夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 30790


1#
發表於 17-7-16 12:56 |只看該作者
請問知道情序如何?
想單方面申請離婚,謝!


大宅

積分: 4048


68#
發表於 17-7-19 00:10 |只看該作者
思樂冰 發表於 17-7-18 18:56
今日一堆訊息,又收數佬上門,又其他債主咁,我連覆都費事!越來越誇張!
...

速逃!
搬屋換電話!

小心財物!


侯爵府

積分: 24127


67#
發表於 17-7-18 23:31 |只看該作者
思樂冰 發表於 17-7-18 18:56
今日一堆訊息,又收數佬上門,又其他債主咁,我連覆都費事!越來越誇張!
...

感覺你c6似愛情騙子,一步步引你入陷阱,最後蠶食你財産。

你最好暗地裡揾律師辦離婚,表面上不動聲色,慢慢疏遠佢,最好係搬屋改電話


珍珠宮

積分: 30790


66#
發表於 17-7-18 20:31 |只看該作者
Lorican 發表於 17-7-18 16:18
小心自己d財產

Sure thx!


珍珠宮

積分: 30790


65#
發表於 17-7-18 18:56 |只看該作者
tommy715 發表於 17-7-18 16:20
嘩真是睇到又煩又心塞,樓主你真的要小心行事,恐怕个台灣佬冇咁順攤,願主保佑你两母子平安!

...

今日一堆訊息,又收數佬上門,又其他債主咁,我連覆都費事!越來越誇張!


珍珠宮

積分: 30790


64#
發表於 17-7-18 18:54 |只看該作者
章魚妹妹 發表於 17-7-18 16:19
好恐怖,媽寶一名,真係有其母必有其子,我朋友都再嫁台男,聽落都係麻麻,希望朋友會幸福。
...

媽寶加一個蠻不講理既99


珍珠宮

積分: 30790


63#
發表於 17-7-18 18:46 |只看該作者
yubiwa310 發表於 17-7-18 15:34
老老實實,佢咁借錢法要唔要你還,或者分你身家

真心,祝你離婚成功! ...

我啋佢都傻,一家咁自我中心,連兩個家姐都䄂手旁觀,佢地冇當我自己人,我更加唔會幫


男爵府

積分: 6304


62#
發表於 17-7-18 16:20 |只看該作者

回覆:單方面申請離婚

嘩真是睇到又煩又心塞,樓主你真的要小心行事,恐怕个台灣佬冇咁順攤,願主保佑你两母子平安!


男爵府

積分: 8319


61#
發表於 17-7-18 16:19 |只看該作者
思樂冰 發表於 17-7-16 19:12
本帖最後由 思樂冰 於 17-7-16 19:16 編輯

原來飛黎嗰陣已經欠落周身債,之後番到台灣又話比業主趕出街 ...

好恐怖,媽寶一名,真係有其母必有其子,我朋友都再嫁台男,聽落都係麻麻,希望朋友會幸福。


珍珠宮

積分: 31362


60#
發表於 17-7-18 16:18 |只看該作者

回覆樓主:

小心自己d財產


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


59#
發表於 17-7-18 15:34 |只看該作者

回覆樓主:

老老實實,佢咁借錢法要唔要你還,或者分你身家

真心,祝你離婚成功!
大家好,我是子悠~~


翡翠宮

積分: 75393


58#
發表於 17-7-18 14:11 |只看該作者

回覆樓主

勁怪喎成家人
早走早著呀

你小心D 呀


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


57#
發表於 17-7-18 00:01 |只看該作者

回覆樓主

你點識佢架?拍左拖幾耐結婚?冇理由佢地2母子咁奇奇怪怪你唔擦覺,當初好正常嗎?可能佢前妻都係怕左佢地先走。


珍珠宮

積分: 30790


56#
發表於 17-7-17 23:59 |只看該作者
虫虫主人 發表於 17-7-17 23:58
樓主好似在香港做生意?

冇做了


子爵府

積分: 12237


55#
發表於 17-7-17 23:58 |只看該作者
樓主好似在香港做生意?


珍珠宮

積分: 30790


54#
發表於 17-7-17 23:39 |只看該作者
cy101 發表於 17-7-17 23:09
大肚? 個男人想綁住妳咁款! 佢無安全感? 想你無得走番HK? 想你同佢生個仔?(本身個仔唔係跟佢), 想你照顧埋 ...

想照顧佢阿媽絕對係佢心願,如果唔係佢阿媽咁衰,我已經過左去生活,佢咁既性格,兩母子相依為命罷啦


象牙宮

積分: 213722

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


53#
發表於 17-7-17 23:09 |只看該作者
思樂冰 發表於 17-7-17 22:46
本帖最後由 思樂冰 於 17-7-17 22:49 編輯

自從我適應唔到台灣,佢方寸大亂,之後情緒就開始越來越錯啦 ...
大肚? 個男人想綁住妳咁款! 佢無安全感? 想你無得走番HK? 想你同佢生個仔?(本身個仔唔係跟佢), 想你照顧埋佢阿媽? 想你D錢? 佢開邊瓣?


珍珠宮

積分: 30790


52#
發表於 17-7-17 22:46 |只看該作者
chillimom 發表於 17-7-17 22:30
其實當初你為何嫁佢?

本帖最後由 思樂冰 於 17-7-17 22:49 編輯

自從我適應唔到台灣,佢方寸大亂,之後情緒就開始越來越錯啦。佢阿媽煩到連佢d信又拆,講電話又偷聽,佢同我講電話都要落樓下公園!但佢又唔可以扔底個老母喺台灣(因為佢得一丶二成視力),不過近排已經差不多全盲!但最過分嘅係連個仔飛過來香港兩日都要詐型!好過份!
其實我都冇心同佢搶個仔,佢個仔成日想我大肚,我死都唔肯,要搶我做咩唔肯陀BB姐,我寧願等到更年期


珍珠宮

積分: 30790


51#
發表於 17-7-17 22:39 |只看該作者
chillimom 發表於 17-7-17 22:30
其實當初你為何嫁佢?

當初正常好多,好錫我好關心我!d朋友仲話我好幸福其實講真本來我都諗住跟住佢係台灣生活架!但點知個99真係好難頂!所以我決定喺香港,之後發覺佢阿媽對屋企嘅嘢大大小小都係佢做決定,我越來越反感。完全當我透明,令我連飛去短聚都唔想!


珍珠宮

積分: 30790


50#
發表於 17-7-17 22:35 |只看該作者
mini1204 發表於 17-7-17 22:08
梗係吾好理啦,一陣佢帶埋兩個細既連埋D債一齊黎投靠你……就真係一一一一一一家團圓
...

佢阿媽對我好差,之前我喺台灣母親節嗰陣我買咗個手袋送俾佢,佢完全係好高姿態咁樣一句多謝都冇講到!我嫁俾佢個仔啊連一粒戒指仔都!乜都冇仲覺得我好似佢個仔啲錢咁!冇存款冇車冇樓既人,我只係因為對我好已經夠!我自己有車有樓,驚都我驚先啦,佢老母冇腦嫁!
投靠我一定唔會,因為佢老母寧願捉住個仔瞓街都唔寧願個仔嚟香港嘅!好媽媽黎嫁!只顧自己!有仔有孫喺身邊就得嫁啦!自私到嘔!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo