夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


民房

積分: 24


1#
發表於 17-7-10 00:48 |只看該作者
拍拖時我知道佢係大少爺兼大男人,我父母都講過跟住佢會辛苦,但當時我認定佢做我伴侶,辛苦都唔怕,但依家我後悔。

結婚時簽紙只有四大長老,只收左禮金,仲要老爺出的,擺酒時只有女家親戚沒男家親戚。

婚後同老爺奶奶住,我同老爺奶奶的關係好似租客咁,你讓我我讓佢,到依家從未見過男家親戚,問過幾時介紹我比親戚知,老爺和老公互推,老爺仲話唔被人知可以繼續收利是,這是其一

同老公開始的頭大半年都相處到,好少嘈,我一直都想要小朋友,但佢就話屋企環境唔適合,牆身發黃,木地板又殘,屋企多雜物(七成係老公D野)我的野只能放係膠箱。而且話我有左便要搬出去,三月時大家仲計劃五月做人

但五月到依家,關係慢慢變差,已經嘈左好幾次,每次一嘈就話唔生小朋友,仲話我係屋企唔幫手做家務話我懶話我唔上進。

我都要返工,仲要由觀塘返元朗,收工要買餸煮飯,每日都累到想咩都唔做,家務留返星期六日做,同老爺奶奶同住的關係,我每星期的家務都係洗衫洗床單換床單整理衣服。老公要輪班,相處時間少,佢在家時我便陪他,咩都做唔到,一行開佢就比說話話我唔珍惜大家相處時間。但家務做慢左又比佢話我懶。有私人時間上下網就比佢話我唔上進。

佢D野亂搵唔到就發皮氣話我唔幫手,我話不如幫佢執好又話唔使幫,轉個頭又話我懶

近呢幾個月都少左一齊活動,明明講好一齊出街,佢自己瞓到夠鐘返工先郁身,郁D佢發皮氣就話唔愛我,唔理你,唔同你要B

我生日前兩日嘈,之後佢咩都冇表示,到結婚紀念日佢咩都沒準備,連我送的野都原封不動

我心淡了,可以點做?真係好想走


伯爵府

積分: 17350


83#
發表於 17-7-19 12:51 |只看該作者
happyyukk 發表於 17-7-10 00:48
拍拖時我知道佢係大少爺兼大男人,我父母都講過跟住佢會辛苦,但當時我認定佢做我伴侶,辛苦都唔怕,但依家 ...

樓主現況如何?


大宅

積分: 3229


82#
發表於 17-7-19 12:19 |只看該作者
全屋人都好怪.

你ex , 簡直係仆街, 唔 appreciate 你為佢屋企付出, 仲要話你無上進心.. 痴跟 !!

你呢段感情好難睇好, 第一, 條仆街下下威脅你唔生B , 唔采你....佢係咪低能架...我最憎d 人, 求其講, 唔經大腦.. 係一就一.. 講過就要算數..

你嫁咗人, 都要有自己空間架..唔係下下放工, 老馮要煮飯, 做家務...點解只係你做, 佢唔使? 佢份人甘自私, 點對過世?

佢屋企人, 都好自私..完全唔理你, 好似租客甘, 跟本無為你諗...仲叫你忍? 係咪癲架, 掉轉佢個女係甘, 佢會唔會叫佢亞女忍...點忍姐?佢 d 脾氣性格, 你忍佢, 只會變本加厲..點忍...

放生自己啦, 比返尊嚴你自己..如果,.你係我女, 我會叫你返屋企. 屋企 永遠支持你.

祝福你


翡翠宮

積分: 82051

畀面勳章


81#
發表於 17-7-18 20:05 |只看該作者
走,趁仲有青春,重新開始生活,唔好回頭


日日是好日


水晶宮

積分: 70251

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


80#
發表於 17-7-18 18:52 |只看該作者
happyyukk 發表於 17-7-10 00:48
拍拖時我知道佢係大少爺兼大男人,我父母都講過跟住佢會辛苦,但當時我認定佢做我伴侶,辛苦都唔怕,但依家 ...

咁嘅環境,仲想生小朋友


大宅

積分: 2559


79#
發表於 17-7-18 17:23 |只看該作者
本帖最後由 kuroro 於 17-7-18 17:29 編輯

我會X佢上天花板,再分佢身家!即撇!做家務慢D你鬧我?你咁上進自己做家務囉!上下網都俾說話我聽?我即刻小X佢!咁把炮自己請工人囉!你肯定太林善!俾係我佢肯定鬧到佢無地自容!咁不滿搵過個囉!我宜家係你工人呀!X那星!


男爵府

積分: 6069

BK Milk勳章


78#
發表於 17-7-17 10:01 |只看該作者

回覆樓主

你要自甘墜落無人阻到你


大宅

積分: 1555


77#
發表於 17-7-16 19:52 |只看該作者
千其唔好生,生咗你就一世做妹仔,要服事佢全家,為咩?自己一個自由自在重開心,過返自己想過既生活,分開住一排再決定離唔離婚,唔洗急。何苦要作賤自己呢?


珊瑚宮

積分: 117773


76#
發表於 17-7-16 19:14 |只看該作者

回覆樓主

Omg 日子點過呀


複式洋房

積分: 452


75#
發表於 17-7-16 17:05 |只看該作者

回覆樓主:

咪浪費青春,唔好話避孕,床都唔上啦。
嗱嗱聲走人再揀過。
成家都係鬼


伯爵府

積分: 16613


74#
發表於 17-7-15 19:57 |只看該作者
Pianistbaby 發表於 17-7-10 11:41
你唔走父母就真係擔心啦。
傷痛過後,就係神仙



男爵府

積分: 8485


73#
發表於 17-7-15 07:16 |只看該作者
回覆 happyyukk 的帖子

樓主,你一個咁捱得既女仔真係唔好浪費青春係你老公身上,真係要離開佢咁你先可過正常生活同揾個件更好。唔好對呢d 人做好心或心軟。


大宅

積分: 1381


72#
發表於 17-7-15 02:43 |只看該作者
走啦 一年已經咁 仲點忍落去??


別墅

積分: 567


71#
發表於 17-7-14 14:01 |只看該作者
happyyukk 發表於 17-7-11 21:03
我咩都冇同佢講,冇執野回娘家了,仲即時買左幾套新衫比自己

走咗就好,唔好回頭,當買個教訓


翡翠宮

積分: 86154


70#
發表於 17-7-13 14:45 |只看該作者
happyyukk 發表於 17-7-10 00:48
拍拖時我知道佢係大少爺兼大男人,我父母都講過跟住佢會辛苦,但當時我認定佢做我伴侶,辛苦都唔怕,但依家 ...

感情唔好就唔好生BB啦!


子爵府

積分: 10331


69#
發表於 17-7-13 13:25 |只看該作者
happyyukk 發表於 17-7-10 00:48
拍拖時我知道佢係大少爺兼大男人,我父母都講過跟住佢會辛苦,但當時我認定佢做我伴侶,辛苦都唔怕,但依家 ...

趁無小朋友,閃!


禁止訪問

積分: 641


68#
發表於 17-7-13 12:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 641


67#
發表於 17-7-13 12:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 924


66#
發表於 17-7-13 12:02 |只看該作者

回覆樓主

真係好彩無生b
你值得更好!


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


65#
發表於 17-7-13 11:54 |只看該作者
我覺得哩個時候, 唔好再諗生小朋友住

最好冷靜落黎, 諗清楚睇清楚身邊哩個人, 到底係咪適合同你繼續行落去先
.........................................

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo