母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3090


1#
發表於 17-7-26 11:44 |只看該作者
想斷人奶轉俾奶粉。因為bb飲好少,奶量五算多(平時感覺五到漲奶)。尿片係大碼但感覺就黎可以轉中碼。。瘦左一個圈。。。加上屋企人都話bb冇大個,睇落似四五個月實質七個幾月。加固都五係幾好,代五到一餐,餐餐只得幾啖。。仲未慣用奶瓶但想俾奶粉bb飲。點算好?有咩辦法?


大宅

積分: 3090


3#
發表於 17-7-27 10:38 |只看該作者
ethel420 發表於 17-7-27 09:39
我覺得沒有必要斷人奶,也可以當甜品喂, 都7個月,可以吃多一點固體。健康院姑娘有沒有講生長線有問題?開 ...

六個月去健康院姑娘話生長線正常。
其實我想半人奶半奶粉。


別墅

積分: 525


2#
發表於 17-7-27 09:39 |只看該作者
我覺得沒有必要斷人奶,也可以當甜品喂, 都7個月,可以吃多一點固體。健康院姑娘有沒有講生長線有問題?開始爬和開始走都會廋很多,我bb 之前也是加加大轉加大碼,之前還有一度穿中碼。現在那麼多流感,有吃人奶比較好,可以提供抗體給他。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo