自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


伯爵府

積分: 15548


1#
發表於 17-7-13 19:54 |只看該作者
想佢可以保護自己,跆拳道/空手道/其他?


男爵府

積分: 5538


32#
發表於 17-7-15 18:18 |只看該作者
巴西柔術


子爵府

積分: 10218


31#
發表於 17-7-15 18:15 |只看該作者

回覆樓主:

我想問邊度有得學詠春、武術?


複式洋房

積分: 113


30#
發表於 17-7-15 18:02 |只看該作者
angela0228 發表於 17-7-13 19:54
想佢可以保護自己,跆拳道/空手道/其他?

一定係詠春


珍珠宮

積分: 30512

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 17-7-15 17:18 |只看該作者
angela0228 發表於 17-7-13 19:54
想佢可以保護自己,跆拳道/空手道/其他?

我女學跆拳道


水晶宮

積分: 70254

hashtag影視迷勳章


28#
發表於 17-7-15 13:44 |只看該作者
Wonderlady 發表於 17-7-14 12:51
你咁講又有少少覚。中國武術,洪拳嗰D梗係飛仔D,野性D。

日本嗰D正氣D,紀律D咁

我仔女都有學空手道。白人女人教練,但佢喺日本學藝,教法正宗,亦講求紀律。我對仔女,一入道場就鞠躬, 離開時要轉身面向道場鞠躬, 從未見過佢地咁守規矩


子爵府

積分: 12830

親子王國15週年勳章


27#
發表於 17-7-15 13:35 |只看該作者
bosch 發表於 17-7-14 16:13
係練柔道練到女仔大隻, 定係大隻既女仔因身形較優勝至鍾意玩柔道?

練到大隻


子爵府

積分: 12830

親子王國15週年勳章


26#
發表於 17-7-15 13:34 |只看該作者
howmuch 發表於 17-7-14 10:11
九龍公園有一班人練, 但確實唔知.
合氣道, 喜歡他們練習嚴肅, 實用.

請問有資料嗎?
柔道係攻擊性,合氣道係講自保


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


25#
發表於 17-7-14 17:00 |只看該作者
艾莉 發表於 17-7-14 16:28
練到好大隻, 係個膊好橫有肉..2頭肌都係
多謝解釋.


我更加想個女去學.

而家我大仔係同班中第二高級數但年紀細又矮, 同同學練習時仲未夠力"撻" 到對方. 希望佢第日會好d.


子爵府

積分: 14437


24#
發表於 17-7-14 16:28 |只看該作者
bosch 發表於 17-7-14 16:13
係練柔道練到女仔大隻, 定係大隻既女仔因身形較優勝至鍾意玩柔道?
練到好大隻, 係個膊好橫有肉..2頭肌都係


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


23#
發表於 17-7-14 16:13 |只看該作者
艾莉 發表於 17-7-14 11:18
女仔, 詠春喇~
柔道, 我老公有教練牌都唔教個女, 佢話玩玩下就得..認真練女仔會好大隻喎;咁我見佢D師姐都係 ...

係練柔道練到女仔大隻, 定係大隻既女仔因身形較優勝至鍾意玩柔道?


子爵府

積分: 12838


22#
發表於 17-7-14 14:13 |只看該作者
我以前學空手道, 貪佢手腳並用, 可以當做運動,強身健體同有小小保護自己既本錢.

試過有次放學同成班師兄弟一齊食埋糖水, 返到自己幢大廈係晚上11點, 有個男人尾隨我入lift, 又唔按樓層仲要偷偷地望我同淫笑. 好彩果時已經學到中級, 我於是扮開袋攞野, 特登俾佢見到我套袍同帶. 佢見到後有D反應,電梯門一開佢即刻行左出去, 然後係後樓梯走左.

我都想我個女學功夫, 唔係空手道都無問題, 可惜佢無興趣學功夫


水晶宮

積分: 60629


21#
發表於 17-7-14 12:53 |只看該作者

回覆樓主

Fing春


男爵府

積分: 7946


20#
發表於 17-7-14 12:51 |只看該作者
小華子 發表於 17-7-14 11:13
我覺得日本嘅武術正氣啲,我指師傅。
我中日都學過,中嗰啲有啲係爛仔背景,選擇時要小心。
...

你咁講又有少少覚。中國武術,洪拳嗰D梗係飛仔D,野性D。

日本嗰D正氣D,紀律D咁


水晶宮

積分: 63050

畀面勳章


19#
發表於 17-7-14 12:45 |只看該作者

回覆樓主

跆拳道


水晶宮

積分: 56956


18#
發表於 17-7-14 11:38 |只看該作者
艾莉 發表於 17-7-14 11:18
女仔, 詠春喇~
柔道, 我老公有教練牌都唔教個女, 佢話玩玩下就得..認真練女仔會好大隻喎;咁我見佢D師姐都係 ...

是不是詠春, 我冇意見....

但柔道, 我認同你老公, 我同樣有教練資格.


珍珠宮

積分: 34217

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


17#
發表於 17-7-14 11:31 |只看該作者

回覆樓主

詠春,女仔真係唔好練功夫,變大隻女。


子爵府

積分: 14437


16#
發表於 17-7-14 11:18 |只看該作者
女仔, 詠春喇~
柔道, 我老公有教練牌都唔教個女, 佢話玩玩下就得..認真練女仔會好大隻喎;咁我見佢D師姐都係好大件頭下.


公爵府

積分: 29014


15#
發表於 17-7-14 11:13 |只看該作者

回覆樓主

我覺得日本嘅武術正氣啲,我指師傅。
我中日都學過,中嗰啲有啲係爛仔背景,選擇時要小心。


珍珠宮

積分: 47069

畀面勳章


14#
發表於 17-7-14 11:01 |只看該作者

回覆樓主:

梗係詠春啦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo