夫婦情感

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   9


複式洋房

積分: 133


1#
發表於 17-7-24 15:19 |只看該作者
自己係在職媽媽,小朋友返緊小學,老公就專心湊小朋友,一直以來都相安無事....自從小朋友升上小學後,老公就同區內C9多左傾計,來往,本應係冇問題傾下湊仔經,但最近發現佢成日同一個C9一齊,出雙入對,我自己返了工當然唔知咩事啦,都係街坊同我講...在家又多左睇電話(平時好少會睇電話)C6同C9都係湊仔,固然每日空檔時間都一樣,C6會否已經出軌,但我又冇實質證據可以點?


大宅

積分: 1157


138#
發表於 17-9-29 11:46 |只看該作者
jc66899 發表於 17-9-29 09:55
當初有姐姐湊的,自姐姐冇做後再請果個唔合心水,C6就話不如自己湊返,我份工就比較安定,佢就話不如試下佢湊, ...

如照妳所言,妳和先生及囝囝可以說是零交流喎,這樣對「家庭」來說實非好事。
明白妳每天上班放工回家已疲累,但可看看能否抽 15-20 分鐘到樓下附近散步鬆一下,順便與先生閒話家常,逐步建立番溝通。


複式洋房

積分: 133


137#
發表於 17-9-29 09:55 |只看該作者
yirehlam 發表於 17-9-28 16:46
一個手掌拍不響,樓主其實平時回家同老公有冇交流?定呼呼喝喝,問長問短?當初是如何商量老公做 FTF 的? ...
當初有姐姐湊的,自姐姐冇做後再請果個唔合心水,C6就話不如自己湊返,我份工就比較安定,佢就話不如試下佢湊,我就話好,平時佢係屋企都係做基本家務但沒煮飯,每天都食外賣,我收工返去都起碼6點半,到六日放假家務煮飯我就會做返,每次我返來佢地都不在家,話係出面做完功課先返來


大宅

積分: 1157


136#
發表於 17-9-28 16:46 |只看該作者
jc66899 發表於 17-9-28 15:23
俾我感覺C6係早上有第2個陪佢滿足佢咁,夜晚就回復正常生活咁,冇錯,如果對方同樣咁諗法,真係查唔到D乜,就算 ...

一個手掌拍不響,樓主其實平時回家同老公有冇交流?定呼呼喝喝,問長問短?當初是如何商量老公做 FTF 的?家中大小事務又會怎樣分配,如家務、煮飯、囝囝功課?有沒有主動關心老公?

FTM 同 FTF 是相對的,男主內女主外都需要協調、溝通和尊重,假如樓主覺得老公食軟飯乜都唔駛做好悠閒,基本上是未有體諒和了解全職湊小朋友兼顧家中大小事務的辛勞,所以可能不是「日久生情」,而是有「同是天涯淪落人」心態。

夫婦之間切忌過於執着哪一方辛苦啲,而是需要互相分擔、互相分享不同處境的苦與樂,即使結婚 10 多年,也需要保持一定的親密舉止,簡單如擁抱、拖手等也是維繫婚姻的方法,希望樓主和老公能開心見誠,解決目前看似是的「婚姻危機」。


別墅

積分: 662


135#
發表於 17-9-28 15:49 |只看該作者
mini1204 發表於 17-9-28 15:35
咁你兩位只係 roommate, 佢朝早有人陪(床上及下),夜晚做老豆。時間啱啱好。

想挽救,先針對你地既夫妻 ...
佢直頭係最佳影帝添啦,上午對住C9一樣,夜晚對住樓主一個樣,好似冇事發生咁,仲覺得係理所當然...


翡翠宮

積分: 79228


134#
發表於 17-9-28 15:35 |只看該作者
jc66899 發表於 17-9-28 15:13
因為我每日五點幾就要起身,所以同C6已分房訓好多年,佢就同仔一齊訓,基本上連行埋都好少,如果佢真係有野的話 ...

咁你兩位只係 roommate, 佢朝早有人陪(床上及下),夜晚做老豆。時間啱啱好。

想挽救,先針對你地既夫妻生活。


複式洋房

積分: 133


133#
發表於 17-9-28 15:23 |只看該作者
tsoi520 發表於 17-9-28 15:18
其實有定冇你自己好清楚,你自己都識講同老公分咗房瞓好多年冇行埋,有時唔一定要捉姦在床先確認到身邊嘅 ...
俾我感覺C6係早上有第2個陪佢滿足佢咁,夜晚就回復正常生活咁,冇錯,如果對方同樣咁諗法,真係查唔到D乜,就算我發晒癲問C6佢堅持答冇,只是平時撞到我真係吹佢唔漲...


男爵府

積分: 6167


132#
發表於 17-9-28 15:18 |只看該作者
jc66899 發表於 17-9-28 15:13
因為我每日五點幾就要起身,所以同C6已分房訓好多年,佢就同仔一齊訓,基本上連行埋都好少,如果佢真係有野的話 ...

其實有定冇你自己好清楚,你自己都識講同老公分咗房瞓好多年冇行埋,有時唔一定要捉姦在床先確認到身邊嘅人有冇出軌。你自己諗清楚想唔想挽救段婚姻,先再睇吓你老公想唔想挽救,一個想一個唔想係冇用,不如平心靜氣坐低傾吓點樣行條路唔會太過傷害小朋友而又大家都過得開心啦。


複式洋房

積分: 133


131#
發表於 17-9-28 15:13 |只看該作者
tsoi520 發表於 17-9-28 14:55
所以其實兩夫妻係應該出咗問題嘅,其實你要諗清楚自己想點先好有下一步行動。俾你跟到佢上樓入埋屋都冇用 ...
因為我每日五點幾就要起身,所以同C6已分房訓好多年,佢就同仔一齊訓,基本上連行埋都好少,如果佢真係有野的話,我一定會離婚,問題係我冇可能日日跟住佢,又或者C6帶人上來我都唔知,唔一定要經大堂先上到屋企,可以經屋苑停車場或會所真接返屋企,大家住同一個屋苑,佢地前後腳上屋企的話,根本唔會知


伯爵府

積分: 18210


130#
發表於 17-9-28 15:00 |只看該作者
jc66899 發表於 17-9-28 09:52
好討厭C6成日同D女人傾得咁埋,我講出來又話我唔大方,又話正常社交,受唔住了,另外果女人自己都有3個小朋友都 ...

你話c6 有啲學識, 順便做埋免費補習老師


男爵府

積分: 6167


129#
發表於 17-9-28 14:55 |只看該作者
jc66899 發表於 17-9-28 14:29
我同C6結左婚都10幾年,大家都已經4X,覺得當初佢肯放低佢尊嚴去湊仔都要好大勇氣,所以我都冇點理佢既日常生 ...

所以其實兩夫妻係應該出咗問題嘅,其實你要諗清楚自己想點先好有下一步行動。俾你跟到佢上樓入埋屋都冇用,個問題係要同你老公溝通,等佢自己知咩係做得咩係唔做得,你要番工,你根本冇可能日日check住佢。。。同埋真係要暪你嘅,可能你都check唔到d乜


複式洋房

積分: 133


128#
發表於 17-9-28 14:38 |只看該作者
之前講過C6半夜仲WHATSAPP,而家冇,但佢仍然有玩電話,我估佢係用WECHAT去傾,因為冇上線落線時間


複式洋房

積分: 133


127#
發表於 17-9-28 14:29 |只看該作者
tsoi520 發表於 17-9-28 13:59
樓主有冇辦法跟多兩次,呢兩次唔好拎幾個鐘假,直頭請Full day, 今次睇清楚佢哋送完仔番學會去咗邊?上咗 ...
我同C6結左婚都10幾年,大家都已經4X,覺得當初佢肯放低佢尊嚴去湊仔都要好大勇氣,所以我都冇點理佢既日常生活係點,直至早幾個月開始先覺得有點唔同,可能佢對住我都好厭,加上長期湊仔悶想搵其他女人掛...


男爵府

積分: 6167


126#
發表於 17-9-28 13:59 |只看該作者
jc66899 發表於 17-9-28 09:52
好討厭C6成日同D女人傾得咁埋,我講出來又話我唔大方,又話正常社交,受唔住了,另外果女人自己都有3個小朋友都 ...

樓主有冇辦法跟多兩次,呢兩次唔好拎幾個鐘假,直頭請Full day, 今次睇清楚佢哋送完仔番學會去咗邊?上咗樓?上幾耐落番黎等等。

其實如果跟2日,假設都係上咗樓幾個鐘先落番黎,你都預咗8成係幽會,之後你就諗清楚自己想點同可以點先再同老公傾吓有冇解決辦法。

不過我想講,老公如果真係偷食,唔關佢係唔係FTF事,個人本質有問題,佢有正職一樣可以攪3攪4。同埋可能都要檢討吓自己同老公之間係咪有咩問題出現咗?要搵到個問題喺邊先有機會解決呢個危機。

加油呀樓主


大宅

積分: 1134


125#
發表於 17-9-28 13:54 |只看該作者

回覆樓主

傳到咁都唔肯去避忌,唔多唔少都有d野啦


大宅

積分: 2958


124#
發表於 17-9-28 13:09 |只看該作者
jc66899 發表於 17-9-28 09:52
好討厭C6成日同D女人傾得咁埋,我講出來又話我唔大方,又話正常社交,受唔住了,另外果女人自己都有3個小朋友都 ...

梗係藉口話正常社交啦,唔通同你講佢溝人妻咩! 仲有牛唔飲水點撳得牛頭低, 唔好話個女人黐埋你老公度, 就算佢幾cheap都好你老公就係受, 咁你老公一樣咁大罪

老實講,我個人就唔信佢哋兩個冇嘢, 成日出雙入對, 個老婆出到聲都唔肯避忌, 點會冇嘢? 咩放唔低個仔完全係藉口畀佢繼續風流快活, 你快啲諗方法逼佢搵返份工, 唔係就 遲早畀人分老公


別墅

積分: 662


123#
發表於 17-9-28 11:32 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-9-28 11:12
有手有腳直頭睇呢啲男人唔起啦, 仲衰過呃綜援
冇錯,以湊仔名義其實係懶,仲要溝女,正CHEAP人


水晶宮

積分: 50566


122#
發表於 17-9-28 11:12 |只看該作者
yan3688 發表於 17-9-28 11:02
你C6俾你養懶晒,乾脆D叫佢去返工,仔就俾工人或本地EE湊,真心替你唔抵又要養C6,你C6就太得閒去溝C9,或者你C6 ...

有手有腳直頭睇呢啲男人唔起啦, 仲衰過呃綜援


水晶宮

積分: 50566


121#
發表於 17-9-28 11:09 |只看該作者
jc66899 發表於 17-9-27 11:48
回覆 Ccccccc 的帖子

7歲,事關我份工好穩定加上C6係都話唔放不下個仔,我都冇佢辦法

請個工人湊仔趕個賤男返工啦, 咩叫放唔低個仔呀, 咁既借口都講得出想食軟飯就食軟飯啦


別墅

積分: 662


120#
發表於 17-9-28 11:02 |只看該作者
你C6俾你養懶晒,乾脆D叫佢去返工,仔就俾工人或本地EE湊,真心替你唔抵又要養C6,你C6就太得閒去溝C9,或者你C6可能同人地講佢有投資或做FREELANCE先令D C9上釣,正常女人唔會鐘意一個冇收入又要老婆養既男人

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo