咁好.個咀我都會跟佢年紀而換,因為佢會覺得好慢,食得辛苦佢又唔想食,又會食得耐.


大宅

積分: 1335


15#
發表於 09-1-26 11:07 |只看該作者
原帖由 思思baby 於 09-1-24 11:05 發表


嘩~~你咁多奶奶唔好side 啦, 我好羨慕你呀~

我都開始返工啦, bb 差唔多2個月, 佢都唔係同我同住...
而家我就每朝早/ 返工就回家pump 奶, 奶係少左, 但keep 住pump 叫做仲有dd啦, 我就將d 奶奶放係冰箱, 到去99家 ...


思思baby

咁你會否谷得好辛苦呀??咁返到屋企會泵到幾多呀??


男爵府

積分: 9789


14#
發表於 09-1-24 23:48 |只看該作者
thanks~


原帖由 Nail 於 09-1-21 17:26 發表
我個陪月話你見佢食完仲咀妙妙,或者連續幾餐都早左喊肚餓就要加,半安半安咁加,到12-16weeks就可開始較4小時一餐


男爵府

積分: 9789


13#
發表於 09-1-24 23:47 |只看該作者
其實你唔餵全人奶可以 半人奶呀~
唔係個個都餵到人奶o架~
不過我都明白各人有自己既難處
我都係想你再考慮下o者


原帖由 pyepye 於 09-1-21 20:45 發表


alice615

想問囡囡現在還有飲人奶嗎??4 個月後是否仍是隔4小時...還是隔5小時??我囝囝現在3個月隔4小時...是全泵...其實想幫他斷奶...咁我可以点做呢??我谷奶点好呢?? ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo