母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 160


1#
發表於 17-7-11 16:29 |只看該作者
我細佬六個月,最近一個星期,唔多肯飲,一日最多四五餐,仲要有時比佢,佢都哭住推開我,我想問人奶b會有厭奶期嗎?因為哥哥一向都唔好奶,所以我想知有無人有咁的經驗?謝謝各位


別墅

積分: 957


12#
發表於 17-7-22 21:36 |只看該作者
Gokuma_vickee 發表於 17-7-19 23:02
我次次泵出來都係倒,屋企個冰箱無位擺,太細個,唔可以單獨放奶,而我自己總覺得d奶無單獨放會好唔衛生, ...

拎黎整人奶皂或者比呀b浸浴都得呀


水晶宮

積分: 52654


11#
發表於 17-7-21 02:29 |只看該作者
Gokuma_vickee 發表於 17-7-19 23:02
我次次泵出來都係倒,屋企個冰箱無位擺,太細個,唔可以單獨放奶,而我自己總覺得d奶無單獨放會好唔衛生, ...
嘩真係好晒呀, 如果殖櫃無獨立位既, 其實搵返一格放都OK, D奶袋再用密實盒放內擺雪櫃都OK呀, 再唔係拎去沖涼都好, 我真心唔會咁樣捨得拎去倒...
其實再唔係去買個迷你殖櫃仔放都OK (類似酒店既MINI BAR), 我屋企雪櫃都係無位擺野既, 我就係房擺左個雙門雪櫃仔用黎擺奶樽、奶果D


複式洋房

積分: 160


10#
發表於 17-7-19 23:03 |只看該作者
wb128720 發表於 17-7-19 22:12
我女而家七個月,嚟緊仲會唔會厭奶㗎?之前一直都冇㗎

我都唔知,係細佬最近唔食奶,先覺得會唔會係厭奶期


複式洋房

積分: 160


9#
發表於 17-7-19 23:02 |只看該作者
Chirley 發表於 17-7-13 10:45
係呀, 照汞出黎KEEP 住你自己既身體既人奶供應, 同時亦照俾奶俾BB, 但你怕浪費既可以俾少D, 佢唔夠先再俾.. ...

我次次泵出來都係倒,屋企個冰箱無位擺,太細個,唔可以單獨放奶,而我自己總覺得d奶無單獨放會好唔衛生,所以我都係倒咗佢,超級嗮(emoji)(emoji)


大宅

積分: 1115


8#
發表於 17-7-19 22:12 |只看該作者
我女而家七個月,嚟緊仲會唔會厭奶㗎?之前一直都冇㗎


水晶宮

積分: 52654


7#
發表於 17-7-13 10:45 |只看該作者
Gokuma_vickee 發表於 17-7-12 22:13
同埋我想請問,咁如果佢厭奶,無之前咁肯食,係唔係要泵出來,保持奶量
...
係呀, 照汞出黎KEEP 住你自己既身體既人奶供應, 同時亦照俾奶俾BB, 但你怕浪費既可以俾少D, 佢唔夠先再俾...汞出黎D奶放雪櫃KEEP

之前我仔厭奶左差不多成個月, 後來正常返, 之後慢慢大時亦大食左。原先我個雪櫃係俾我打爆左咖, 而家細仔7個幾月D存貨只有1、2日加上我既奶量亦少左, 好快唔夠就要補粉啦..


複式洋房

積分: 160


6#
發表於 17-7-13 00:08 |只看該作者
jwingbb 發表於 17-7-12 22:37
我個女啱啱先經歷咗一星期厭奶,我係泵媽照返原本個時間泵奶

我之前一路係全埋身,係頭三個月有泵過後就無泵了,睇來要勤力d泵翻了,謝謝你!


大宅

積分: 1932


5#
發表於 17-7-12 22:37 |只看該作者

回覆樓主:

我個女啱啱先經歷咗一星期厭奶,我係泵媽照返原本個時間泵奶


複式洋房

積分: 160


4#
發表於 17-7-12 22:13 |只看該作者
Chirley 發表於 17-7-12 13:18
有, 我仔就8個月, 佢係3、4個月大時都係咁, 過一排正常返

同埋我想請問,咁如果佢厭奶,無之前咁肯食,係唔係要泵出來,保持奶量


複式洋房

積分: 160


3#
發表於 17-7-12 15:32 |只看該作者
Chirley 發表於 17-7-12 13:18
有, 我仔就8個月, 佢係3、4個月大時都係咁, 過一排正常返

好的,知道,等我無咁驚

點評

Chirley    發表於 17-7-12 15:50


水晶宮

積分: 52654


2#
發表於 17-7-12 13:18 |只看該作者
有, 我仔就8個月, 佢係3、4個月大時都係咁, 過一排正常返

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo