立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
洋房
積分: 89
複式洋房
積分: 284
大宅
積分: 2727
vivi111 發表於 17-7-25 14:36 Dear Mammies: 請問Misight 有效嗎?請問幾錢一盒?
男爵府
積分: 7563
伯爵府
積分: 15206
珊瑚宮
積分: 119927
Semall 發表於 17-7-25 13:12 我女兩隻眼都600+, 夜晚帶咗日頭就唔需要帶眼鏡,但如果夜晚無帶,第二日下就開始就會懞懞地~ 但視光師話 ...
積分: 2636
月希 發表於 17-7-25 08:55 我仔係可以囉...其實我仔都深近視..成400先去配.. 當年視光師有講過太深近視去配... 可能只做到防近視再加 ...
cyanbb 發表於 17-7-25 00:01 即係夜晚戴完ok鏡,日頭就可以唔使戴眼鏡?
積分: 7850
別墅
積分: 840
月希 發表於 17-7-13 23:19 我仔戴OK 鏡.... 方便D..只係晚上戴..日間做乜都冇問題..
用戶要求終止服務
積分: 346556
judypig 發表於 17-7-13 23:15 係呀 同埋我揀佢貪佢包覆診 有咩事都煩少啲
tsung 發表於 17-7-13 14:58 其實價錢都合理呀!
judypig 發表於 17-7-13 14:11 咁係應該淺近視就開始戴嘅,避免加深呀嘛 不過我覺得ok鏡好啲,日間始終太多活動,戴隱形眼鏡會多咗好多風 ...
judypig 發表於 17-7-12 23:41 我啱啱配完我知 我係香x護眼配,package $14000
tsung 發表於 17-7-13 06:41 好淺,百零度
積分: 3117
可營媽媽 發表於 17-7-13 07:23 咩係ok鏡呀其實?有d無知
積分: 3349
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy