母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 349


1#
發表於 09-1-22 01:27 |只看該作者
我之前病咗, 無餵一個WEEK, 我又無PUMP, 我發覺少咗好多, 咁我想問食啲咩可以再返多啲奶呀?

係咪俾BB啜返多啲就OK架啦??


複式洋房

積分: 261


7#
發表於 09-1-23 09:46 |只看該作者
原帖由 lokjoy 於 09-1-22 10:42 發表
你們好, 我是新手媽媽, 我的bb因為之前家人要我給她餵奶粉, 因此, 她現在很refuse我餵人奶, 都不知道怎好才是......現在變成乳頭confuse...我又怕好像我現在沒有太多奶出來...請問可以怎做???? ...

我bb都有nipple confusion,因為我入左院一個星期餵唔到佢
你要比d時間bb去適應,比佢啜多d,我阿b而家已經可以埋身食了


大宅

積分: 3787


6#
發表於 09-1-22 18:51 |只看該作者
我都試過幾日無餵差唔多無, 要比bb啜多d, 我再用手擠先得!


大宅

積分: 2584


5#
發表於 09-1-22 10:42 |只看該作者

help

你們好, 我是新手媽媽, 我的bb因為之前家人要我給她餵奶粉, 因此, 她現在很refuse我餵人奶, 都不知道怎好才是......現在變成乳頭confuse...我又怕好像我現在沒有太多奶出來...請問可以怎做????


複式洋房

積分: 349


4#
發表於 09-1-22 10:25 |只看該作者
thanks ah ... i will try ah ...


複式洋房

積分: 261


3#
發表於 09-1-22 10:04 |只看該作者
原帖由 gloriawcwong 於 09-1-22 01:27 發表
我之前病咗, 無餵一個WEEK, 我又無PUMP, 我發覺少咗好多, 咁我想問食啲咩可以再返多啲奶呀?

係咪俾BB啜返多啲就OK架啦??

你同我個情形一樣,我又係試過2星期冇餵同泵,奶量急跌到冇濟
一定要埋身餵密d,就算bb食奶粉之前都要埋身啜吓,我用左個幾月先多返奶夠囡囡食咋


大宅

積分: 3839

醒目開學勳章


2#
發表於 09-1-22 02:19 |只看該作者
係呀, 俾BB啜返多啲會多番, 你bb幾大呀? 另外多湯水飲下豆漿都有幫助

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo