網購天地

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16562


1#
發表於 17-6-30 12:27 |只看該作者
係咪七一?所以冇人送貨?
件三日前做左集運都係停左係大陸倉唔郁上個月三日以經到貨啦


侯爵府

積分: 21498


25#
發表於 17-7-5 17:31 |只看該作者
1314625 發表於 17-7-5 16:35
回覆 patwong 的帖子

我早兩日慘痛經歷發現, 千奇唔好選7仔取貨, 係超煩

好彩,我試第三間就ok,剛剛取貨了!(btw我專登揀間人流冇咁多的)


水晶宮

積分: 60641


24#
發表於 17-7-5 16:35 |只看該作者
本帖最後由 1314625 於 17-7-5 16:36 編輯

回覆 patwong 的帖子

我早兩日慘痛經歷發現, 千奇唔好選7仔取貨, 係超煩
我只是淘一件衫, 一件長傘. 傘話我過"重", 衫又係話門面FULL 做唔到, 攪左幾日退款, 客服話叫我轉自取點, 先好似順利D.


別墅

積分: 960


23#
發表於 17-7-4 19:56 |只看該作者
sumsum_so 發表於 17-6-30 12:27
係咪七一?所以冇人送貨?
件三日前做左集運都係停左係大陸倉唔郁上個月三日以經到貨啦
...

三十號合併,今日去自提櫃攞.今次有優惠平左6蚊


複式洋房

積分: 101


22#
發表於 17-7-4 12:06 |只看該作者
我係觀塘見到佢攞到個倉一地都係......驚驚


大宅

積分: 1165


21#
發表於 17-7-3 14:54 |只看該作者
回覆 JennK 的帖子

有無甘誇張 我618用私集一早已到
一直都覺得官集成日耍大牌.....估唔到甘厲害
之前同順豐都係一日就到

有興趣請PM


別墅

積分: 669


20#
發表於 17-7-3 14:51 |只看該作者
shekmeishan 發表於 17-7-3 12:20
回覆 JennK 的帖子

會唔會因為呢幾天落雨所以唔派貨?

開左客服,都係話618太大量,耍你再等下啦


大宅

積分: 1165


19#
發表於 17-7-3 12:20 |只看該作者
回覆 JennK 的帖子

會唔會因為呢幾天落雨所以唔派貨?
通常我用私集 我會問佢地點解甘耐都未送

有興趣請PM


別墅

積分: 669


18#
發表於 17-7-3 12:15 |只看該作者

回覆樓主:

24号集運,宅送到呢家都未派送。
另外一單25号集運,但自提就兩日拎得……


別墅

積分: 721


17#
發表於 17-7-3 11:01 |只看該作者

回覆樓主

26號合併
28號晚系統話已到香港自取點
30號先收到信息提供密碼去自取
總算收到哂


侯爵府

積分: 21498


16#
發表於 17-7-3 10:51 |只看該作者
patwong 發表於 17-7-2 22:36
我揀7仔取貨,啱啱收到訊息話有問題,要明天先問到原因。

話間7仔超容,收唔到我件貨,叫佢check吓第二間又話check唔到,要我退款再下單,到今晚出庫先知得唔得。


侯爵府

積分: 21498


15#
發表於 17-7-2 22:36 |只看該作者
crystal_ng 發表於 17-7-2 16:31
我揀自提,28號1830集單,30號到自提點,如果係送貨既,應該有排,因為我見4px個facebook page好多人投訴。
...

我揀7仔取貨,啱啱收到訊息話有問題,要明天先問到原因。


大宅

積分: 3293

親子王國15週年勳章


14#
發表於 17-7-2 16:31 |只看該作者
sumsum_so 發表於 17-6-30 12:27
係咪七一?所以冇人送貨?
件三日前做左集運都係停左係大陸倉唔郁上個月三日以經到貨啦
...
我揀自提,28號1830集單,30號到自提點,如果係送貨既,應該有排,因為我見4px個facebook page好多人投訴。


伯爵府

積分: 16615


13#
發表於 17-7-1 17:06 |只看該作者
sumsum_so 發表於 17-6-30 17:49
你就好啦我等了又等

呢間你去自提倉就幾好,其他就


珍珠宮

積分: 44011

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回


12#
發表於 17-7-1 15:56 |只看該作者
eesmile 發表於 17-7-1 14:41
我已收到message 啦,唔該晒!

啱啱收到喇


珍珠宮

積分: 44011

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回


11#
發表於 17-7-1 14:44 |只看該作者
eesmile 發表於 17-7-1 14:41
我已收到message 啦,唔該晒!

我仲未收到


大宅

積分: 4090

BK Milk勳章


10#
發表於 17-7-1 14:41 |只看該作者
hohoho2013 發表於 17-6-30 22:27
好呀,冇問題

我已收到message 啦,唔該晒!


大宅

積分: 1165


9#
發表於 17-7-1 09:58 |只看該作者
回覆 sumsum_so 的帖子

系啊~淘寶or其他大陸網上購物都要睇睇日曆有無D特別日子
如果遇著呢D日子 我寧願等耐D

有興趣請PM


珍珠宮

積分: 44011

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回


8#
發表於 17-6-30 22:27 |只看該作者
eesmile 發表於 17-6-30 22:26
我都係昨天29號下午比錢,即晚出庫,希望明天可以有message自提,因為有野要星期日用,明天收唔到就要在香 ...
好呀,冇問題


大宅

積分: 4090

BK Milk勳章


7#
發表於 17-6-30 22:26 |只看該作者
hohoho2013 發表於 17-6-30 18:31
29/6下午付款合併,當晚10點幾出庫,正常應該聽日可以去自提點攞貨,但遇到七一,可能有變數 ...
我都係昨天29號下午比錢,即晚出庫,希望明天可以有message自提,因為有野要星期日用,明天收唔到就要在香港買過....如果你收到message可唔可以都講一聲? Thanks!!!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo