自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   14


大宅

積分: 3678


1#
發表於 17-7-22 09:10 |只看該作者
琴日去711 scan code入左錢,點解俾錢個時用唔到既?有無JM試過??


大宅

積分: 2494


33#
發表於 17-7-26 10:08 |只看該作者

回覆樓主

而家手機都咁方便!會淘好多冇謂野~(emoji)


大宅

積分: 3678


32#
發表於 17-7-26 06:26 |只看該作者
chrischung 發表於 17-7-25 23:03
不如你註銷個account 再開一個新

用慣左廢事再開lu


大宅

積分: 2744

畀面勳章


31#
發表於 17-7-25 23:09 |只看該作者

回覆樓主:

我都想問, 香港支付寶 我加咗中銀信用咭, 但淘寶時唔識點用


大宅

積分: 1002


30#
發表於 17-7-25 23:03 |只看該作者
pigpig28 發表於 17-7-24 18:24
無吖都做唔到d咩,佢無錢俾個交易都自動關閉左自從個次之後我用信用卡都會小心d,可能係我唔好彩囉 ...

不如你註銷個account 再開一個新


大宅

積分: 3678


29#
發表於 17-7-24 18:24 |只看該作者
chrischung 發表於 17-7-24 17:01
咁恐怖? 咁你之後點做呀

無吖都做唔到d咩,佢無錢俾個交易都自動關閉左自從個次之後我用信用卡都會小心d,可能係我唔好彩囉


大宅

積分: 1002


28#
發表於 17-7-24 17:01 |只看該作者
pigpig28 發表於 17-7-24 06:29
同你諗法一樣又係唔想認證同加信用卡,我曾經俾人入侵過我淘寶account,佢擺左幾千蚊野去shopping cart吖 ...

咁恐怖? 咁你之後點做呀


大宅

積分: 3678


27#
發表於 17-7-24 06:29 |只看該作者
chrischung 發表於 17-7-24 01:43
我都係啱啱學,因為不考慮認證同信用卡,所以決定用支付寶 開頭以為自己用香港版所以唔得,原來咁深奧的 : ...

同你諗法一樣又係唔想認證同加信用卡,我曾經俾人入侵過我淘寶account,佢擺左幾千蚊野去shopping cart吖,好彩當時我戶口無錢同埋我無加信用卡咋所以就驚左,而家就真係買幾多錢先入幾錢咁囉


大宅

積分: 1002


26#
發表於 17-7-24 01:43 |只看該作者
pigpig28 發表於 17-7-23 16:57
都要你肯回應我先知架我開頭搞到以為要認證先得,但佢又唔俾我認證,搞左成晚都唔得,可能我又唔熟 ...

我都係啱啱學,因為不考慮認證同信用卡,所以決定用支付寶 開頭以為自己用香港版所以唔得,原來咁深奧的


大宅

積分: 1002


25#
發表於 17-7-24 01:27 |只看該作者

回覆樓主

https://muous.blogspot.hk/2016/10/alipay-hk.html?m=1

我參考呢度 希望幫到你


大宅

積分: 3542


24#
發表於 17-7-23 23:36 |只看該作者
chrischung 發表於 17-7-23 15:08
唔駛客氣 我都試過 我都是上網睇人地講至知 幫到你就好 happy shopping
...

請問我用淘寶入面右邊個支付寶去7仔入$,之後比$ 時佢話要入密碼?我試過入淘寶apps 及另外支付寶個apps 既密碼佢都話吾啱,之後要我打電話去問,後尾佢要我比ID copy , 入$ 時有show 電話號碼的收據(7仔收據係冇show 電話號碼的)及最好入埋信心咭資料添,咁先會幫我整,你們係咪咁嫁?


瑪瑙宮

積分: 133372


23#
發表於 17-7-23 20:41 |只看該作者
pigpig28 發表於 17-7-23 20:04
唔好意思,lee層我就唔知啊

你帮我問一下


大宅

積分: 3678


22#
發表於 17-7-23 20:04 |只看該作者
tkop 發表於 17-7-23 18:29
點解我反而用唔到信用卡,要去入錢用餘額

唔好意思,lee層我就唔知啊


瑪瑙宮

積分: 133372


21#
發表於 17-7-23 18:29 |只看該作者
pigpig28 發表於 17-7-23 16:57
都要你肯回應我先知架我開頭搞到以為要認證先得,但佢又唔俾我認證,搞左成晚都唔得,可能我又唔熟 ...

點解我反而用唔到信用卡,要去入錢用餘額


大宅

積分: 3678


20#
發表於 17-7-23 16:57 |只看該作者
chrischung 發表於 17-7-23 15:08
唔駛客氣 我都試過 我都是上網睇人地講至知 幫到你就好 happy shopping
...

都要你肯回應我先知架我開頭搞到以為要認證先得,但佢又唔俾我認證,搞左成晚都唔得,可能我又唔熟啦,不嬲都用開pps俾錢,諗住用hk支付寶俾慳返手續費嘛


大宅

積分: 1002


19#
發表於 17-7-23 15:08 |只看該作者
pigpig28 發表於 17-7-23 10:18
我再試過你lee個方法,得左啦!!唔該哂

唔駛客氣 我都試過 我都是上網睇人地講至知 幫到你就好 happy shopping


水晶宮

積分: 52143

減齡達人勳章


18#
發表於 17-7-23 11:18 |只看該作者
sochui 發表於 17-7-23 10:29
可以選香港支付寶先行?

我都唔知究竟有冇得揀HK扣先。


水晶宮

積分: 54065


17#
發表於 17-7-23 10:29 |只看該作者
野原美冴 發表於 17-7-23 10:15
我淘寶係大陸支付寶和HK支付寶都有喎,淘寶比錢時,如果大陸支付寶有餘額,就一定自動先扣,無就自動扣HK ...

可以選香港支付寶先行?


大宅

積分: 3678


16#
發表於 17-7-23 10:24 |只看該作者

回覆樓主

我搞掂左啦各位JM,我係無登記信用卡都用到,我既情況正如以上有位JM所講,我應該係711入錢前,已經喺天貓拍左件但未俾錢,咁我照JM方法取消件再重新拍,佢就自動幫我load到去HK支付寶俾錢啦!咁當然餘額不足既都要登記返信用卡,不過我就係唔想登記信用卡咁煩lu!


大宅

積分: 3678


15#
發表於 17-7-23 10:18 |只看該作者
chrischung 發表於 17-7-23 09:55
你落單前未download 支付寶同充值的話,嗰啲單係比唔到的,你試下取消佢地再拍

不用認證,不用綁信用卡

我再試過你lee個方法,得左啦!!唔該哂

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo