母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 198


1#
發表於 09-1-22 16:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4142


3#
發表於 09-1-22 23:06 |只看該作者
無錯. 按摩同熱敷先可以改善呢個問題.


複式洋房

積分: 405


2#
發表於 09-1-22 17:02 |只看該作者
我起初餵人奶頭一個月都試個好多次呢個情況, 試過有一次乳線發炎, E生開左抗生素比我,不過係可以照餵人奶! 係真係好痛, 相信都係乳線塞!
其實問左好多姑娘&E生, 都係話只有按摩同熱敷先可以改善呢個問題.

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo