自由講場

跳至

首頁

尾頁
   25


子爵府

積分: 14838


1#
發表於 17-7-15 10:29 |只看該作者
不夠分入8大,想問下讀副學士,高級文憑,再入返8大學位課程的機會大嗎?

你們有仔女或朋友仔女的經驗分享嗎? 謝謝!

點評

leung2888    發表於 17-7-15 10:49


子爵府

積分: 14838


57#
發表於 17-7-15 18:55 |只看該作者
winwinkaty 發表於 17-7-15 17:03
我姪仔舊年就係唔多分直入中學,讀咗一年副學士,今年夠分理工收咗,加油呀!肯努力就有機會成功!
...

多謝你啊


水晶宮

積分: 74638


56#
發表於 17-7-15 18:27 |只看該作者
那些花兒 發表於 17-7-15 18:18
要夠外向,因為要成日做group projects,成日要問老師野,要同同學一齊做,唔似中學咁自己讀自己啲野
...
而家高中課程都好多Group project做,遇到有坦己& free rider 同組就慘


珍珠宮

積分: 41853

開心吸收勳章


55#
發表於 17-7-15 18:24 |只看該作者
龜精靈 發表於 17-7-15 10:39
我自己係

不過就算差少少,入8大自資學位既都好多,出黎我唔覺大分別(反而自身能力更重要)



違規內容


禁止訪問

積分: 8395


54#
發表於 17-7-15 18:18 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74638


53#
發表於 17-7-15 18:17 |只看該作者
appleyuen 發表於 17-7-15 17:58
本帖最後由 appleyuen 於 17-7-15 17:58 編輯

係咪副學士gpa同大學嘅gpa計法唔同㗎?
我唔清楚,或者AD 課程內容淺啲,只要努力肯做paper 同Group Project 時落足料應該唔難攞分的,
當然Degree 有3.8 以上真係First hon 都攞到


琥珀宮

積分: 189149

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


52#
發表於 17-7-15 17:58 |只看該作者
上校車 發表於 17-7-15 17:48
真係要好努力先有呢個成績,我請人時見好多GPA 3 ,竟然也見得2.4分,
3 呢個成績要直上本部係唔得,
有3.8 ...

本帖最後由 appleyuen 於 17-7-15 17:58 編輯

係咪副學士gpa同大學嘅gpa計法唔同㗎?


水晶宮

積分: 74638


51#
發表於 17-7-15 17:48 |只看該作者
appleyuen 發表於 17-7-15 17:43
GPA3.8好高喎,如果大學3.8可以拎first hon
真係要好努力先有呢個成績,我請人時見好多GPA 3 ,竟然也見得2.4分,
3 呢個成績要直上本部係唔得,
有3.8 就好穩陣



琥珀宮

積分: 189149

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


50#
發表於 17-7-15 17:43 |只看該作者
Hoining 發表於 17-7-15 11:14
朋友個仔舊年讀咗1年ASSO, 今年6月有2間大學比offer佢,但佢好似GPA拎3.8

GPA3.8好高喎,如果大學3.8可以拎first hon


水晶宮

積分: 74638


49#
發表於 17-7-15 17:42 |只看該作者
通常一班裡面有2-3 個係最突出,
睇得出係DSE失手

GPA 如果有3.7-3.8 就最穩陣(4 分滿分)
如果GPA 4.5 滿分既話最好有爆4


男爵府

積分: 6181


48#
發表於 17-7-15 17:39 |只看該作者

回覆樓主:

我阿女d同學差不多個個讀完副學士都上返大學,多數就入城市大學,我眼見只係真係無心機讀個d入唔番姐。


伯爵府

積分: 18344


47#
發表於 17-7-15 17:37 |只看該作者
只要GPA夠好,一定升到
當然要比心機讀
我當年d朋友升到
Gpa有成3.5-4滿分
不過佢地會考都起碼16分
只係衰高考


男爵府

積分: 5404


46#
發表於 17-7-15 17:25 |只看該作者
mocha_y 發表於 17-7-15 15:22
好多都讀Top up入返自資課程,出路都唔差。
校院生活就是這幾年,供到我會供上去。
在Campus也是一個體驗。 ...

完全同意!供到,佢又想讀一定供!
唔好聽啲人話讀完搵得萬零蚊不如早啲出來做嘢好過??!!
書讀咗一定有用嘅!前提是真係要有心讀!
與智者為伍 與善者同行


大宅

積分: 3542


45#
發表於 17-7-15 17:21 |只看該作者
aeiou_drm 發表於 17-7-15 10:29
不夠分入8大,想問下讀副學士,高級文憑,再入返8大學位課程的機會大嗎?

你們有仔女或朋友仔女的經驗分享 ...

朋友個女,讀副學士之後科技大學收佢,點知轉頭連理大都收佢。

佢已畢業,在外國領事館做


大宅

積分: 3755


44#
發表於 17-7-15 17:03 |只看該作者
winwinkaty 發表於 17-7-15 17:03
我姪仔舊年就係唔多分直入中學,讀咗一年副學士,今年夠分理工收咗,加油呀!肯努力就有機會成功!
...

直入大學先岩


珍珠宮

積分: 39556


43#
發表於 17-7-15 17:03 |只看該作者
crystalcbh 發表於 17-7-15 16:58
讀到幾時

咪就係讀到比唔起學費/ 讀到已經升左上高層囉! 學歷“扁”值吖嘛


大宅

積分: 3755


42#
發表於 17-7-15 17:03 |只看該作者

回覆樓主

我姪仔舊年就係唔多分直入中學,讀咗一年副學士,今年夠分理工收咗,加油呀!肯努力就有機會成功!


珍珠宮

積分: 39556


41#
發表於 17-7-15 17:00 |只看該作者
Luffy007 發表於 17-7-15 16:10
不是想撥冷水,見到政府三萬元資助都冇副學士份,連教育局長都話副學士定位要重新檢討,似乎未來副學士都會 ...

唔再有資助另一事,只要掛住POLY U speed, HKU space個名根本唔會無學生,只係無資助,成本會轉嫁到學費上,只要大學一日係呢個課程上賺到錢,唔資助一樣照開! 副學士根本係大學生產出黎嘅,只要副學士保証到某%嘅學生入得返大學本部,大把人爭崩頭冲去讀


大宅

積分: 4909


40#
發表於 17-7-15 16:58 |只看該作者
KTKTKT5 發表於 17-7-15 16:50
top up / 校外進修課程 part time degree, 再唔得(正常應該唔會唔得) 就由校外進修課程嘅Cert /Dip/High d ...

讀到幾時


珍珠宮

積分: 39556


39#
發表於 17-7-15 16:50 |只看該作者
crystalcbh 發表於 17-7-15 16:27
讀完副學士入唔倒八大。咁通常會再讀乜嘢?

本帖最後由 KTKTKT5 於 17-7-15 17:07 編輯

top up / 校外進修課程 part time degree, 再唔得(正常應該唔會唔得) 就由校外進修課程嘅Cert /Dip/High dip/degree / master / postgrad, 宜家唔同我地嗰代喇,除左醫科/護士/教育外,只要有張CE/DSE Cert, 唔係畢業生/進修人仕冇得讀,宜家多課程多到冇咁多人讀

呢個時代同我哋個代相反,我地係怕無學校收,公司招聘最怕無人黎! 宜家係學校多到怕無學生,公司招聘黎一堆大學生! 我地細個坐飛機要靠自己出黎做野儲錢/去工幹。宜家d細路離島都未去過就已坐飛機旅行/中學就出國讀書,屋企冇供就靠work holiday去地球另一邊,真係世界變!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo