母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2183


1#
發表於 17-7-17 13:34 |只看該作者
係咪無論在職定全職媽媽都要買泵奶器嫁?
因為我打算係全職媽媽埋身喂
如果要買泵奶器, 買邊隻好, 係咪有分size嫁?
新手第1胎咩都唔識, 請幫幫忙


侯爵府

積分: 21054


11#
發表於 17-7-23 19:57 |只看該作者
買!平平地買部優合以防萬一!個陣我生完勁谷奶 即用優合泵鬆小小 如果唔係我應該會塞死左 始終手擠好攰


子爵府

積分: 10607


10#
發表於 17-7-18 12:37 |只看該作者

回覆樓主

我大仔個陣都諗住全埋身,點知出世因為一些原因送左去兒科,當然一開始用手擠。但順左之後,我就用泵泵奶送去醫院

我係用優合加spectra配件,價錢唔算好貴。但至少有咩變化都唔需要撲頻

我大仔個陣唔可以跟我出院,我要臨急去買泵


複式洋房

積分: 462


9#
發表於 17-7-18 00:44 |只看該作者
suki_chow0304 發表於 17-7-17 21:47
咁放完入樽係咪直接放入雪櫃?
都要飲時直接坐熱之後用樽比BB飲?
你買左咩奶樽比BB?

係呀,飲時用暖水座熱,唔好用太熱嘅水,會破壞人奶入面嘅營養
我用nuk


大宅

積分: 2183


8#
發表於 17-7-17 21:47 |只看該作者
520circle 發表於 17-7-17 16:42
我連奶袋都無買,因為無儲奶,bb全日放題,想飲就餵,咁樣可以做到供求平衡,唔會谷到石頭胸,又唔會唔夠 ...

咁放完入樽係咪直接放入雪櫃?
都要飲時直接坐熱之後用樽比BB飲?
你買左咩奶樽比BB?


複式洋房

積分: 462


7#
發表於 17-7-17 16:42 |只看該作者
suki_chow0304 發表於 17-7-17 16:33
回覆 520circle 的帖子

係啦, 我就係驚買左返黎得個擺字

我連奶袋都無買,因為無儲奶,bb全日放題,想飲就餵,咁樣可以做到供求平衡,唔會谷到石頭胸,又唔會唔夠奶俾佢飲


複式洋房

積分: 462


6#
發表於 17-7-17 16:38 |只看該作者
我直接擠入樽,叫老公幫手攞住個樽會方便擠啲,因為兩隻手擠會快啲


大宅

積分: 2183


5#
發表於 17-7-17 16:33 |只看該作者
回覆 520circle 的帖子

係啦, 我就係驚買左返黎得個擺字
用手擠係擠係個奶樽到定係個奶袋到嫁?
咁奶樽奶袋係咪1定要買


複式洋房

積分: 462


4#
發表於 17-7-17 16:30 |只看該作者
我2個都係全埋身,無買泵,有需要時就用手擠出來

個人覺得如果全埋身,買泵係多餘嘅


大宅

積分: 2183


3#
發表於 17-7-17 14:11 |只看該作者
回覆 lobb2015 的帖子

有無話邊隻好?


別墅

積分: 781


2#
發表於 17-7-17 14:02 |只看該作者
suki_chow0304 發表於 17-7-17 13:34
係咪無論在職定全職媽媽都要買泵奶器嫁?
因為我打算係全職媽媽埋身喂
如果要買泵奶器, 買邊隻好, 係咪有分s ...

要買。用來增加產量或樽餵用。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo