夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


洋房

積分: 41


1#
發表於 17-8-6 17:36 |只看該作者
我個人認為睇對方電話既動機主要都係唔夠信任...我同太太都set左相方既指模可以解鎖, 但係我從來都無試過睇佢D msg
琴晚無啦啦同佢討論起呢個話題, 我地既觀點好似唔太一致
唔知大家點睇呢...?


大宅

積分: 1071


30#
發表於 17-8-23 23:32 |只看該作者
我同C6互雙指毛開到對方機

就不時都拎C6電話玩
又唔係特別check
佢都放心比我搞佢部機


大宅

積分: 3570


29#
發表於 17-8-23 09:25 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-8-6 19:21
我電話得我自己可以掂.



男爵府

積分: 5758

環保接龍勳章


28#
發表於 17-8-23 02:23 |只看該作者

回覆樓主

我有信任問題 無安全感。
其實好想知 有密碼但吾會拎黎睇 我怕睇到有咩仲衰


複式洋房

積分: 307


27#
發表於 17-8-23 02:10 |只看該作者

回覆樓主

兩公婆無嘢要隱瞞,睇電話好平常,你都可以俾個電話佢睇。


大宅

積分: 4564


26#
發表於 17-8-10 00:39 |只看該作者

回覆樓主:

我以前会偷睇
現在不会了
因為信任他
原來答案好明顯


大宅

積分: 2300


25#
發表於 17-8-9 14:24 |只看該作者

回覆樓主

老公有俾電話密碼我,我都有俾佢,不過大家相任同尊重對方,冇乜興趣睇。有時行開行埋唔得閒但電話響,都會叫對方代聽,或check 下邊個whatsapp。心態係冇嘢唔見得人,但亦冇需要專登睇大家電話。


水晶宮

積分: 50566


24#
發表於 17-8-7 15:30 |只看該作者

回覆樓主:

電話係好私人, 我無睇我老公既亦唔鐘意人地睇我打過咩, 借去用無問題但查我做過咩講過咩我就唔太鐘意。。。

我個囡都唔鐘意我睇佢既野。。。


伯爵府

積分: 16331


23#
發表於 17-8-7 15:24 |只看該作者
回覆 wilson_ncw 的帖子

其實两種說法都講得通㗎喎.因為唔信任所以想睇.
因為好信任所以任睇.
我地係後者,但從來唔會想去睇對方嘅電話.
有時太忙叫對方睇吓邊個whatsapp嚟咩睇囉.


大宅

積分: 3028


22#
發表於 17-8-7 15:18 |只看該作者
wilson_ncw 發表於 17-8-6 17:36
我個人認為睇對方電話既動機主要都係唔夠信任...我同太太都set左相方既指模可以解鎖, 但係我從來都無試過睇 ...

唔代表唔信任,八卦想知對方電話有咩,都會想睇


禁止訪問

積分: 1564


21#
發表於 17-8-7 13:50 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18109


20#
發表於 17-8-7 12:01 |只看該作者

回覆樓主

我無秘密但絕對唔會比人睇,私隱問題 連我都不尊重有咩資格做我伴侶?根本人品有問題


公爵府

積分: 27460


19#
發表於 17-8-7 11:47 |只看該作者
w.y.BB 發表於 17-8-6 20:04
睇得電話即係有不信任在其中,如果可以俾到安全感對方,還需要睇電話嗎?

呢個又係幾岩


公爵府

積分: 27460


18#
發表於 17-8-7 11:47 |只看該作者
wilson_ncw 發表於 17-8-6 17:36
我個人認為睇對方電話既動機主要都係唔夠信任...我同太太都set左相方既指模可以解鎖, 但係我從來都無試過睇 ...

睇咩情況囉,專門去check,咁俾到另一半感覺就唔係幾好,但係一挪佢手機就驚嘅,咁通常都有嘢嘅多


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


17#
發表於 17-8-7 10:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 189


16#
發表於 17-8-7 01:54 |只看該作者

回覆樓主

我日日都睇架喎,其實又唔係想check佢先睇佢電話,只係自己果個無野睇,咪拎佢部電話,睇下佢同其他人講乜,有咩唔明,仲即場問,但佢又無睇我電話的,可能我比較8掛


珍珠宮

積分: 33118

環保接龍勳章


15#
發表於 17-8-7 01:26 |只看該作者
wilson_ncw 發表於 17-8-6 17:36
我個人認為睇對方電話既動機主要都係唔夠信任...我同太太都set左相方既指模可以解鎖, 但係我從來都無試過睇 ...

我自己冇睇c6電話,除非佢有得意野會比我睇


子爵府

積分: 10526

熱血勳章


14#
發表於 17-8-7 00:55 |只看該作者
babyjjj 發表於 17-8-7 00:52
Haha,我意思係只要一日仲有出軌,都有可能會有所遺留,一百次總有一次。
只有唔做先會100%唔俾人知。。。
...

喔。。原來如此。。不過你說的對。。只要行得正問心無愧。。自然無有怕。。相反。。如果有做過點都會有被揭穿既一日。。


大宅

積分: 1769


13#
發表於 17-8-7 00:52 |只看該作者
KATELYY 發表於 17-8-6 23:19
又吳係百密一疏既。。正常人都會洗啦。其實。我都會。。例如有時打機有啲人係好中意講啲衰野。。我會直接d ...

本帖最後由 babyjjj 於 18-2-19 00:57 編輯

。。,


大宅

積分: 1607


12#
發表於 17-8-7 00:47 |只看該作者
w.y.BB 發表於 17-8-6 20:04
睇得電話即係有不信任在其中,如果可以俾到安全感對方,還需要睇電話嗎?



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo