立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 349
積分: 261
原帖由 lokjoy 於 09-1-22 10:42 發表 你們好, 我是新手媽媽, 我的bb因為之前家人要我給她餵奶粉, 因此, 她現在很refuse我餵人奶, 都不知道怎好才是......現在變成乳頭confuse...我又怕好像我現在沒有太多奶出來...請問可以怎做???? ...
大宅
積分: 3787
積分: 2584
原帖由 gloriawcwong 於 09-1-22 01:27 發表 我之前病咗, 無餵一個WEEK, 我又無PUMP, 我發覺少咗好多, 咁我想問食啲咩可以再返多啲奶呀? 係咪俾BB啜返多啲就OK架啦??
積分: 3839
發表回覆
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy