夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15548


1#
發表於 17-8-15 09:17 |只看該作者
本帖最後由 angela0228 於 17-10-15 14:55 編輯

del


大宅

積分: 1058


25#
發表於 17-8-20 00:39 |只看該作者
Deek1025 發表於 17-8-15 17:00
我老公做會計,每個月埋數嗰星期佢就好攰。放工返嚟都唔想傾偈,我係ftm, 每日最想就係佢返嚟講下今日有咩 ...

我老公都係甘對我講…除左bb,冇其他話題了


大宅

積分: 1071

食得好勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


24#
發表於 17-8-17 17:41 |只看該作者
Meir079 發表於 17-8-16 23:35
其實乜唔理好慘,我老公會睇下細路,拖下地丶煮下餸,其他就唔理
佢覺得佢有幫手開支奶好好嫁喇,仲周圍同佢啲親戚講佢成日幫我手。


大宅

積分: 1071

食得好勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


23#
發表於 17-8-17 17:40 |只看該作者
AXG 發表於 17-8-16 23:09
你老公咁既說話都講得出?有左呻句辛苦就話可以唔要個bb,好不付責任,聽到都等你難受,想佢關心,安撫下姐 ...
之後我同佢講咁我上大陸落左佢(唔係認真),佢就交番個波比我,你諗清楚嫁喇,佢都幾識 推卸責任


侯爵府

積分: 24385


22#
發表於 17-8-16 23:35 |只看該作者
yukityc 發表於 17-8-16 23:02
不過好彩係我老公收工番到黎都有開奶比個仔飲,之後就乜都唔做。好過唔理個小朋友 ...

其實乜唔理好慘,我老公會睇下細路,拖下地丶煮下餸,其他就唔理


男爵府

積分: 6022

2018復活節勳章 開心吸收勳章


21#
發表於 17-8-16 23:09 |只看該作者
yukityc 發表於 17-8-16 23:00
剛剛有左成日嘔同暈,就同佢呻下辛苦,佢冇出聲,我問佢做乜冇反應既,佢話我嘔同暈幫我唔到,出聲都冇用, ...

你老公咁既說話都講得出?有左呻句辛苦就話可以唔要個bb,好不付責任,聽到都等你難受,想佢關心,安撫下姐,男人真係


大宅

積分: 1071

食得好勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


20#
發表於 17-8-16 23:02 |只看該作者
Meir079 發表於 17-8-16 16:45
D男人好似出左精子盡責咁,其他就唔理
不過好彩係我老公收工番到黎都有開奶比個仔飲,之後就乜都唔做。好過唔理個小朋友


大宅

積分: 1071

食得好勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


19#
發表於 17-8-16 23:00 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-8-16 15:19
呢胎佢想唔想要架?
剛剛有左成日嘔同暈,就同佢呻下辛苦,佢冇出聲,我問佢做乜冇反應既,佢話我嘔同暈幫我唔到,出聲都冇用,我就直接同佢講話其實我只係想有個支持。之後冇耐係wtsapp同我講如果覺得辛苦可以唔要個bb.


侯爵府

積分: 24385


18#
發表於 17-8-16 16:45 |只看該作者
yukityc 發表於 17-8-16 12:48
我係ftm,c6番工日曬雨淋,番到屋企食飯睇電視同佢傾計佢話阻住佢睇電視,番到房就話攰要訓教,之前都有一 ...

D男人好似出左精子盡責咁,其他就唔理


水晶宮

積分: 50566


17#
發表於 17-8-16 15:19 |只看該作者
yukityc 發表於 17-8-16 12:48
我係ftm,c6番工日曬雨淋,番到屋企食飯睇電視同佢傾計佢話阻住佢睇電視,番到房就話攰要訓教,之前都有一 ...

呢胎佢想唔想要架?


大宅

積分: 1071

食得好勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


16#
發表於 17-8-16 12:48 |只看該作者
我係ftm,c6番工日曬雨淋,番到屋企食飯睇電視同佢傾計佢話阻住佢睇電視,番到房就話攰要訓教,之前都有一直同佢講想大家溝通下,但佢就話我唔體諒佢,咁我就比空間佢,維持左3個月。
C6逢星期日放假,同佢出街佢又話攰要係屋企,諗住唔出街個陣又係咁摧我諗地方去,諗左又唔鐘意,難得星期日都搞到唔開心咁。
依家有左第二胎,我要帶住個仔去產檢,冇問過我產檢點。


侯爵府

積分: 23624


15#
發表於 17-8-16 11:21 |只看該作者

回覆樓主

之前我都因為C6 好忙,搞到冇時間同我講一句甚至見面(一齊訓)
我又因為覺得要體諒佢,冇出聲

之後我情緒唔好易發脾氣

有次我覺得我哋要傾下,之後c6 只要唔係零晨佢都會同我落街行下,傾下,食下......



講下你感受佢知


別墅

積分: 543


14#
發表於 17-8-16 00:01 |只看該作者

回覆樓主

我新婚未夠一年,先生已經係收工就打機,攰就訓教。我都盡哂力,但感情唔係單方面付出就可以
hi everyone


大宅

積分: 3277


13#
發表於 17-8-15 22:11 |只看該作者
angela0228 發表於 17-8-15 09:17
先生好忙,工作辛苦,每日放工會玩電話or 補眠,
但好少同我傾計,以前每日出門 同放工會kiss 下,而家都無 ...

揮手區


男爵府

積分: 5408


12#
發表於 17-8-15 18:01 |只看該作者
angela0228 發表於 17-8-15 09:17
先生好忙,工作辛苦,每日放工會玩電話or 補眠,
但好少同我傾計,以前每日出門 同放工會kiss 下,而家都無 ...

冇曬交流日子會過得好悶好無趣,覺得你要諗下辦法打破尼個局面


別墅

積分: 506


11#
發表於 17-8-15 17:00 |只看該作者

回覆樓主

我老公做會計,每個月埋數嗰星期佢就好攰。放工返嚟都唔想傾偈,我係ftm, 每日最想就係佢返嚟講下今日有咩事,或者攬下。。。。
同佢反映過,佢叫我唔好諗得太童話同理想化。


瑪瑙宮

積分: 139710


10#
發表於 17-8-15 16:42 |只看該作者
你主動問下佢公司情況, 傾下時事. 否則, 到佢退休更無野講.


洋房

積分: 64


9#
發表於 17-8-15 15:32 |只看該作者
angela0228 發表於 17-8-15 09:17
先生好忙,工作辛苦,每日放工會玩電話or 補眠,
但好少同我傾計,以前每日出門 同放工會kiss 下,而家都無 ...

是時候培養返彼此感情了。


伯爵府

積分: 19137


8#
發表於 17-8-15 15:02 |只看該作者
angela0228 發表於 17-8-15 09:17
先生好忙,工作辛苦,每日放工會玩電話or 補眠,
但好少同我傾計,以前每日出門 同放工會kiss 下,而家都無 ...

甘又唔會,我同我老公每晚都會傾計,乜都傾,老公放假就會帶小朋友去玩


大宅

積分: 1804


7#
發表於 17-8-15 14:44 |只看該作者
大家要開心見誠講出大家嘅感受

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo