夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4971


1#
發表於 17-8-7 21:45 |只看該作者
自從我生完之後已經差唔多年半,唔知係攰定身體變化,都唔想同老公行埋,每次都覺得係例行公事,唔好講行埋,連比佢摸都唔想,本以為生完一排就會回復正常,但而家都係咁,我好驚會唔會其實係因為唔愛佢先係咁呢??


大宅

積分: 3570


28#
發表於 17-8-23 09:25 |只看該作者
venusbbpig 發表於 17-8-7 21:45
自從我生完之後已經差唔多年半,唔知係攰定身體變化,都唔想同老公行埋,每次都覺得係例行公事,唔好講行埋 ...



複式洋房

積分: 307


27#
發表於 17-8-23 02:07 |只看該作者

回覆樓主

男人有性需要,你唔俾佢就會出去搞搞震,就算唔行埋都應該考慮幫佢用口/手解決。


侯爵府

積分: 21257

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


26#
發表於 17-8-13 22:36 |只看該作者
venusbbpig 發表於 17-8-7 21:45
自從我生完之後已經差唔多年半,唔知係攰定身體變化,都唔想同老公行埋,每次都覺得係例行公事,唔好講行埋 ...

是。


男爵府

積分: 6143


25#
發表於 17-8-12 10:19 |只看該作者

回覆樓主

坦白同老公講你唔鐘意佢搞你lin,我著bra搞
我都同你一樣,但要知道,老公有需要,而你又俾唔到,就好容易外求
我開頭都半推半就,係bb啜完即刻去第2間房搞,搞完又會同老公講下佢平時激嬲我既野,男人搞完又特別乖,慢慢我就回復性慾


大宅

積分: 1010


24#
發表於 17-8-11 11:53 |只看該作者
venusbbpig 發表於 17-8-7 21:45
自從我生完之後已經差唔多年半,唔知係攰定身體變化,都唔想同老公行埋,每次都覺得係例行公事,唔好講行埋 ...

請問樓主諗清楚未?可以接受C6有外遇嗎?到時出現就話男人唔啱,不如去見醫生找出問題喇!


大宅

積分: 2102


23#
發表於 17-8-11 03:08 |只看該作者
由陀BB到個女而家26個月
都就黎3年無性

生完唔想攪
一來餵人奶、個lin唔想俾BB以外既人攪
二來好攰
三來覺得自己肥左提唔起性趣

女女仲有夜晚埋身
點修補哩個問題呢?


侯爵府

積分: 24385


22#
發表於 17-8-9 23:56 |只看該作者
venusbbpig 發表於 17-8-7 22:31
不斷璀眠自己接受,但都唔得喔

咁又唔好難為自己,要自己樂意先得,你或者需要人地幫手睇下bb,等你輕鬆下才有心情做


琥珀宮

積分: 182849

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


21#
發表於 17-8-9 18:46 |只看該作者
sram 發表於 17-8-8 13:58
我C9快3年了, 完全無改變過, 只覺佢對我越來越淡.唔盡快改變一下, 只會惡性循環, 越來越差.
...
3年?太可怕愛一個人,一定想有sex


公爵府

積分: 29789


20#
發表於 17-8-8 19:22 |只看該作者
hunterml 發表於 17-8-8 08:59
半年叫耐? 我老婆已有你咁既情況 over 1 年.

其實,女人生完之後,可能身體hormone出現變化,成年都唔想都真係唔出奇。


公爵府

積分: 27460


19#
發表於 17-8-8 16:57 |只看該作者
sram 發表於 17-8-8 13:58
我C9快3年了, 完全無改變過, 只覺佢對我越來越淡.

一定要同佢傾,有溝通先得


公爵府

積分: 27460


18#
發表於 17-8-8 16:56 |只看該作者

回覆樓主:

我果陣都係咁,後嚟仲兩公婆為咗呢啲嘢嘈過,不過後面大家有溝通,慢慢就好咗


水晶宮

積分: 50566


17#
發表於 17-8-8 16:42 |只看該作者
tommy715 發表於 17-8-8 16:23
首先我回應咗個標題先當然啦?人之初性本善,色食性也,性愛性愛都係性行先?樓主你說已經年半又是耐左啲, ...

係囉好似一家人出去食飯咁, 有時碟餸就算有幾唔啱食都係咁二濕吓個口囉, 如果佢係好老公咪當奬吓佢囉。。。何必咁忍心要佢成日食自己呢

家務搭湊仔仲要番工, 真心明有幾難頂, 同老公講咁多野做真係攪到個人無 mood, 如佢係鍚你都會主動幫吓手啦係咪呀。。。。如佢咩鬼都唔願理就咪鬼奬佢


男爵府

積分: 6304


16#
發表於 17-8-8 16:23 |只看該作者

回覆:有愛是否有性?

首先我回應咗個標題先當然啦?人之初性本善,色食性也,性愛性愛都係性行先?樓主你說已經年半又是耐左啲,如果要返工又要揍B又要做家務係慘既,真是提不起性趣可言,可否請个工人舒緩吓呢?人係有須要既你長期請个老公食檸檬?啫係推佢出去揾食啫?


大宅

積分: 2129


15#
發表於 17-8-8 13:58 |只看該作者
本帖最後由 sram 於 17-8-8 13:59 編輯

我C9快3年了, 完全無改變過, 只覺佢對我越來越淡.唔盡快改變一下, 只會惡性循環, 越來越差.


大宅

積分: 2129


14#
發表於 17-8-8 13:58 |只看該作者
我C9快3年了, 完全無改變過, 只覺佢對我越來越淡.


侯爵府

積分: 23624


13#
發表於 17-8-8 11:37 |只看該作者
jeremylui83 發表於 17-8-8 11:13
人地話一年半啊… 你啲火已上眼,乜都睇唔清。。



子爵府

積分: 14244

畀面勳章


12#
發表於 17-8-8 11:13 |只看該作者
hunterml 發表於 17-8-8 08:59
半年叫耐? 我老婆已有你咁既情況 over 1 年.
人地話一年半啊… 你啲火已上眼,乜都睇唔清。。


瑪瑙宮

積分: 139710


11#
發表於 17-8-8 10:15 |只看該作者
兩公婆去拍下拖


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


10#
發表於 17-8-8 08:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo