想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2379


1#
發表於 17-7-1 08:00 |只看該作者
想問下有無jm試過天喜丸或姑嫂丸而bingo?兩者有咩分別?thanks


別墅

積分: 655


46#
發表於 17-11-3 14:01 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-11-2 17:36
食添寶方有無問中e?我今日都想買,見有特價,1516,見中藥材又好普通,應該唔會有副作用呱,
...

我冇問中醫呀, 我都1516諗緊好唔好去睇中醫, 呢度有jm 介紹話元朗有個中醫幾好, 但要排隊排好耐, 我仲諗緊試唔試
添寶方我8月9月嚟m 時飲, 我之前就m 到先去買, 暫時m 未嚟, 但係我見佢依家萬寧有特價, 唔知買唔買好


大宅

積分: 2379


45#
發表於 17-11-2 18:43 |只看該作者
珍妮仔 發表於 17-11-1 18:57
我食同仁堂呢隻,聽聞熱底既人唔適合食白鳳丸..

你要留意體質喔

唔該哂


大宅

積分: 2379


44#
發表於 17-11-2 18:41 |只看該作者
missyb 發表於 17-11-2 10:24
天喜丸, 姑嫂丸同添寶方我都食過, 本身 m 唔準
我尋日去裕華問,想買八珍丸, 但係缺貨, 跟住個 sales 問我想 ...

資料好詳盡呀,謝謝解答(emoji)


複式洋房

積分: 308


43#
發表於 17-11-2 17:36 |只看該作者
missyb 發表於 17-11-2 10:24
天喜丸, 姑嫂丸同添寶方我都食過, 本身 m 唔準
我尋日去裕華問,想買八珍丸, 但係缺貨, 跟住個 sales 問我想 ...

食添寶方有無問中e?我今日都想買,見有特價,1516,見中藥材又好普通,應該唔會有副作用呱,


別墅

積分: 655


42#
發表於 17-11-2 10:24 |只看該作者

回覆樓主:

天喜丸, 姑嫂丸同添寶方我都食過, 本身 m 唔準
我尋日去裕華問,想買八珍丸, 但係缺貨, 跟住個 sales 問我想用嚟做咩, 我話想調經, 叫佢介紹我其他嘢, 個 sales 話白鳳丸比較補, 一開始食會好燥, 冬天食比較好, 叫我依家唔好買住
我之前食過天喜丸同姑嫂丸, 都食晒成大盒,但係我食完都係 m 唔準
裕華 sales 話我食過嘅姑嫂丸成日賣廣告, 但係成份比較普通, 本身賣$7x 但依家出左名炒價變左咁貴
然後佢叫我買另外一隻姑嫂丸, 價錢平 d,但係有多 d 貴價藥材, 我暫時買左一盒試下
至於添寶方, 我食過兩盒, 第一盒食完個 cycle 早左幾日, 第二盒食完過左成個月到依家都未嚟 m, 但係我又唔係 bingo, 所以我都唔知仲買唔買多盒試


大宅

積分: 1876


41#
發表於 17-11-2 08:54 |只看該作者
ekgw 發表於 17-11-1 19:34
呢隻白鳳丸我都有2盒呀,親戚送嘅,我以為年紀大嘅先會食添

唔係架,細細個呀媽已經話黎完m要食黎補身

我就結婚前先開始食下
今天再大的事,明天就是故事


大宅

積分: 2379


40#
發表於 17-11-1 22:34 |只看該作者
珍妮仔 發表於 17-11-1 18:57
我食同仁堂呢隻,聽聞熱底既人唔適合食白鳳丸..

你要留意體質喔

唔該哂


大宅

積分: 2349


39#
發表於 17-11-1 19:34 |只看該作者
珍妮仔 發表於 17-11-1 18:57
我食同仁堂呢隻,聽聞熱底既人唔適合食白鳳丸..

你要留意體質喔

呢隻白鳳丸我都有2盒呀,親戚送嘅,我以為年紀大嘅先會食添


大宅

積分: 1876


38#
發表於 17-11-1 18:58 |只看該作者
ekgw 發表於 17-10-31 18:13
Ic, 搵過其他jm分享過只係M後同排卵前食,我會試下

我m後會食七日左右.. (你當食晒一盒就完)
今天再大的事,明天就是故事


大宅

積分: 1876


37#
發表於 17-11-1 18:57 |只看該作者
tracylam626 發表於 17-11-1 07:32
本帖最後由 tracylam626 於 17-11-1 07:33 編輯

恭喜哂!你食邊隻牌子既白鳳丸?

我食同仁堂呢隻,聽聞熱底既人唔適合食白鳳丸..

你要留意體質喔
myimage.jpg
今天再大的事,明天就是故事


複式洋房

積分: 308


36#
發表於 17-11-1 07:34 |只看該作者
肥豆媽咪 發表於 17-11-1 00:58
我今日第一日食,一齊加油

添寶坊呢?都幾多人食


大宅

積分: 2379


35#
發表於 17-11-1 07:32 |只看該作者
珍妮仔 發表於 17-10-22 05:27
我本身m唔準,35-52日都試過。我食左白鳳丸兩個月,第一個月29日,第二個月35日,第三個月停左無食,30日 ...

本帖最後由 tracylam626 於 17-11-1 07:33 編輯

恭喜哂!你食邊隻牌子既白鳳丸?


複式洋房

積分: 308


34#
發表於 17-11-1 07:29 |只看該作者
肥豆媽咪 發表於 17-11-1 00:58
我今日第一日食,一齊加油

添寶坊又得唔得呢?都幾多人食


子爵府

積分: 12503


33#
發表於 17-11-1 00:58 |只看該作者
Dianella43 發表於 17-8-7 20:28
我兩樣都有,但而家食緊天喜丸,係我朋友比我架,我朋友37歲經期唔準成日流啡,食左兩個月左右岩岩有左, ...

我今日第一日食,一齊加油


男爵府

積分: 8241


32#
發表於 17-11-1 00:41 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-10-31 16:00
你老公識煲哩啲甘好,本身你係難有b try 左好耐?再keep住左幾耐飲湯水bingo既?
一星期飲一次?
...

工作關係佢略懂一二
易吾易我都吾識講 幾年前第一次中果時咩都吾識剛試即中 可惜冇心跳小x左 之後越想有越吾中 到今次因為我們有了其他目標 所以暫時冇諗 咁就中了.....
湯水印象是林中之前果半年一星期一至兩次


大宅

積分: 2349


31#
發表於 17-10-31 18:13 |只看該作者
珍妮仔 發表於 17-10-30 22:12
我未食過敢喜丸

白鳳丸的話,我bingo個個月本身無食..

Ic, 搵過其他jm分享過只係M後同排卵前食,我會試下


別墅

積分: 953

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章


30#
發表於 17-10-31 16:33 |只看該作者
本帖最後由 magic_carmen 於 17-10-31 16:34 編輯
BabeJ 發表於 17-10-31 16:02
有問中E先食得嗎?
我無問因為係我同事食剩俾我, 不過坦白講係有啲燥


複式洋房

積分: 308


29#
發表於 17-10-31 16:02 |只看該作者
magic_carmen 發表於 17-10-31 12:59
我食左 10 粒天喜丸中左, 我本身多囊

有問中E先食得嗎?


複式洋房

積分: 308


28#
發表於 17-10-31 16:00 |只看該作者
yoyocandy 發表於 17-8-29 12:27
老公煲 我吾識 大概知道補腰補賢為主 有時補氣血 兩公婆一齊飲
成日聽佢講 鹿茸 花膠 海參 人參 杜仲 巴戟 ...

你老公識煲哩啲甘好,本身你係難有b try 左好耐?再keep住左幾耐飲湯水bingo既?
一星期飲一次?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo