懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 137


1#
發表於 09-1-30 21:23 |只看該作者
如題
我第一胎係開刀,所以醫生給我選擇開刀、自然分娩、無痛分娩,我怕不夠氣生及太痛,想選無痛,但枝止痛針好似好傷身,怎樣選最好?


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


35#
發表於 09-2-9 23:54 |只看該作者
原帖由 MayBride 於 09-2-1 13:13 發表
Wow you didn't know any pain killer during the process? That's impressive.



我只係打普通止痛針, 打完訓著左, 間中痛醒幾秒後又訓過, 到痛到屎急咁就見到d助產士黎左準備幫我生. 支針有效率4個鐘, 之後bb 會有呼吸唔好, 呆滯等情況, 要打解藥至得.

生完至醒起冇無痛分娩呢樣野.


大宅

積分: 3971


34#
發表於 09-2-9 20:44 |只看該作者
我第一胎因為啊b唔掉頭所以要開刀, 我用半麻,感覺好好,全完唔覺好痛,果種痛係完全可以接,下胎我都會簡半麻生


珍珠宮

積分: 41839


33#
發表於 09-2-9 17:22 |只看該作者
第一胎開刀,諗起頭兩個星期個傷口好痛,行得慢,覺得好難受
下一胎都想順產


水晶宮

積分: 68140

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


32#
發表於 09-2-9 17:12 |只看該作者
最好兩樣都試下,就有得比較啦~


子爵府

積分: 14222


31#
發表於 09-2-9 17:08 |只看該作者
原帖由 HappyDay2008 於 09-2-2 21:45 發表
我36weeks就見紅,醫生叫我催生試順產,我吊左十幾個鐘催生藥,痛左十幾個鐘,在候產房痛到個人失控大喊都只係開到3度,但BB個頭已落晒,醫生最後都係要我開刀,因為產程拖得耐對BB唔好,我一次過感受晒順產同開刀之痛,所以有時候順產 ...



我都係呀....試左順產..痛左10幾粒鍾,..都生唔到先開刀...


大宅

積分: 3233


30#
發表於 09-2-7 16:15 |只看該作者
三個都係順產


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


29#
發表於 09-2-7 16:08 |只看該作者
100% 同意 !!

我都係勁怕痛架 ..... 全麻半麻都諗左
好耐 !! 不過最後想我同 hb 可以見到 bb
出世, 半麻就半麻啦 !!

final 真係第 2 日落床痛 d 姐 .... 其他
我都無咩大問題 , 問心真係接受唔到痛
10 幾 20 個鐘去順產 ..... 而家第 2 胎
都會揀番半麻開刀 lor


原帖由 garykokk 於 09-2-3 11:20 發表
我本身好怕肚痛果D FEEL,要我痛10幾20個鐘,都生唔到先走來開刀, 我真係好驚囉, 所以我選擇開刀, 我初時想全麻,因為好驚聽到開刀時既聲, 後來聽朋友意見內心掙扎左好耐最後都決定半麻, 第一冇咁傷身,第二可以第一時 ...


別墅

積分: 638


28#
發表於 09-2-7 11:59 |只看該作者
順產, 因為身體復原快D


複式洋房

積分: 323


27#
發表於 09-2-6 18:10 |只看該作者
我都係順產, 我覺得係好美好嘅經歷, 而且, 長久以來, d女人都係咁痛住生仔, 係好自然嘅事. 係對bb最好嘅方法.
所以我覺得如非必要, 大家唔應該因為怕痛而改變大自然定侓.


複式洋房

積分: 491


26#
發表於 09-2-3 18:37 |只看該作者
可以嘅話, 梗係順產好啦. 我第一個係順產, 嚟緊第二個都會. 雖然好痛, 但係我可以忍受嘅範圍. 而且你生十個鐘, 唔係連續痛足十個鐘架. 開頭你15分鐘痛一分鐘, 後來先越痛越密咋


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


25#
發表於 09-2-3 16:04 |只看該作者
研究:剖腹產子不利嬰兒肺部


文章日期:2007年12月13日


【明報專訊】剖腹產子近年愈趨普及,不過丹麥有研究發現,通過剖腹生產的嬰兒患上呼吸問題的風險,比自然出生的嬰兒高出4倍。專家相信伴隨分娩而來的荷爾蒙及生理變化,對嬰兒肺部成長有必要作用,研究顯示接受剖腹手術時嬰兒的成熟程度亦有影響,建議孕婦盡量留待懷孕39周後才剖腹生產。

《泰晤士報》報道,奧胡斯大學醫院(Aarhus University Hospital)在1998年至2006年間,研究了34,458名在懷孕37至41周期間出生的嬰兒,當中5564名是剖腹生產的嬰兒。結果顯示,在懷孕37周出生的嬰兒中,一成剖腹出生的嬰兒出現呼吸系統問題,但自然出生的嬰兒有呼吸問題的只佔2.8%。

隨懷孕時間增加,兩者的差距則有收窄趨勢,懷孕達39周的剖腹出生嬰兒有呼吸問題的只有2.1%,而自然出生的組別則為1.1%。


大宅

積分: 3056

睛靈勳章


24#
發表於 09-2-3 11:59 |只看該作者
我第一胎係開刀的, 因38週bb個頭唔轉, 依家第2胎, 醫生都建議順產, 但會有子宮爆裂情況出現(因子宮有傷口), 而且我又係超怕痛的人, 我都好驚, 唔知點好?
del


水晶宮

積分: 68478


23#
發表於 09-2-3 11:35 |只看該作者
for me, first bb is 自然分娩,
now have second bb, will give birth soon
will choose 自然分娩
but still very scare
coz it is really, very 疼 ga


大宅

積分: 1833


22#
發表於 09-2-3 11:20 |只看該作者
我本身好怕肚痛果D FEEL,要我痛10幾20個鐘,都生唔到先走來開刀, 我真係好驚囉, 所以我選擇開刀, 我初時想全麻,因為好驚聽到開刀時既聲, 後來聽朋友意見內心掙扎左好耐最後都決定半麻, 第一冇咁傷身,第二可以第一時間見到呀B嘛 ! 我就唔選擇冇痛啦 ! 因為用冇痛都有 FEELING嫁..! 不過我見順產既 MUM 生完好快就可以落床, 而我開刀要第二日先落得床, 同埋 RECOVER 真係比順產耐D !


別墅

積分: 546


21#
發表於 09-2-3 10:32 |只看該作者
第1胎係順產..乜都冇落..
第2胎有得揀都會揀順產..
因為順產恢復係好d,我屋企d老人家都係咁講,唔會因為未試過開刀而選擇開刀..


禁止訪問

積分: 24331

好媽媽勳章 畀面勳章


20#
發表於 09-2-3 10:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


19#
發表於 09-2-2 23:29 |只看該作者
聽到都好驚 ..... 呢 d 真係一次受哂 2 種痛苦 !



原帖由 HappyDay2008 於 09-2-2 21:45 發表
我36weeks就見紅,醫生叫我催生試順產,我吊左十幾個鐘催生藥,痛左十幾個鐘,在候產房痛到個人失控大喊都只係開到3度,但BB個頭已落晒,醫生最後都係要我開刀,因為產程拖得耐對BB唔好,我一次過感受晒順產同開刀之痛,所以有時候順產 ...


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


18#
發表於 09-2-2 21:45 |只看該作者
我36weeks就見紅,醫生叫我催生試順產,我吊左十幾個鐘催生藥,痛左十幾個鐘,在候產房痛到個人失控大喊都只係開到3度,但BB個頭已落晒,醫生最後都係要我開刀,因為產程拖得耐對BB唔好,我一次過感受晒順產同開刀之痛,所以有時候順產同開刀都唔到自己話事架。


大宅

積分: 1529


17#
發表於 09-2-2 21:22 |只看該作者
第一胎順產, 冇打無痛, 第二日已經可以落床. 黎緊第二胎都會堅持順產!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo