夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5903


1#
發表於 17-7-11 10:43 |只看該作者
我老公只會返工,唔會做屋企野,我話佢懶就比面色我,我所講佢懶係點解自己做到嘅野自己唔做,有咩都叫我做,我宜家要照顧長期病患嘅亞爸,又要返屋企煮飯做家務,點解佢唔可以幫我小小都好,有時叫佢做佢都會比面色我睇,所以,我令願自己做,唔會求佢,我覺得做女人好辛苦


男爵府

積分: 7407


48#
發表於 17-8-16 22:40 |只看該作者

回覆樓主

明白你心情,我老公食飯連條魚返轉食都要我做我成日話你媽有生對手比你喎!


複式洋房

積分: 105


47#
發表於 17-8-15 22:40 |只看該作者
RAY媽 發表於 17-8-13 22:35
點解逼佢做?佢請工人其實解決咗你哋中間的爭拗,很好的決定!

我都覺得係,如果比得起,請鐘點唔使傷夫妻感情。而家小朋友細需要多D幫忙,但都係呢幾年,大D返晒學就唔使請咁密。我寧願買少D野都要返多D私人時間。


侯爵府

積分: 21257

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


46#
發表於 17-8-13 22:35 |只看該作者
uglyfufu 發表於 17-7-11 21:15
我嗰個由細到大都有工人服侍,而家40幾歲人連煲粥、洗米都唔識,什麼拖地、洗衫、燙衫就更加係半世人都冇做 ...

點解逼佢做?佢請工人其實解決咗你哋中間的爭拗,很好的決定!


大宅

積分: 1306


45#
發表於 17-8-13 02:38 |只看該作者
小米米豬 發表於 17-8-10 00:46
唓~我都經歷過啦,你唔好以為成個世界得你一個先得架?自己要為自己當初選擇承擔後果。咁大個人,你冇理由 ...

咪由得佢囉,佢要係咁都吹佢唔脹,唯有自強。我都要學習你咁睇得開,條路點行,自己付責


大宅

積分: 1803


44#
發表於 17-8-12 15:13 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 gorisscheung 於 17-8-12 15:18 編輯

本帖最後由 gorisscheung 於 17-8-12 15:15 編輯

我果個又係咁,不過我要佢每日瞓前倒垃圾,否則佢攬住包垃圾响廳瞓,我又試過唔幫佢洗衫,佢底褲都冇得著,佢話有冇攪錯唔幫佢洗衫,我答佢你可以唔記得倒垃圾點解我唔可以唔記得洗衫


公爵府

積分: 27460


43#
發表於 17-8-11 21:03 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-7-11 11:11
我 ex 話, 尼 d 野係女人做.

咁好彩係妳ex,唔係有排煩


子爵府

積分: 13146


42#
發表於 17-8-11 18:42 |只看該作者

回覆樓主:

各位亞媽,由今天開始,請訓練妳地d 仔做家務,否則妳地就係幫兇,製造下一批「廢男」。


大宅

積分: 1769


41#
發表於 17-8-11 01:49 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 babyjjj 於 18-2-19 00:46 編輯

。。


子爵府

積分: 10722


40#
發表於 17-8-10 23:37 |只看該作者
千祈唔好縱慣D男人,咩叫做唔慣呀?我不能接受囉~~
耍自己建立家庭,便要學習獨立架啦...
稔番起我20年前都唔多識煮飯架,C6
堅持要我間中煮下當練習,
終於煮下煮下,而家.....哈哈.......

至於我C6,佢以前係屋企都係大少一名黎架,
不過結婚前好努力上堂學家家居維修....
稔起都好好笑...

所以我地都算一個好獨立的家庭,
從來唔需要咩老人家幫手呢樣個樣,
仲有時招呼下親友煮番幾味架

所以"懶"/"唔識"只是籍口,
要長大既話,無野是學唔識的


複式洋房

積分: 165


39#
發表於 17-8-10 03:09 |只看該作者
最初都係掛住打機,後尾拖地,吸塵洗碗都做埋,無奈經已離婚了


複式洋房

積分: 452


38#
發表於 17-8-10 00:46 |只看該作者
Natnattsui 發表於 17-8-10 00:34
當有一個剛剛識行既小朋友,你要張羅所有衛生、飲食、洗衫、洗碗、仲有自己朝九晚六既工作。返工前揍個仔 ...

唓~我都經歷過啦,你唔好以為成個世界得你一個先得架?自己要為自己當初選擇承擔後果。咁大個人,你冇理由唔明,人係你選擇要嫁,BB係你行動去生(子宮响你度,生唔生應該自己話事),你而家算點?


大宅

積分: 1306


37#
發表於 17-8-10 00:34 |只看該作者
小米米豬 發表於 17-8-8 23:16
咁調返轉由你去返工囉。
我唔明點解兩公婆會變得咁計較又多埋怨,咁你兩個仲可以如何共活下去?
...

當有一個剛剛識行既小朋友,你要張羅所有衛生、飲食、洗衫、洗碗、仲有自己朝九晚六既工作。返工前揍個仔比娘家,去買餸先返工,放工拎住啲餸抱住個仔返屋企,仲要煮飯洗衫餵奶。叫佢睇住個仔一陣,個仔會突然出現起廚房,佢老豆係大字形坐梳化玩手機。家用準時比,但都未夠開支既一半。我好唔開心。咁樣真係無權計較?好辛苦捱到個仔識講野,終於我說服自己請姐姐,到左一刻我再唔需要佢,基本上就可以申佢走。


大宅

積分: 1804


36#
發表於 17-8-9 21:30 |只看該作者

回覆樓主:

我同老公大家都工作。 佢平時會主動煮飯,洗衫, 不過有時都會隨地放野。 我叫佢都會執返


子爵府

積分: 10155


35#
發表於 17-8-9 15:30 |只看該作者
uglyfufu 發表於 17-7-11 21:15
我嗰個由細到大都有工人服侍,而家40幾歲人連煲粥、洗米都唔識,什麼拖地、洗衫、燙衫就更加係半世人都冇做 ...
佢肯使錢,你都拒絕,咁呢個係你個人選擇,你包辦所有都冇得怨了


子爵府

積分: 10155


34#
發表於 17-8-9 15:28 |只看該作者
佢唔做就一齊唔好做,家務唔使日日做,等睇唔過眼果個做


子爵府

積分: 10155


33#
發表於 17-8-9 15:26 |只看該作者
本帖最後由 凍奶茶少奶 於 17-8-9 15:27 編輯
tansyneko 發表於 17-7-11 13:29
咁佢可能覺得唔公平,佢出外做嘢,你應負責哂家中事務,咁佢返到屋企就要好似大爺咁服侍佢 ...

Del


男爵府

積分: 8879


32#
發表於 17-8-9 11:23 |只看該作者
hoganbaby 發表於 17-8-9 11:08
講得好鬼有道理

我眼見我爸同我媽都係咁,咁我同老公拍拖既時候就開始教老公做個錫老婆既男人,點知我媽話做咩教到個老公咩都做


男爵府

積分: 5789


31#
發表於 17-8-9 11:20 |只看該作者

回覆樓主

我唔會縱容到我老公咁,想有人服侍,返去奶奶度住,一世唔好娶老婆


公爵府

積分: 27460


30#
發表於 17-8-9 11:08 |只看該作者
shannon_fky4186 發表於 17-7-11 11:07
你老公應該係有你服侍慣左。

即係你服侍老公99次,有1次無服侍就覺得你罪犯滔天。

講得好鬼有道理

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo