網購天地

跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 13220


1#
發表於 17-7-6 23:29 |只看該作者
外觀very good,屋企個啲好鬼老土。搵日得閒自己去更換,當然更換的時候要先關上總開關

https://detail.tmall.com/item.htm?id=523216359305&spm=a1z09.2.0.0.1f30a53fQb06iO&_u=67qs1kb18d7




子爵府

積分: 11047


26#
發表於 17-7-9 22:11 |只看該作者
littlesister 發表於 17-7-9 20:03
這個情況都可以修復嗎?我以爲一定要換電掣
插座插頭,如果受過高熱變色,就要更換
1號閑人: 外汇牌价再加1.5%手續費,簡化了的公式: 101.5/"港币现汇买入价"


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


25#
發表於 17-7-9 20:03 |只看該作者
1號閑人 發表於 17-7-7 13:56
新出果D插頭,隻腳好似好粗,其實中間只係一條銅/鐵線黎咋

這個情況都可以修復嗎?我以爲一定要換電掣


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


24#
發表於 17-7-9 19:58 |只看該作者

回覆樓主

自己換咁叻


子爵府

積分: 13220


23#
發表於 17-7-9 17:33 |只看該作者
換好了,很容易開關,舊嘅係clipsal很細那種開關製,以前晚上開燈比較難才摸到開關。





點評

1號閑人    發表於 17-7-9 22:10


子爵府

積分: 13220


22#
發表於 17-7-7 22:03 |只看該作者
回覆 1號閑人 的帖子

而家係香港一般零售店舖賣的平價產品,隨時差過taobao啲貨都唔奇。幾年前我係鴨記最大個間電子店買一條電腦13A電源線($25),買翻去用發現係壞嘅,原來裡面斷了線,剪開條線check,裡面條銅線仲要係幾幼下。Dell/HP的電腦原裝電線跟我喺出面買嘅線比較要勝出唔少。


子爵府

積分: 11047


21#
發表於 17-7-7 21:40 |只看該作者
本帖最後由 1號閑人 於 17-7-7 21:40 編輯
teddybearhk 發表於 17-7-7 19:40
回覆 1號閑人 的帖子

你都見到係原裝13A插頭,但我只記得係香港買的電腦配件,應該唔係大品牌
1號閑人: 外汇牌价再加1.5%手續費,簡化了的公式: 101.5/"港币现汇买入价"


子爵府

積分: 13220


20#
發表於 17-7-7 19:40 |只看該作者
回覆 1號閑人 的帖子


可否透露係甚麼電器產品的插頭和係邊度買入及價錢?



子爵府

積分: 11047


19#
發表於 17-7-7 18:58 |只看該作者
本帖最後由 1號閑人 於 17-7-7 19:01 編輯
teddybearhk 發表於 17-7-7 18:07
如果你話我知係個啲taobao $2條電源線或夜冷店買個啲小電器,個啲插頭嘅質量不值一提。我用啲插頭係電工店 ...

不說了,反正你說未試過13AMP插頭會斷腳,我已經答了,並付有兩張圖片,對嗎?
其它供電問題,機電署有"電力守則"可供下載,你可以慢慢研究


1號閑人: 外汇牌价再加1.5%手續費,簡化了的公式: 101.5/"港币现汇买入价"


子爵府

積分: 13220


18#
發表於 17-7-7 18:07 |只看該作者
1號閑人 發表於 17-7-7 17:10
我係話你知,插頭又好,萬能插又好,唔好睇到插頭隻腳粗,就諗住成支腳都係咁粗呀,膠柱入面,只係一條銅/鐵線做 ...

如果你話我知係個啲taobao $2條電源線或夜冷店買個啲小電器,個啲插頭嘅質量不值一提。我用啲插頭係電工店買$8起,如果係咁幼,又點過13A電流?


子爵府

積分: 11047


17#
發表於 17-7-7 17:10 |只看該作者
本帖最後由 1號閑人 於 17-7-7 17:22 編輯
teddybearhk 發表於 17-7-7 16:06
回覆 1號閑人 的帖子

原來你用萬能蘇,唔怪得出事了,應該係接觸不良

我係話你知,插頭又好,萬能插又好,唔好睇到插頭隻腳粗,就諗住成支腳都係咁粗呀,膠柱入面,只係一條銅/鐵線做接駁咋.......

搵多張相畀你見識下喇



1號閑人: 外汇牌价再加1.5%手續費,簡化了的公式: 101.5/"港币现汇买入价"


子爵府

積分: 13220


16#
發表於 17-7-7 16:06 |只看該作者
回覆 1號閑人 的帖子

原來你用萬能蘇,唔怪得出事了,應該係接觸不良


子爵府

積分: 11047


15#
發表於 17-7-7 13:56 |只看該作者
teddybearhk 發表於 17-7-7 13:50
未試過斷13A腳,究竟隻腳咁粗點樣可以斷得到呢??
新出果D插頭,隻腳好似好粗,其實中間只係一條銅/鐵線黎咋


1號閑人: 外汇牌价再加1.5%手續費,簡化了的公式: 101.5/"港币现汇买入价"


子爵府

積分: 13220


14#
發表於 17-7-7 13:50 |只看該作者
未試過斷13A腳,究竟隻腳咁粗點樣可以斷得到呢??


象牙宮

積分: 239699


13#
發表於 17-7-7 13:43 |只看該作者
很值, 少少貴。
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


子爵府

積分: 11047


12#
發表於 17-7-7 13:13 |只看該作者
本帖最後由 1號閑人 於 17-7-7 13:14 編輯
333s 發表於 17-7-7 13:04
插頭斷腳遺留在插座內嗎? 是呀....

怎開 电插座面? 想取斷腳。 (如果得)

我那些斷腳,不用拆插座,只要關電源,噴小小WD40,再用尖鼻/咀鉗拑實斷腳尾部,便可以扯出
1號閑人: 外汇牌价再加1.5%手續費,簡化了的公式: 101.5/"港币现汇买入价"


象牙宮

積分: 239699


11#
發表於 17-7-7 13:04 |只看該作者
本帖最後由 333s 於 17-7-7 21:52 編輯
1號閑人 發表於 17-7-7 12:38
插頭斷腳遺留在插座內嗎?我都試過,要關MCB先,然後小心鉗出斷腳便可
記得WD40只用小小,每個插座的 ...



插頭斷腳遺留在插座內嗎? 是呀....

怎開 电插座面? 想取斷腳。 (如果得)

我家的电插座面板如圖:




想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


子爵府

積分: 11047


10#
發表於 17-7-7 12:38 |只看該作者
本帖最後由 1號閑人 於 17-7-7 12:38 編輯
333s 發表於 17-7-7 12:32
是這樣的... 之前家人求其用 3 腳插头。
留一只腳在墙壁开关插座面版 。

插頭斷腳遺留在插座內嗎?我都試過,要關MCB先,然後小心鉗出斷腳便可
記得WD40只用小小,每個插座的插孔,約噴5份之1秒便足夠
1號閑人: 外汇牌价再加1.5%手續費,簡化了的公式: 101.5/"港币现汇买入价"


象牙宮

積分: 239699


9#
發表於 17-7-7 12:32 |只看該作者
1號閑人 發表於 17-7-7 12:24
插座插不進? 可噴小許WD40潤滑濟,我用電器專用潤滑濟,效果更好
https://item.taobao.com/item.htm?s ...





是這樣的... 之前家人求其用 3 腳插头。
留一只腳在墙壁开关插座面版 。


廚房, 飯廳, 浴室....都有此問題。好在仍有好多插座。


家有WD40, 我會嘗試無坏。





想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


子爵府

積分: 11047


8#
發表於 17-7-7 12:24 |只看該作者
333s 發表於 17-7-7 10:24
你學過水電?
識更換?
插座插不進? 可噴小許WD40潤滑濟,我用電器專用潤滑濟,效果更好

https://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.2.0.0.1f30a53fok3Lck&id=540887096245&_u=7no75se12e9







1號閑人: 外汇牌价再加1.5%手續費,簡化了的公式: 101.5/"港币现汇买入价"

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo