自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


伯爵府

積分: 16810


1#
發表於 17-7-15 18:28 |只看該作者
管理處說下層單位廁所頂濕,懷疑我單位漏水,但我我廁所天花頂也漏水,我返懷疑是上層漏水往下層,因為佢投訴時剛巧我全家不在····我說我不是不肯維修,只想攪清楚事情先维修,免得花錢翻土原來無漏水。正常程序應該我自己找師傅驗或管理處找師傅驗?他說如果驗他會找食環處驗。他這樣做是否正確?最另我勞氣是我問管理處有無出信比上層,佢說因為我面積當時問題不嚴重,只記錄了事。


伯爵府

積分: 16810


4#
發表於 17-7-15 19:01 |只看該作者
chemlo0920 發表於 17-7-15 18:32
管理處應該會在你單位倒有色水,睇吓下層D水有冇色,有就係你單位漏水。

你都可以投訢上面,管理處又會上 ...

但倒顏色水只可測驗到去水,咁食水又怎樣測試?


子爵府

積分: 13098

2024年龍年勳章


3#
發表於 17-7-15 18:32 |只看該作者

回覆樓主:

管理處應該會在你單位倒有色水,睇吓下層D水有冇色,有就係你單位漏水。

你都可以投訢上面,管理處又會上上層試水。

其實你同上層都可同樣漏水的


男爵府

積分: 5017


2#
發表於 17-7-15 18:30 |只看該作者

回覆樓主:

Yes, 搵食環,佢地會倒色水測試


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo