夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 92


1#
發表於 17-8-10 21:48 |只看該作者
我想問夫妻的生活係平時互不理睬,無乜共同話題,但有性生活,有需要先msg大家,星期六日過family day, 其實應該要覺得滿意?


侯爵府

積分: 24385


39#
發表於 17-8-11 18:13 |只看該作者
charmykittyy 發表於 17-8-10 23:17
如 對方 失控地 發難, 就會 ( 控制自己冷靜地回應)一句: 「你次次都找我來發脾氣!」 他就回應: 「 ...

如果係我,對方頂嘴激漲法,我更加嘈得厲害,佢就死死氣收聲


男爵府

積分: 5408


38#
發表於 17-8-11 17:56 |只看該作者
insanlei 發表於 17-8-10 21:48
我想問夫妻的生活係平時互不理睬,無乜共同話題,但有性生活,有需要先msg大家,星期六日過family day, 其 ...

大家務交流唔覺得生活會冇情趣啊,繼續咁相處落去肯定會出問題


男爵府

積分: 7364


37#
發表於 17-8-11 15:27 |只看該作者
我覺兩公婆唔一定無話題就問題 有默契好重要
如果感覺大家個刻都想要自己空間 唔講野都無問題
不過有小朋友點都會有共同野可以講囉 大家都會一起同個女食飯 玩呀 互動下.... 如果你老公平時都唔多會 就慢慢培養下囉 叫阿女主體叫爸爸一起玩


伯爵府

積分: 15954


36#
發表於 17-8-11 14:42 |只看該作者

回覆樓主

唔會掛
雞啄唔斷
日日都好多野講


侯爵府

積分: 24127


35#
發表於 17-8-11 14:36 |只看該作者
insanlei 發表於 17-8-11 14:27
盡力再試下,努力左唔得就算數,佢的確有時同我講,唔好唸咁多野。

而家決定權係我手,走唔走都係我 ...

努力奮斗,為着小朋友,令佢回心轉意


洋房

積分: 92


34#
發表於 17-8-11 14:27 |只看該作者

回覆樓主

盡力再試下,努力左唔得就算數,佢的確有時同我講,唔好唸咁多野。

而家決定權係我手,走唔走都係我決定,望住個大女戈一刻,我真係唔捨得毁滅個家,唔想因爲自私,令到個大女要兩邊走,個女而家日日係畫簿度畫,我有爸爸,媽媽,佢自己,妹妹,同埋一隻貓。改曬花名,拖住手咁。仲畫自己長大照顧妹妹個樣,真係好心痛


禁止訪問

積分: 886


33#
發表於 17-8-11 14:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24127


32#
發表於 17-8-11 13:47 |只看該作者
insanlei 發表於 17-8-11 13:41
我同佢攤牌話,唔想修補就講出黎,然而佢就開始同我玩~我係比左個時限自己,如果到時候都係咁,我就會放 ...

有2個小朋友,再努力一下下,希望你哋和好如初


洋房

積分: 92


31#
發表於 17-8-11 13:41 |只看該作者
annwong123 發表於 17-8-11 11:19
你同佢講囉, 又想繼續但又收埋自己, 唔覺佢真想修補關係, 俾個時限仲係甘就單方向離婚啦....根本人在心不在 ...

我同佢攤牌話,唔想修補就講出黎,然而佢就開始同我玩~我係比左個時限自己,如果到時候都係咁,我就會放手,一直生活這麼多年,有喜有悲,一直手機入面都有頭貼頭的照片,一齊去旅行,一齊走過的路,真係好難過。


公爵府

積分: 27460


30#
發表於 17-8-11 13:07 |只看該作者
insanlei 發表於 17-8-10 21:48
我想問夫妻的生活係平時互不理睬,無乜共同話題,但有性生活,有需要先msg大家,星期六日過family day, 其 ...

冇溝通,點過日子,梗係唔得喇


禁止訪問

積分: 886


29#
發表於 17-8-11 11:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 79228


28#
發表於 17-8-11 09:36 |只看該作者

回覆樓主:

其實呢個老公,你要黎做乜


瑪瑙宮

積分: 139710


27#
發表於 17-8-11 08:10 |只看該作者
佢根本5enjoy响尼个屋企,未走可能係責任,或者未諗到点做,又5使比錢你有住有食幾好。


水晶宮

積分: 50566


26#
發表於 17-8-11 00:51 |只看該作者
insanlei 發表於 17-8-11 00:43
係呀,佢而家又話唔走了喎。佢又話要留返係度,但就一直做烏龜,我都唔知對佢係唔係期望,我有提意佢離婚 ...
你而家大住肚, 咩都唔好諗, 當佢係提款機, 保母, 等細B大咗先再諗去定留啦....


明知個男人五時花六時變你就諗定後路啦, 唔好再放感情落去啦.....你都話睇相佬話37歲後有轉機, 咪即管睇吓同佢過唔過到囉~

日子有佢又係咁過, 無佢又係咁過..........佢微不足道唔好再煩佢點對你啦, 你自己對自己/囡囡/BB 好就夠, 死佬話之佢啦, 大住肚就咩都叫佢做啦, 驚又點呀唔好住吖笨, 佢放工都洗盡佢, 要佢買米買厠紙, 玩手機玩得咁爽吖啦 !


洋房

積分: 92


25#
發表於 17-8-11 00:43 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-8-11 00:34
你提起外遇事件我去八過吓, 原來係你呀.....上個月先話佢要離婚, 而家點呀? 做咩佢又唔走啦? 你條佬見異思 ...

係呀,佢而家又話唔走了喎。佢又話要留返係度,但就一直做烏龜,我都唔知對佢係唔係期望,我有提意佢離婚,佢而家又避

問佢係咪想正常做返夫妻,佢把口又話係,但身體卻很誠實,我以氣用事,搬走又蠢左~真係忐忑不安


水晶宮

積分: 50566


24#
發表於 17-8-11 00:34 |只看該作者
insanlei 發表於 17-8-11 00:20
結左婚7年,其實佢一向都係唔理野,踢踢先郁咁,發生左外遇風暴後,佢好似正視左佢自己人生咁囉,覺得結婚 ...
你提起外遇事件我去八過吓, 原來係你呀.....上個月先話佢要離婚, 而家點呀? 做咩佢又唔走啦? 你條佬見異思遷正一養唔熟, 何解你仲對佢有期望呀 ??


洋房

積分: 92


23#
發表於 17-8-11 00:23 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-8-11 00:06
啊...咁你真係好強!!

唉兩公婆既最緊要大家夾到, 唔好同人比較, 而且好多野結婚前你都 ...

其實我有主動同佢講野,但佢放工返左屋企就anytime 都拎住電話打機,睇片,真係好無奈。然後回你一句,比我靜靜地玩下手機唔得咩,但我個人覺得佢正在逃避家庭生活。


洋房

積分: 92


22#
發表於 17-8-11 00:20 |只看該作者
ninachu 發表於 17-8-11 00:05
你好勁,我寧願睇住小強走都唔要打死佢執屍。

結婚幾耐,幾時開始關係變差?

結左婚7年,其實佢一向都係唔理野,踢踢先郁咁,發生左外遇風暴後,佢好似正視左佢自己人生咁囉,覺得結婚唔知為乜,然後佢就更沉默。

個女由4歳開始先對佢好,開始識溝通就同佢玩多左,又唔係唔錫,不過就係零主動處理事情。無論係娘家定男家~搞到我壓力好大


水晶宮

積分: 50566


21#
發表於 17-8-11 00:06 |只看該作者
insanlei 發表於 17-8-10 23:56
我打,佢怕小強架喎
啊...咁你真係好強!!

唉兩公婆既最緊要大家夾到, 唔好同人比較, 而且好多野結婚前你都應該知佢係點, 由其係性格方面...

男人少講野我覺得cool cool 地咁好man 呀....... 我自己最怕口水佬, 但我老公有時都好口水, 無法啦我有個優點就係都幾鐘意聽人講野(不過要正常嗰隻, 我好怕人地把一件1分鐘可以講完既事不停係20分鐘內無限 loop, 呢隻真心頂唔順 ) 我都會好用心咁聽, 傾吓講吓我自己論點, 好彩佢又唔嫌我c9仔咩都唔識...


如你有時真係覺得佢悶, 可以你自己找話題架, 你問吓佢野, 大家討論吓囡囡畫既畫靚唔靚, 有冇天份....睇到電視煮餸又可以問吓佢想唔想食呀, 不如試吓煮俾你地食好唔好......總知大把野可以講....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo