母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 279


1#
發表於 17-8-1 12:37 |只看該作者
人奶媽生左4個月後來m , 之後果個月又無來~
但係又唔係有左, 有無媽媽係咁?


複式洋房

積分: 279


3#
發表於 17-8-2 23:14 |只看該作者
jennyp 發表於 17-8-2 22:49
初期黎番係無咁準的,不用太擔心!

多謝你啊~ 剛剛今日來左~ 真係遲好多啊~ 希望下個月慢慢準番~


大宅

積分: 2203


2#
發表於 17-8-2 22:49 |只看該作者

回覆樓主

初期黎番係無咁準的,不用太擔心!

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo