夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1045


1#
發表於 17-8-5 13:05 |只看該作者
今日係我同距之間登記結婚第七年,即結婚紀念日!距話今日唔係擺酒個日,唔慶祝!咁都算,一大早又為距屋企人的事大吵了一架,明明早幾日先吵完!好累!次次都係我自己係度喊,喊到眼都腫埋!可憐我夜晚仲要返工,一想到同事會問我點解眼會咁,就連工都唔想返了!好一個七年結婚紀念日…


子爵府

積分: 11316


38#
發表於 17-8-6 09:21 |只看該作者
ninachu 發表於 17-8-5 13:47
我結婚11年,我自己只有1次記得紀念日,本身唔重視節日生日紀念日,亦同老公講唔需要慶祝,可能你 ...

me too


子爵府

積分: 14523


37#
發表於 17-8-5 23:49 |只看該作者
小月仔 發表於 17-8-5 13:05
今日係我同距之間登記結婚第七年,即結婚紀念日!距話今日唔係擺酒個日,唔慶祝!咁都算,一大早又為距屋企 ...

吾好喊la,衰d講句愛你錫你嘅男人又點會有機會俾你喊,知道佢係咁,就吾好喊la , 浪費眼涙,加油


子爵府

積分: 13202

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 好媽媽勳章


36#
發表於 17-8-5 23:44 |只看該作者

回覆樓主:

點解唔夾下你時間先,呢個point足以話唔去。佢夠無比面你啦。

我B仔10月4日出世. 3.78KG
18MTH 15KG,84.5CM
13MTH 13KG,82.5CM
10MTH 12.42KG(連衫)
6MTH 10.08KG,72.5CM
5MTH 9.8KG(連衫)
4MTH 8.73KG,68CM
3.5MTH 8.98KG(連衫)
3MTH 8.4KG(連衫)
2MTH 6.9KG,61.5CM
1MTH 5.2KG


男爵府

積分: 9857


35#
發表於 17-8-5 23:24 |只看該作者
小月仔 發表於 17-8-5 14:08
平時我地自己一家三口係一齊我就覺得我地系真正一家人!當距其他家人出現,揾距(事無大小都揾)我就係一 ...

既然明知吵都冇結果,小心贏左場架,書左份感情。


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


34#
發表於 17-8-5 22:02 |只看該作者
除左今次去澳門, 其他時候男家搵c6, 如果唔使你一齊去既, 咪由得c6去囉, 結左婚都唔可以斷6親架, 而且你c6咁想去
今次澳門, 你唔想去就唔好去, 唔使同佢嘈
換轉你娘家搵你, 你c6因為唔like你娘家而嘈你, 你夾0係中間又可以點?
同埋我覺得只係興趣班0者, 去少1次半次唔相干既, 你話正式返學就緊係唔好咁樣請假啦
至於慶唔慶祝, 呢d個個都唔同既, 咪即管睇下擺酒0個日佢有咩安排囉


琥珀宮

積分: 152982


33#
發表於 17-8-5 21:48 |只看該作者

回覆樓主:

我哋都無慶祝


瑪瑙宮

積分: 139710


32#
發表於 17-8-5 19:08 |只看該作者
小月仔 發表於 17-8-5 18:01
無人可以幫手帶小朋友去興趣班,而且係要我同小朋友都去,唔去就係唔比面!
...

你 c6 真係好q煩, 去定唔去你無得選擇? 一定係去, 唔去就又乜又七? 去月球旅行丫不如.


大宅

積分: 1045


31#
發表於 17-8-5 19:04 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-8-5 18:51
咁係咪佢屋企包你哋所有洗費先? 如果要自己夾錢咁 sorry 啦, 同老公講我要返工俾唔到面喎。。。

請唔到 ...

其實錢的問題唔講,係c6其實好聽其中一個姑9講野。好少會say no!


大宅

積分: 2174


30#
發表於 17-8-5 18:57 |只看該作者

回覆樓主:

如是我,我求乞衣都唔會求佢,我會唔去澳門,點都自己拆掂佢。唔係要鬥氣,而是佢會企硬,我都會。點計都係興趣班同番工緊要d,重要話我唔比面?佢又何常有比面過我?
仲要唔係自己想去,係為左比面佢家人?都傻傻地。


水晶宮

積分: 50566


29#
發表於 17-8-5 18:55 |只看該作者
小月仔 發表於 17-8-5 18:50
得c6一個男人,3個姑9同兩個小朋友

咁佢哋小朋友一樣唔入得架, 係咪想一班小朋友一齊短綫旅遊咁玩吓咋?

佢哋班男人唔跟埋去既? 又會得你老公一個男人咁奇怪既。。。

佢哋成班女人都想入賭場? 想你一個人幫手睇埋成班小朋友等佢哋可以勁賭?


水晶宮

積分: 50566


28#
發表於 17-8-5 18:51 |只看該作者
小月仔 發表於 17-8-5 18:01
無人可以幫手帶小朋友去興趣班,而且係要我同小朋友都去,唔去就係唔比面!
...

咁係咪佢屋企包你哋所有洗費先? 如果要自己夾錢咁 sorry 啦, 同老公講我要返工俾唔到面喎。。。

請唔到假喎, 我都好想去但攞唔到假無辦法啦, 我都想唔返工可以陪你去玩, 但返工係想幫輕老公你啫, 你 一句唔洗我幫咁我ok 即quit 陪你哋去玩。。

唔洗吵既, 俾返佢選擇


大宅

積分: 1045


27#
發表於 17-8-5 18:50 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-8-5 18:04
哦, 咁仲易, 佢成家人唔係全部都會入睹場架嘛, 男人們入睹場玩時, 你地幾個女人仔周圍玩周圍食野 shop ...

得c6一個男人,3個姑9同兩個小朋友


水晶宮

積分: 50566


26#
發表於 17-8-5 18:04 |只看該作者
小月仔 發表於 17-8-5 18:01
無人可以幫手帶小朋友去興趣班,而且係要我同小朋友都去,唔去就係唔比面!
...

哦, 咁仲易, 佢成家人唔係全部都會入睹場架嘛, 男人們入睹場玩時, 你地幾個女人仔周圍玩周圍食野 shopping , 唔洗慳住佢銀包


大宅

積分: 1045


25#
發表於 17-8-5 18:01 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-8-5 17:55
唔係要推, 咪由老公自己去玩, 你繼續返工, 小朋友繼續返興趣班(搵人幫手湊)

只係一兩日啫, touchwood ...

無人可以幫手帶小朋友去興趣班,而且係要我同小朋友都去,唔去就係唔比面!


水晶宮

積分: 50566


24#
發表於 17-8-5 17:55 |只看該作者
小月仔 發表於 17-8-5 17:44
我唔明,點解要推嗮所有興趣班,我自己又唔可以返工!去一個我同我仔仔都入唔到去的地方(赌場)?
...

唔係要推, 咪由老公自己去玩, 你繼續返工, 小朋友繼續返興趣班(搵人幫手湊)

只係一兩日啫, touchwood 如果小朋友有病都係請假唔番得, 而且只係興趣班。。。

唔明有咩好吵。。。唔通要小朋友夠18歲你老公先可以去玩?


大宅

積分: 1045


23#
發表於 17-8-5 17:44 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-8-5 17:14
你囝今年好似先升k3, 所謂既興趣班其實只係興趣同玩。。。如你老公嗰邊幾個月先攪一次呢啲聚會我覺得唔過 ...

我唔明,點解要推嗮所有興趣班,我自己又唔可以返工!去一個我同我仔仔都入唔到去的地方(赌場)?


侯爵府

積分: 20164


22#
發表於 17-8-5 17:31 |只看該作者
小月仔 發表於 17-8-5 14:24
係,所以距同我講阻止唔到其他家人事無大小都揾距,淨係識講要我改变想法!
...

佢同你係一家人,同男家人一樣係血濃於水既一家人啊
你自己都有外家,你同你外家都係一家人啦。
甘都諗唔通,你只會不斷鑽牛角尖


水晶宮

積分: 50566


21#
發表於 17-8-5 17:14 |只看該作者
小月仔 發表於 17-8-5 14:56
我份工系兼職,距覺得唔返米唔返!仔仔度有2個咁係缺課啦,無得請假!唯學琴可以請一堂!距應該覺得陪距其 ...

你囝今年好似先升k3, 所謂既興趣班其實只係興趣同玩。。。如你老公嗰邊幾個月先攪一次呢啲聚會我覺得唔過份, 如係我會放人。。。。

我個人覺得佢係家人面前把你當外人呢個問題大d, 明顯係原生家庭同老婆之間佢已經有重要同次要既選擇。。。


男爵府

積分: 5408


20#
發表於 17-8-5 16:55 |只看該作者
小月仔 發表於 17-8-5 13:05
今日係我同距之間登記結婚第七年,即結婚紀念日!距話今日唔係擺酒個日,唔慶祝!咁都算,一大早又為距屋企 ...

結左婚覺得男人都唔會特別慶祝紀念日,我已經習慣左,對佢希望越大失望越大

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo