跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2108


1#
發表於 09-1-31 14:08 |只看該作者
我見有D媽咪都有興趣WEEKEND一齊玩下,所以想睇下 7/2 有無媽咪想JOIN我地個 WEEKEND "無料PLAYGROUP" 呢??

不過我真係想講明, PC CLUB 個 PLAY ROOM 係無得 BOOK, 其他小朋友都可以去玩,所以有機會有其他人架!我自己去過幾次就覺得可以接受!希望大家唔好介意!勝在有個平平地既地方聚腳!

有興趣媽咪請報名啦!

地點 : 太子 PC CLUB
時間 : 1:00 PM

我們會先飲茶再落去玩!

1) CHERRYCHRIS
2) TUNGTUNG-MAMI

[ 本帖最後由 cherrychris 於 09-2-10 10:51 編輯 ]


大宅

積分: 1638


49#
發表於 09-2-16 16:08 |只看該作者
我c6話將7/2 pc club bb過隧道果d video 放左上網比你地download. 佢話應該係霖霖彤彤&恩恩既喎. 請自己check check.
090207 恩恩過隧道1
http://www.badongo.com/vid/1026717
090207 恩恩過隧道2
http://www.badongo.com/vid/1026834
090207 謙謙抱恩恩媽
http://www.badongo.com/vid/1026848
090207 tungtung過隧道1
http://www.badongo.com/vid/1026858
090207 tungtung過隧道2
http://www.badongo.com/vid/1026870
090207 霖霖過隧道
http://www.badongo.com/vid/1026896


大宅

積分: 1068


48#
發表於 09-2-16 01:36 |只看該作者
Chris ~ 返到公司先 add 你啦, thanks!
肇謙媽 ~ 唔該哂
林林媽 ~ 咁正比你睇到恩恩個笑樣.....hehe, 一定要大家 share 啦

Thanks all of you

[ 本帖最後由 Forever@Friends 於 09-2-16 01:43 編輯 ]


大宅

積分: 1638


47#
發表於 09-2-15 18:13 |只看該作者
我search唔到你, 麻煩你add我啦. [email protected]

原帖由 cherrychris 於 09-2-15 10:08 發表


你add我msn,大家交換相啦!!


大宅

積分: 2108


46#
發表於 09-2-15 10:08 |只看該作者
原帖由 marinamama 於 09-2-14 00:34 發表
咁有冇媽咪影左謙謙既相, 可唔可以send番比我!


你add我msn,大家交換相啦!!


大宅

積分: 1638


45#
發表於 09-2-14 00:34 |只看該作者
咁有冇媽咪影左謙謙既相, 可唔可以send番比我!


大宅

積分: 2446


44#
發表於 09-2-14 00:15 |只看該作者
我都有d wor!不過今晚要瞓la!後日send俾你la!我仲有恩恩個笑樣tim ar!
原帖由 Forever@Friends 於 09-2-12 17:28 發表
Chris,
2月7日玩得好開心呀, 當日好大頭蝦, 前一晚部相機叉左電又唔記得帶, 可否分享當日既相片呢?你有冇 facebook?如有請 add 我

[email protected]

肇謙媽, 你又有冇呀?真係好想睇相

真係好開心可以一齊 ...


大宅

積分: 1638


43#
發表於 09-2-14 00:04 |只看該作者
我send左去你email度. 不過唔多.

原帖由 Forever@Friends 於 09-2-12 17:28 發表
Chris,
2月7日玩得好開心呀, 當日好大頭蝦, 前一晚部相機叉左電又唔記得帶, 可否分享當日既相片呢?你有冇 facebook?如有請 add 我

[email protected]

肇謙媽, 你又有冇呀?真係好想睇相

真係好開心可以一齊 ...


大宅

積分: 1068


42#
發表於 09-2-12 17:28 |只看該作者
Chris,
2月7日玩得好開心呀, 當日好大頭蝦, 前一晚部相機叉左電又唔記得帶, 可否分享當日既相片呢?你有冇 facebook?如有請 add 我

[email protected]

肇謙媽, 你又有冇呀?真係好想睇相

真係好開心可以一齊玩


複式洋房

積分: 474


41#
發表於 09-2-11 11:15 |只看該作者
Hi,

我想問仲有沒有位呀? 2/14 日PC
club 聚會 + 飲茶, 但是老公+亞囝同埋來. 如果可以的話, 請你PM 我,


別墅

積分: 880


40#
發表於 09-2-11 09:37 |只看該作者
CHRIS, 我會帶老公嚟, 我哋唔飲茶啦. 但會1: 30 左右到.
ok 嗎 ?
原帖由 cherrychris 於 09-2-10 10:46 發表
Date : 14/2
Time : 1:00pm
地點 : PC CLUB


1) cherrychirs
2) Bear@mama
3) swxo
4) Elaine 1211
5) andyykm x 2
6) karenPC
7) IKYAU

8) SWINGE

各位媽咪,我吸收上次經驗,今次我打算開兩張table. 除 ... [/quote]


大宅

積分: 2108


39#
發表於 09-2-10 20:12 |只看該作者
原帖由 swxo 於 09-2-10 15:53 發表
唔好意思, 我臨時有事黎唔到呀

sorry sorry


下次再玩過啦!!


大宅

積分: 2108


38#
發表於 09-2-10 20:11 |只看該作者
原帖由 ikyau 於 09-2-10 16:40 發表
我會同老公o黎
請問 #31有乜野睇?


#31 即係 msg 31呀!!


大宅

積分: 2108


37#
發表於 09-2-10 20:10 |只看該作者
原帖由 elaine1211 於 09-2-10 11:37 發表
如果老公不來, 工人都帶呀, 因上次我好辛苦呀, 唔好意思, 希希媽


無問題wor...因為我都唔係一個人可以攪得點個d媽咪....


男爵府

積分: 5437


36#
發表於 09-2-10 16:40 |只看該作者
我會同老公o黎
請問 #31有乜野睇?


大宅

積分: 3290

好媽媽勳章


35#
發表於 09-2-10 15:53 |只看該作者
唔好意思, 我臨時有事黎唔到呀

sorry sorry


複式洋房

積分: 303


34#
發表於 09-2-10 11:37 |只看該作者
如果老公不來, 工人都帶呀, 因上次我好辛苦呀, 唔好意思, 希希媽


大宅

積分: 2108


33#
發表於 09-2-10 11:15 |只看該作者
[quote]原帖由 andyykm 於 09-2-10 11:03 發表
希希媽媽,
我一定要帶埋爸爸黎先可以架喎,希望您唔好介意就真,我怕係全女班呀




我一定唔會有問題,因為我老公放假既都一定會一齊出!!


洋房

積分: 167


32#
發表於 09-2-10 11:03 |只看該作者
希希媽媽,
我一定要帶埋爸爸黎先可以架喎,希望您唔好介意就真,我怕係全女班呀
原帖由 cherrychris 於 09-2-10 10:46 發表
Date : 14/2
Time : 1:00pm
地點 : PC CLUB


1) cherrychirs
2) Bear@mama
3) swxo
4) Elaine 1211
5) andyykm x 2
6) karenPC
7) IKYAU

8) SWINGE

各位媽咪,我吸收上次經驗,今次我打算開兩張table. 除 ... [/quote]
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://bd.lilypie.com/vzLxp8.png" alt="LilypieExpecting a baby Ticker" border="0" width="400" height="80" /></a>


大宅

積分: 2108


31#
發表於 09-2-10 10:46 |只看該作者
Date : 14/2
Time : 1:00pm
地點 : PC CLUB


1) cherrychirs
2) Bear@mama
3) swxo
4) Elaine 1211
5) andyykm x 2
6) karenPC
7) IKYAU [/quote]
8) SWINGE

各位媽咪,我吸收上次經驗,今次我打算開兩張table. 除 ikyau 會 come late. 是否其他媽咪都會飲茶??

今次會比較多人,希望大家唔好介意!希望大家都玩得開心!

請各媽咪回覆我會否帶老公/工人??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo