網購天地

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 219


1#
發表於 17-7-5 14:39 |只看該作者
我6月29日早上集運返香港到而家都未收到貨 剩係叫我耐心等候 咁佢又冇俾海關查車喎


大宅

積分: 4260


25#
發表於 17-7-8 05:15 |只看該作者
貝貝龍 發表於 17-7-5 14:39
我6月29日早上集運返香港到而家都未收到貨 剩係叫我耐心等候 咁佢又冇俾海關查車喎
...

佢有通知過71 同618 會送貨延誤
我6月27日俾錢, 6月30日收到
佢都有提6月29日出, 7月3日先開始派

有時要留意佢d通知
QuickMemo+_2017-07-08-05-11-12.JPEG


公爵府

積分: 27523

馬年勳章 2026勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 17-7-7 20:40 |只看該作者
我前兩天用過冇問題喎
Everyday, in every aspect, I become better & better. I always love myself.

I am totally open and receptive to all good.


大宅

積分: 2138


23#
發表於 17-7-7 18:01 |只看該作者

回覆樓主

我尋日下午5點幾付款,今日下午4-5點就收到sms到了。不過我係1kg同keep住what's app提新世代急的⋯


侯爵府

積分: 22664


22#
發表於 17-7-7 15:26 |只看該作者

回覆樓主

四點入庫,真係趕唔切即日發貨,佢入庫都好耐


子爵府

積分: 10794


21#
發表於 17-7-7 08:21 |只看該作者
ritteRSport 發表於 17-7-7 03:22
4px
不過最近又好似多咗人投訴

本來我將有件大size既貨,但呢排咁多人嘈,如果暫時搵唔到其他,
可能我暫時搵順豐門巿自取

不過問左順豐,一樣有限70cm
我唯有問店家,分開運送
最多我拍多一次,讓店家入多次運單編號


男爵府

積分: 5720


20#
發表於 17-7-7 03:22 |只看該作者
ko3go 發表於 17-7-6 21:52
請問你之前用邊間官集?

4px
不過最近又好似多咗人投訴


禁止訪問

積分: 462


19#
發表於 17-7-7 01:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


18#
發表於 17-7-6 23:30 |只看該作者
回覆 ko3go 的帖子



E 排用緊佢, 真是好易計體積...剛收左件貨都已經過左... 不過, 好在佢自提站方便唔算貴...
  • 實重:2.0kg 體積重:【35*20*23=2.68】=2.68kg



Stay Hungry , stay foolish !!


禁止訪問

積分: 894


17#
發表於 17-7-6 23:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 894


16#
發表於 17-7-6 23:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10794


15#
發表於 17-7-6 21:52 |只看該作者
ritteRSport 發表於 17-7-5 17:02
我第一次用私集咋!
其他問題都無所謂,最驚佢唔見咗我件貨
一個鐘前先whatsapp問佢我件貨去咗邊,到依家 ...

請問你之前用邊間官集?


大宅

積分: 4170


14#
發表於 17-7-6 21:23 |只看該作者
我用了很多次都無問題!


公爵府

積分: 26302


13#
發表於 17-7-6 13:51 |只看該作者
ko3go 發表於 17-7-6 13:44
剛剛找網上搜一搜
晉越既話。。。
貨長度小於30釐米,不計算體積重量。

本帖最後由 MiuMiuLi 於 17-7-6 14:26 編輯

hotbuy 唔超過 80cm 唔計體積,好正 ,我都睇過佢,佢元朗自取點同新世代,晉越都係差唔多,不過佢貴 D 同埋好似冇 app 用


子爵府

積分: 10794


12#
發表於 17-7-6 13:44 |只看該作者
MiuMiuLi 發表於 17-7-6 12:59
我都係用新世代,經常四五點後入倉超慢,不過收埋呢堆貨下轉貨應該轉過第二間,喺呢度見到佢 D 問題好似越 ...

剛剛找網上搜一搜
晉越既話。。。
貨長度小於30釐米,不計算體積重量。

咁,我應好易超。。。


公爵府

積分: 26302


11#
發表於 17-7-6 12:59 |只看該作者

回覆樓主:

我都係用新世代,經常四五點後入倉超慢,不過收埋呢堆貨下轉貨應該轉過第二間,喺呢度見到佢 D 問題好似越來越多,有 JM 介紹晉越集運,元朗自取同新世代一樣但係重平 D,我裝左佢個 app,睇落都應該好簡單好方便


子爵府

積分: 10029


10#
發表於 17-7-5 20:08 |只看該作者

回覆樓主

之前係慢左,但呢幾次用佢冇問題,今次2號比錢,尋晚已經送到


禁止訪問

積分: 2639


9#
發表於 17-7-5 17:32 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5720


8#
發表於 17-7-5 17:02 |只看該作者
123onetwothree 發表於 17-7-5 16:49
回覆 ritteRSport 的帖子

我1號俾錢, 佢都係2號發貨, 我用SF 智能櫃, 琴日終於入到櫃俾我今日拎, 用SF 都 ...

我第一次用私集咋!
其他問題都無所謂,最驚佢唔見咗我件貨
一個鐘前先whatsapp問佢我件貨去咗邊,到依家都未覆我
以後都係盡量用返官集算,今次俾佢嚇怕咗


男爵府

積分: 5720


7#
發表於 17-7-5 16:54 |只看該作者
INC2001 發表於 17-7-5 15:46
我上星期用完無野喎,18kg 送上住宅用2日。只係送貨D師父無任何表情,開門就放低走人。 ...

可能我唔好彩啦!
之前都係用開官集,第一次用私集就咁
其實慢少少我OK架!講真官集都唔係快
架啦!不過起碼俾我知道件貨去到邊囉!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo