網購天地

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 14689


1#
發表於 17-7-3 21:37 |只看該作者
上個月用郵箱平郵方式以寄貨比買家 之後買家話收唔到貨 寄出前我已影相證明 亦講明平郵風險買家承受 到昨天佢話如果今天再收唔到貨就報警 我是否不用理她? 之後警察會否找我 ? 申報:我朋友說有寄出行得正企得正由佢 但我只怕搞到要上庭 想問問大家意見(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)



伯爵府

積分: 19952

熱血勳章


32#
發表於 17-7-5 02:12 |只看該作者
Ken2293 發表於 17-7-4 17:20
沒有

你連回郵都唔寫郵差想搵你都搵唔到啦

我都係賣家,平郵一定會錄影投寄一刻
會立刻Whatsapp 錄影比客
當然都寫明平郵遺失不負責,盡量選用工商速遞/順豐
而家仲有一種,郵局寄郵局取的,有追蹤同sms取件,都係$6起

你去郵局嘅郵箱寄定點?
如郵局嘅郵箱,有cctv或商場嘅郵箱都有
唔會告得你入的,因為郵遞係會有失誤
疑點利益歸於被告,唔會入到你罪


男爵府

積分: 5094

畀面勳章 DHA勳章


31#
發表於 17-7-4 18:17 |只看該作者
Ken2293 發表於 17-7-3 23:56
已問 佢話沒收到咭 喺咁話總之我再收吾到就報警 我都話係你自己一定要平郵 寄之前我已説風險買家承擔
...

如果樓主係寄d貴價錢貨,而係要用平郵,下次最好錄影寄出去情況,唔好影相


男爵府

積分: 7662

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


30#
發表於 17-7-4 17:58 |只看該作者
Ken2293 發表於 17-7-4 17:20
沒有

咁好有可能買家講大話


伯爵府

積分: 19375


29#
發表於 17-7-4 17:38 |只看該作者
Ken2293 發表於 17-7-4 17:20
無錯 我啲朋友都係咁講 叫我唔好理佢 由佢報警 但係我驚之後會搞到好麻煩 唔知差人會唔會理由
...

係咯,你本身無嘢就由佢啦,佢全正評?搵yahoo幫手得嗎?


子爵府

積分: 14689


28#
發表於 17-7-4 17:20 |只看該作者
Patrick_star 發表於 17-7-4 17:06
你有無在信封後寫回郵地址?

沒有


子爵府

積分: 14689


27#
發表於 17-7-4 17:20 |只看該作者
bbsau 發表於 17-7-4 17:02
如果收咗扮收唔到佢咪發達?

無錯 我啲朋友都係咁講 叫我唔好理佢 由佢報警 但係我驚之後會搞到好麻煩 唔知差人會唔會理由


男爵府

積分: 7662

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


26#
發表於 17-7-4 17:06 |只看該作者

回覆樓主:

你有無在信封後寫回郵地址?


伯爵府

積分: 19375


25#
發表於 17-7-4 17:02 |只看該作者
Ken2293 發表於 17-7-4 16:35
係呀 又係佢自己堅持話要平郵 依家有問題又話要報警

如果收咗扮收唔到佢咪發達?


子爵府

積分: 14689


24#
發表於 17-7-4 16:35 |只看該作者
bbsau 發表於 17-7-4 16:34
成三百蚊,比我會寄掛號或投寄證明

係呀 又係佢自己堅持話要平郵 依家有問題又話要報警


伯爵府

積分: 19375


23#
發表於 17-7-4 16:34 |只看該作者

回覆樓主:

成三百蚊,比我會寄掛號或投寄證明


子爵府

積分: 13261


22#
發表於 17-7-4 13:17 |只看該作者
如果買家選擇寄平郵....咁佢應該衡量過可承擔寄失風險......否則....會叫賣家寄掛號..或比多小小錢要求出張証明....
我都試過網上買野要求平郵....點知寄失左....打定輸數當跌錢後....隔左一段時間無端端又收到...可能太細件...係郵箱唔知攝左係邊..所以遲左處理


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 17-7-4 06:21 |只看該作者
你係影相定拍片先?
影相係證明唔到你有寄出喎, 拍片(放入郵筒的過程)先可以證明有寄囉
同埋講真$300貨唔係小數目, 就算寄平郵, 我一定會去郵局加$1.2(唔知有無加價)買張投寄證明去保障自己囉
唔得閒去郵局既, 至少都要拍片保障自己


男爵府

積分: 9628

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 17-7-3 23:59 |只看該作者
哦…我諗差人唔會理佢囉…


子爵府

積分: 14689


19#
發表於 17-7-3 23:56 |只看該作者
rosalaw 發表於 17-7-3 23:51
有冇問清楚個客有冇收到卡要去郵局攞?有冇問大廈管理處有冇收過個郵件?會唔會有人偷信?

其實收唔到有好 ...

已問 佢話沒收到咭 喺咁話總之我再收吾到就報警 我都話係你自己一定要平郵 寄之前我已説風險買家承擔


男爵府

積分: 9628

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 17-7-3 23:51 |只看該作者
有冇問清楚個客有冇收到卡要去郵局攞?有冇問大廈管理處有冇收過個郵件?會唔會有人偷信?

其實收唔到有好多原因,$300比我一定會寄掛號,如果唔寄掛號,寄出嘅時候都應該拍片,保障返自己…


男爵府

積分: 9628

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章


17#
發表於 17-7-3 23:48 |只看該作者
你貼左幾多錢郵票?份件幾重?


子爵府

積分: 14689


16#
發表於 17-7-3 23:47 |只看該作者
一罐可樂 發表於 17-7-3 23:45
你寄$300包裹用郵箱? 有無先磅重貼夠郵票至寄? 會唔會唔夠郵費而欠費, buyer唔肯去郵局拎至話收唔到? ...

我只係寄兩支唇膏 之前寄過幾次買方都收到郵資一樣


珍珠宮

積分: 37713

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 畀面勳章


15#
發表於 17-7-3 23:45 |只看該作者
你寄$300包裹用郵箱? 有無先磅重貼夠郵票至寄? 會唔會唔夠郵費而欠費, buyer唔肯去郵局拎至話收唔到?


子爵府

積分: 14689


14#
發表於 17-7-3 23:41 |只看該作者
Dalmatian 發表於 17-7-3 23:37
你個買家等左幾耐?
新例下,寄包裹咁夠薑唔去磅同度大細好大機會係郵資不足.........

三星期. 兩支唇膏我貼左$8.5 郵費

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo