母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 645


1#
發表於 17-7-24 15:58 |只看該作者
我有部medela swing,同8004優合。見個個都話裝到。但我條喉完全插唔到落優合到wo。medela個黃色喉口係硬的都插唔到白色個粒野。大家點裝ga?
myimage.jpg
myimage.jpg


別墅

積分: 645


8#
發表於 17-7-26 23:20 |只看該作者
imjudy 發表於 17-7-26 19:16
用返優合條喉同白色粒,剪短優合條喉,插medela黃色粒野入去。

本帖最後由 Chubu 於 17-7-26 23:21 編輯

得左!唔該曬你!但我用完優合會痛。medela就完全唔會痛。所以而家輪住來用


男爵府

積分: 6392


7#
發表於 17-7-26 19:16 |只看該作者
Chubu 發表於 17-7-26 15:53
好啊thank you!等你!

用返優合條喉同白色粒,剪短優合條喉,插medela黃色粒野入去。

myimage.jpg


別墅

積分: 645


6#
發表於 17-7-26 15:53 |只看該作者
imjudy 發表於 17-7-26 15:48
唔駛剪呀,我老公整到,返去影比你睇。
我都係尋日先第一次試優合,不過真係好力過medela swing好多
...

好啊thank you!等你!


男爵府

積分: 6392


5#
發表於 17-7-26 15:48 |只看該作者
Chubu 發表於 17-7-25 22:54
剪左我咪用唔到swing。算啦我再買過啦

唔駛剪呀,我老公整到,返去影比你睇。
我都係尋日先第一次試優合,不過真係好力過medela swing好多


別墅

積分: 984


4#
發表於 17-7-26 13:21 |只看該作者
Chubu 發表於 17-7-25 22:54
剪左我咪用唔到swing。算啦我再買過啦

妳係兩部機都要用呀?甘要買多條喉咯


別墅

積分: 645


3#
發表於 17-7-25 22:54 |只看該作者
kkk23 發表於 17-7-25 20:28
妳應該係要剪咗swing喉黃色個舊,甘條喉就可以插到優合白色個粒啦

剪左我咪用唔到swing。算啦我再買過啦


別墅

積分: 984


2#
發表於 17-7-25 20:28 |只看該作者
Chubu 發表於 17-7-24 15:58
我有部medela swing,同8004優合。見個個都話裝到。但我條喉完全插唔到落優合到wo。medela個黃色喉口係硬的 ...

妳應該係要剪咗swing喉黃色個舊,甘條喉就可以插到優合白色個粒啦

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo