母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   5


大宅

積分: 1164

開心吸收勳章


1#
發表於 17-7-18 20:05 |只看該作者
本帖最後由 蘿白白 於 17-7-18 20:08 編輯

各位媽媽我想問如果人奶放喺普通雪櫃入邊可以放幾耐?
如果同一日泵嘅奶可唔可以放入同一個樽入邊喔?如果雪奶要飲係咪要早一日拎番落去解凍喔?


複式洋房

積分: 170


12#
發表於 17-7-21 17:05 |只看該作者
Chirley 發表於 17-7-19 15:36
剛擠出的母乳在室溫下可保存約4小時, 放雪櫃2-4度既可以放約4、5日, 同一日汞既都要放到凍左差不多溫度先可 ...

請問室溫下保存的奶系咪直接飲就得啦


水晶宮

積分: 52654


11#
發表於 17-7-21 16:18 |只看該作者
Bitch0101 發表於 17-7-21 12:53
如果唔同一日bump 既奶,即使同一溫度都唔可以倒埋一齊?
同一日汞既, 你係雪櫃放到同一個溫度係可以倒埋一齊咖, 就算係唔同一日都可以, 當然理論上梗係時間愈近愈好。 只係如果你上次汞完放緊係雪櫃既, 你而家汞完果d唔可以即時將佢地溝埋一齊, 要放埋雪櫃放左先


大宅

積分: 4054

育兒性格勳章


10#
發表於 17-7-21 12:53 |只看該作者
Chirley 發表於 17-7-19 15:36
剛擠出的母乳在室溫下可保存約4小時, 放雪櫃2-4度既可以放約4、5日, 同一日汞既都要放到凍左差不多溫度先可 ...

如果唔同一日bump 既奶,即使同一溫度都唔可以倒埋一齊?


伯爵府

積分: 15108


9#
發表於 17-7-21 08:43 |只看該作者

回覆樓主:

話就話5日,不過我自己唔會放多過72小時
如果一開始已經預計會多咗,不如直接做冰奶啦


水晶宮

積分: 52654


8#
發表於 17-7-21 02:30 |只看該作者
蘿白白 發表於 17-7-19 16:57
我用medela
可以先試下拆開再重新安裝, 再唔得就拎返去你買果度問下


珍珠宮

積分: 31960

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


7#
發表於 17-7-20 23:06 |只看該作者

回覆樓主

健康院書仔有寫雪格儲存5-8日,一般安全起見都係5日而冰奶就3個月,獨立冰格可以去到半年
雪奶係指4度雪櫃,如果冰奶可早一日拎去雪格溶,味道會比較蘇,或者直接拎出黎係水喉下沖水溶奶,無咁蘇。冰奶由離開冰格起計24小時內飲
如奶泵吸力有變,可以檢下配件有無爛,或者試下拆開再重新安裝
分享:愛遊泰(內有曼谷芭堤雅清邁資料)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14416337&fromuid=956408


大宅

積分: 1164

開心吸收勳章


6#
發表於 17-7-19 16:57 |只看該作者
Chirley 發表於 17-7-19 16:45
唔知你用邊隻啵我用優合8004, 有時都會覺得好似無力咁,
咁我會check下汞下面個利睇下實唔實

我用medela


水晶宮

積分: 52654


5#
發表於 17-7-19 16:45 |只看該作者
蘿白白 發表於 17-7-19 16:18
我發現有時個泵好似無力敢,你地有無敢既問題喔
唔知你用邊隻啵我用優合8004, 有時都會覺得好似無力咁,
咁我會check下汞下面個利睇下實唔實



大宅

積分: 1164

開心吸收勳章


4#
發表於 17-7-19 16:18 |只看該作者
Chirley 發表於 17-7-19 15:36
剛擠出的母乳在室溫下可保存約4小時, 放雪櫃2-4度既可以放約4、5日, 同一日汞既都要放到凍左差不多溫度先可 ...

我發現有時個泵好似無力敢,你地有無敢既問題喔


水晶宮

積分: 52654


3#
發表於 17-7-19 15:36 |只看該作者
蘿白白 發表於 17-7-18 20:05
各位媽媽我想問如果人奶放喺普通雪櫃入邊可以放幾耐?
如果同一日泵嘅奶可唔可以放入同一個樽入邊喔?如果 ...
[size=14.592px]剛擠出的母乳在室溫下可保存約4小時, 放雪櫃2-4度既可以放約4、5日, 同一日汞既都要放到凍左差不多溫度先可以溝埋一齊, 即你汞完後要先放雪櫃, 等佢凍晒同其他既溫度一樣, 咁你就可以將佢地溝埋一個杯內啦

[size=14.592px]如果係雪奶當然係早d放返落下面雪櫃會好d


複式洋房

積分: 106


2#
發表於 17-7-18 23:54 |只看該作者

回覆樓主

同問 我都想知
我今日第4日 仲係好少好少咁草起 倒埋落同一個奶樽到雪入雪櫃
我都驚唔可以咁溝埋 因為bb未出院而呢啲又係初乳想keep起

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo